پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم


 اس ام اس عاشقانه دوستت دارم 


در صفحه ی شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربانیت شد و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم دوستت دارم .

*

*

دوستت دارمبه اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم .
  ادامه مطلب ...

پیامک های و اس ام اس جدید شکلک دار


 پیامک های و اس ام اس جدید شکلک دار 



م♥

ی♥

ب♥

و♥

س♥

م♥

ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-



~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~

~ O/ ~ . – ~ ~ ~

~ – ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های مخصوص شب امتحان !


 اس ام اس های مخصوص شب امتحان ! 


روش درس خوندن من در ایام امتحانات :
این که نمیاد …
اینم که طولانیه ولش کن …
اینم که تابلویه جوابش چیه !
آخیش ، پاشم برم بیرون !
.
.
.
یک احساس بدی دارم ؛ امتحانات داره به اینترنت رفتنم لطمه میزنه …
.
.
.
قابل توجه دانشجویان :
امتحان وسیله هستش ، نمره دست استاده ! :|
  ادامه مطلب ...

اس ام اس با موضوع باران ، اس ام اس بارانی


 اس ام اس با موضوع باران ، اس ام اس بارانی 


کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

.

.

.

روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد . . .
  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه جدید 


عاشق اسمم می شوم

وقتی

تو صدایم می کنی . . .

.

.

.

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم

خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی  . . .
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس به سلامتی سری جدید


 اس ام اس به سلامتی سری جدید 


به سلامتی اونی که تیکه میندازه تا بچه ها بخندن اما تا آخر کلاس باید دم در وایسه !
.
.
به سلامتی اونایی که طبیب دلهای دردمندن ولی خودشون دنیای دردن …
.
.

به سلامتی اونایی که هیچی ازت توقع ندارن جز دیدن لبخندت ؛ اونایی کمبود محبت ندارن ؛ دوستت دارن از ته دل … 
ادامه مطلب ...

استاتوسهای خنده دار


 استاتوس خنده دار 


بند انداز برقی صورت و بدن ، سنگ پا ، گل سر جادویی ، عطر جادویی گل سنجد ، ساعت LE…D ، لیزر پوینتر ، شارژر اضطراری موبایل ….
[ سایتهای ایرانی ، نتیجه ی جستجوی مقاله ]
.
.
.
به کنار من اگر می آیید ، نرم و آهسته بخوره تو سرتون …!
همون بیاین خودش کلیه  ادامه مطلب ...

پـَـــ نَ پـَـــــ های خنده دار



 پـَـــ نَ پـَـــــ های خنده دار 


همسایمون عروسی داشتن
دوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد.دوستم گفت عروسیه؟
 پـَـ نـَـ پـَـ همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه !
---------------------------------------------------------
رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه!می پرسه قبله کدوم طرفه؟!
میگم:میخوای نماز بخونی؟! میگه: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم!
---------------------------------------------------------
رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس و جک های خنده دار


 اس ام اس و جک های خنده دار 


نظریه جدید حیف نون :

مهم نیــس دیگران پشـــت سرم چی میگن

مهم اینه جرات ندارن تو روم اون حرفا رو بزنن !

---------------------------------------------------

قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه

در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه

فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه !
  ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی


 اس ام اس تنهایی 


همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است

وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .

(پیامبر اکرم ص)

---------------------------------------------------

انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .
  ادامه مطلب ...

داستان آموزنده (آهنگر خدا شناس)


 داستان آموزنده (آهنگر خدا شناس) 


آهنگری بود که پس از گذران جوانی پر شر و شور،تصمیم گرفت روحش را وقف خدا کند. سالها با علاقه کار کرد، اما با تمام پرهیزگاری، در زندگیش چیزی درست به نظر نمی آمد، حتی مشکلاتش مدام بیشتر می شد!
روزی دوستی به دیدنش آمده بود پس از اطلاع از وضعیت دشوارش به او گفت:
“واقعا عجیب است! درست بعد از اینکه تصمیم گرفتی مرد خدا ترسی بشوی، زندگیت بدتر شده. نمی خواهم ایمانت را تضعیف کنم اما با وجود تمام تلاشهایت در مسیر روحانی، هیچ چیز بهتر نشده!”
آهنگر بلافاصله پاسخ نداد. او هم بارها همین فکر را کرده بودو نمی فهمید چه بر سر زندگیش آمده است!

   ادامه مطلب ...

اس ام اس با موضوع پاییز


 اس ام اس با موضوع پاییز 


پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر”من دوست دارمت”

بر باد می دهم همه ی بود خویش را

یعنی تو را… به دست خودت می سپارمت

---------------------------------------------------

پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ

اولین لحظه های پاییزت از نم نم باران خوشرنگ

و من آرزومند آرزوهایت . . .
  ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا



  اس ام اس زیبا 




پیام جدید. تا حالا هندونه که از عقب نیسان بخوره کف خیابون دیدی ؟ اون جوری تیکه پارتم

.

.

.

.

پیامک جدید

پیامک جدید. اون لحظه که گفتی یکی بهتر از تو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به صد تا بهتر از تو گفتم:
من بهترین رو دارم.....  ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک تولد جدید



  اس ام اس تبریک تولد جدید 


پیام تبریک تولد جدید جشن تولد توست و من .... بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم تا راز حضور تو را بدانم ....
ققنوسم من امشب
تولدت مبارک بهترینم

.

.

.

.

پیامک تبریک تولد جدید

پیامک تبریک تولد جدید.شاید غرور یا شاید دل مشغولی های روزمره ، اجازه نمیدهند هر روز بگویم دوستت دارم ....
اما امروز روز توست ، روز تولدت بهترین بهانه برای یادآوری اینکه بی تو نمیتوانم زنده بمانم ....
تولدت مبارک بهانه زندگیم  ادامه مطلب ...

پیامک غمگین


  پیامک غمگین 


مسیج غمگین

به دنبال کنج زمان می گشتم
(آسوده در تنهایی گریه کنم)
اما فهمیدم زمان کنج ندارد
کره است

.

.

.

.

sms غمگین

سکوت تو
این روزها صمیمانه با من حرف می زند

نمی دانم

توهّم آرزوهای من است

یا حقیقت تو؟! 

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی


  اس ام اس فلسفی 


 براستی کدام برترند ؟
دستی که گره ای رو باز کنه
یا چشمی که فقط ببینه و دلسوزی کنه ؟

°°°°°°°°°°°°°°°°°

وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه
تو به توانایی های او ایمان داری
وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه
او به توانایی های تو ایمان داره . . .
 
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار



  استاتوس خنده دار 


مخاطب خاصم مهندسه گوشیشو گم کرده میگم فدای سرت عزیزم فقط به خاطر کارت به شماره های توش احتیاج داشتی !!! میگه اونا به درک 70000 هزارتا رکورد زده بودم توی مار بازیش کوفتش بشه هر کی پیدا میکنه !!!!!!!!!!!!! من در حال جویدن ایفون 4 خودم!!!!!!!!!!!!!!!(# #)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

طرف میره سیگار فروشی میپرسه سیگار برگ دارید؟
فروشنده میگه نه.
طرفم میگه پس یه بسته کوبیده با یه بسته سلطانی بدین  ادامه مطلب ...

sms غمناک


  sms غمناک 




سلام نازنین هنوز دق نکردم تورو آخر اما من عاشق نکردم

.

.

.

.

اس ام اس غمناک

وقتی اومد انگار دلم جدا شد زدم به تخته، تخته هم سیاه شد 


 

.

.

.

.

sms غمناک

یه روزی پرسیم از تو کافیه جونم تو به من خندیدی گفتی راست بگم من نمی دونم

.

.

.

.

پیام غمناک

امشب برای شعر خودم طرح می دهم مرا ببخش که عکس تورا شرح می دهم

.

.

.

.

مسیج غمناک
مونده رو وقتی که رفتی ساعت پیر دیواری به اونم خبر رسیده دیگه مارو دوست نداری

استاتوس خنده دار


  استاتوس خنده دار 


قابل توجه اون اقا پسرایی که م?گن چرا اینقد خودتو می گیری باید عرض کنم خدمتتون که اگه میتونی تو بیا منو بگیر
والا

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به تعدادی راننده تاکسی جهت تحلیل مسائل سیاسی خاورمیانه نیازمندیم 

ادامه مطلب ...

پیام غمناک


  پیام غمناک 


باز هم ناک دارش با سوز بکش با دست دل و اهس بکش بگو زنجیر بود تقدیرش امیدوارم لذت ببرید از پیام های غم ناک

پیام غمناک

دل را شکست و مرتبه آخرش نبود دیگر نشانه ای زدل شاعرش نبود گفتم که چقدر می گذرد که ندیدمت مکث و سکوت و بی خبری خاطرش نبود.

.

.

.

.

مسیج غمناک

نه می خوام بین من و دلش جنگ بشه نه می خوام عشقی که اون نداره کم رنگ بشه من فقط یه چیزی از خدا میخوام دلم میخواد واسه یکبارم شده دلش برام تنگ بشه. 


 

.

.

.

.

پیامک غمناک

گر در کنار او بشینم چه می شود از دست او ستاره بچینم چه می شود گفتم چه وقت جان بدهم پیش چشم تو او ناز کردو گفت ببینم چه می شود

.

.

.

اس ام اس غمناک

اسم همه را به سادگی یاد گرفت من راه وفا او راه فریاد گرفت گفتم به خدا برای تو می میرم از فعل و زمان جمله ایراد گرفت.

.

.

.

.

sms غمناک

اول نامه جای دل تنگ چند تا نقطه چین می گذارم جای اسم قشنگت سرسطر نازنین،نازنین می گذارم گفتن از تو ولی کار من نیست پس قلم را زمین می گذاریم

اس ام اس خنده داراس ام اس خنده دار


  اس ام اس خنده داراس ام اس خنده دار 


سلامتی اون دختری که وقتی تو خیابان بنز براش بوق زد سرشو انداخت پایین و گفت پاترول عشقمو با دنیا عوض نمیکنم.............بعد یهو بنز از روش رد شد ولهش کرد خب عزیز من هر کسی که تو خیابان بوق میزنه نمیخواد سوارت کنه که. شاید میخواد بهت بگه برو اونور :l

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مشکلات اقتصادی تو خونه ی خیلیا موج میزنه
.
.
.
لامصب تو خونه ی ما قر میده.!  ادامه مطلب ...

آیا میدانید ؟!


  آیا میدانید ؟! 


آیا میدانید: سمورهای دریایی هنگام خوابیدن دستهای هم را می گیرند تا همدیگر را گم نکنند!

آیا میدانید: بطور متوسط از هر ۵ نفر بالای ١٠٠ سال، ۴ نفر زن هستند ١ نفر مرد .

آیا میدانید: پنیر پفک اغلب پنیر تلخ( پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد.

آیا میدانید: بهترین غذا آبگوشت با گوشت گوسفند است . 
ادامه مطلب ...

معما های جالب با پاسخ


 معما های جالب با پاسخ 


*آن چه کشوری است که در پیشانی ماست؟

چین

---------------------------------------------------------

*اولم اول زمستان، آخرم آخر باغ دومم رفته زبستان، آمده میان باغ ؟

زاغ

  ---------------------------------------------------------

*آن چه کشوری است که در چشم ماست؟

کره
  ادامه مطلب ...

اس ام اس با موضوع پاییز


  اس ام اس با موضوع پاییز 



بی قراری هایم ، پاییز می خواهد و  چشم های عاشقت

نگاهت را از من نگیر

این پاییز را عاشقم باش، لطفاً . . .

---------------------------------------------------

من از شما گفتن تو بدم می آید

عزیزم مرا سرد خطاب نکن

این پاییز میخواهم تا افتادن آخرین برگ

با تو دیوانگی ها کنم . . .
  ادامه مطلب ...

اس ام اس با موضوع خداوند


 اس ام اس با موضوع خداوند 


من ملک بودم و فردوس برین جایم بود

آدم آورد در این دیر خراب آبادم

نیستم آدم اگر باز نگردم آنجا

زین جهت هست اگر باز کمی دلشادم . . .

---------------------------------------------------

آمده ام ای خدا ، جانا تو پناهم بده

عاشق فریاد دل ، ربا تو پیامم بده

سوگند به تو ای حرمت درماندگان

عاشق راهت شدم ، محبا راهم بده  . . .
  ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده داار جالب


 اس ام اس خنده داار جالب 


آیا میدانید
با حذف جمله خب دیگه چه خبر از زبان پارسی

ارزش سهام مخابرات با کاهش ۸۰ درصدی مواجه میشود....

.

.

.

.
اس ام اس
آیا میدانید

اگر ۹/۹/۹۰ ازدواج کنید

نهمین سالگرد ازدواجتان میشود ۹/۹/۹۹

انجمن خلاقان بیکار !
  ادامه مطلب ...

پیام تولد پدر - مسیج تولد پدر


  پیام تولد پدر - مسیج تولد پدر 




smsپدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد دلها...
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

پدر تولدت مبارک

.

.

.

.
اس ام اس تولد پدر - پیامک تولد پدر
پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی.

من می دانم که با چهسختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ،

پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که

برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک . . . 


 

.

.

.

.
پیام تولد پدر - مسیج تولد پدر
روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم

روزت مبارک . . .

مسیج غمگین


  مسیج غمگین  


بخدا بفهمم کی این پیامک و اختراع کردم یه دست خوب رو بوسی میکنم باش از بس این بانمکه پیامککککککککککککککککککککککککک کپک پیامک غمگین برای بازدیدکننده های عزیز

پیامک غمگین

زندگی چون گل سرخیست ، پر از خار ، پر از برگ، پر از عطر لطیف، یادمان باشد اگر گل چیدیم ، عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند 

ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس های روز مادر


  جدیدترین اس ام اس های روز مادر 


مادر” است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه ”
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .

.

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .
  ادامه مطلب ...

اس ام اس انگلیسی تبریک روز معلم


 اس ام اس انگلیسی تبریک روز معلم 



and an enemy of simplism. -Louis A. Berman

.
.

Teachers dy text greetings
Greetings 4 d Teachers dy
Remember all words he say
Words 2 make U social
He is our teacher
He is our guide
Lets make him feel pride
.
.

Teaching is leaving a vestige of one self
in the development of another.
And surely the student is a bank where
you can deposit your most
precious treasures.
- Eugene P. Bertin
  ادامه مطلب ...

پـَـــ نــه پـَـــ


 پـَـــ نــه پـَـــ 


خواهرم از بیرون میاد خونه..میبینه پشت سیستمم…میگه کامپیوتر روشن کردی؟؟؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ دکتر گفته بشین جلوی مانیتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه…!
---------------------------------------------------------

میری سر حوض مسجد وضو بگیری تا نماز بخونی میبینی یه آقایی میرسه میگه پسر جان وضو میگیری؟

میگی پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام قزل آلا صید کنم 
ادامه مطلب ...