پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس بارانی

اگر میدونستی چقدر دوستت دارم … برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی ، رنگین کمان من

.

.

.

در حسرت موجم ، باران کفافم نیست. درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست  ادامه مطلب ...

تا حالا دقت کردین؟!

هیچ دقت کردین برف پاک کن ماشین بیشتر وقتا بارونو پاک میکنه ؟ پس چرا بهش میگن برف پاک کن ؟
.
.
دقت کردین اگه تو یخچال آب خنک نباشه بخوای از شیر آب بریزی ، نیم ساعتم وایسی آب خنک نمیشه ؟
حالا کافیه آبگرمکن خراب بشه و آب گرم بخوای ؛ از شیر آب یخی میاد که آلاسکا پیشش صحرای کربلاس !!!
.
.
دقت کردین دری رو که باید بکشیم هل میدیم و بر عکس ؟ 


 
.
.
دقت کردین همیشه تو اون روزنامه هایی که توش سبزی میپیچن داستان های جنایی جالبی نوشته که همیشه هم نصفه س ؟
.
.
دقت کردین وقتی بابا میگه “بخر من پولشو میدم” دلت نمیاد گرون برداری ؟
.
.
دقت کردین همه آدما صبحاى زود با اخم میرن دستشویى ؟؟؟ خب اخم نداره ، دوست ندارى نرو !
.
.
دقت کردین دردناکترین لحظه ی دنیا اینه که سر جلسه امتحان جواب یه سوال رو خط میزنی و یه چیزی دیگه مینویسی ، بعد که میای بیرون میفهمی همون جواب اولی درست بوده ؟
.
.
دقت کردین ؟
مهم نیست تو کدوم گروه باشی ، مهم اینه که همیشه توی گروه مخالف بیشتر خوش می گذره …
.
.
دقت کردین اگر ۵دقیقه زود راه بیفتی نیم ساعت زود می رسی و اگر ۵دقیقه دیر راه بیفتی نیم ساعت دیر می رسی ؟
.
.
دقت کردین وسایل زشت خونه که ازشون متنفری از تمام سوانح طبیعی و غیرطبیعی جون سالم بدر میبرن اما وسایل زیبا و دوست داشتنی با وزش باد هم نابود میشن ؟
.
.
دقت کردین تا جارو برقی رو جمع میکنی کلی مورد جدید پیدا میشه ؟
.
.
دقت کردین ؟
کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه !
.
.
دقت کردین وقتی دوتا کلید شبیه به هم داری ، هیچوقت اولین کلید ، کلید درست نیست ؟
.
.
تا حالا دقت کردین همیشه بلافاصله بعد از کلیک کردن روی آیکن Shut Down یادت میاد که چه کاری با کامپیوتر داشتی ؟
.
.
دقت کردین ۲۴ساعته اینترنت وصله ولی هیچ کاری به فکرمون نمی رسه که انجام بدیم و همش حوصلمون سر میره امـــــــا کافیه ۱۰دقیقه اینترنت قطع بشه چه کارا و چه فکرایی یادمون میاد که باید تو اینترنت انجام بدیم ؟
.
.
دقت کردین وقتی ترافیکه و پشت فرمونی لاینی که توشی قفل و بی حرکته ، لاین بقل مثلِ اسب دارن میرن ؛ لاینو که عوض میکنی اینجا قفل میشه ، لاین قبلی شروع به حرکت میکنه ؟؟؟
.
.
دقت کردین یه وقتایی هم تا آماده میشی که نظرتو بگی یهو بحث عوض میشه و ضایع میشی ؟
.
.
دقت کردین همشه خود آهنگ از ریمیکسش خیلی شاخ تره ؟
.
.
دقت کردین وقتی میخوای یه بسته رو با آژانس بفرستی تویوتا کمری میفرستن ولی وقتی خودت میخوای با آژانس جایی بری پیکان مدل ۴۸ میفرستن ؟
.
.
دقت کردین هر چیزی را که می خواهید ، نمی توانید داشته باشید و آنچه را که دارید نمی خواهید ؟
.
.
دقت کردین ؟
فرقی نمیکنه از کدوم مغازه خرید میکنی چون از هر کدوم بخری مغازه بقلی همون جنسو ارزونتر میفروشه !!!
.
.

اس ام اس

.
.
دقت کردین هرکسی تو غذا خوردن حساس تر باشه همیشه تو غذاش سنگ یا مو پیدا میشه ؟ بی برو برگشت …
.
.
دقت کردین وقتی بند کفشتو می بندی یا را براه وا میشه یا باس با دندونت بازش کنی ؟
.
.
دقت کردین یه وقتایی یه جا یهو خوابت میبره ، بعد مامانت از سر دلسوزی و به خاطر اینکه سرما نخوری یه ملافه ای پتویی میندازه روت و یهو از خواب میپری و عمرا دیگه خوابت نمیبره ؟
.
.
دقت کردین دقیقا زمانی که فکر میکنی زندگی دیگه از این بدتر نمیشه یه اتفاقی میفته که میبینی نه بابا از این بدترم میشه ؟
.
.
دقت کردین ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺗﺎ “ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ” ﺑﮕﯿﺮﯼ ، ﻓﻮق ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻣُﺪ میشه ؛ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺟﺮ ﻣﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﻓﻮﻕ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﺑﮕﯿﺮﯼ ، “ﺩﮐﺘﺮﺍ” ﻣُﺪ ﻣﯿﺸﻪ ؟

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

ولو دروغ ، چه زیباست دوستت دارم
چه قدر مثل مسیحاست دوستت دارم

شروع وسوسه ی سوختن شد و بی شک
کلام آخر دنیاستدوستت دارم

*

*

*

و هر چقدر هم که بشوئی پاک نمی شود..
رنگ حسرت لبهات
در اندوه گفتن دوستت دارم 
ادامه مطلب ...

سخنان آموزنده ناپلئون بناپارت

ناپلئون بناپارت : در دنیا فقط از یک چیز باید ترسید و آن خود ترس است .

ناپلئون بناپارت : اولین شرط توفیق شهامت و بی باکی است .
 
ناپلئون بناپارت : نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است .
 
ناپلئون بناپارت : دردها و رنج ها فکر انسان را قوی می سازد .

  


 

ناپلئون بناپارت : کسانی که روح نامید دارند مقصرترین مردم هستند.

ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.

ناپلئون بناپارت : یک روز زندگی پر غوغا و در شهرت و افتخار بهتر از صد سال گمنامی است.

ناپلئون بناپارت : پیروزی یعنی خواستن .

ناپلئون بناپارت : عشق گوهری است گرانبها ، اگر با عفت توام باشد.

ناپلئون بناپارت : عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجیب

ناپلئون بناپارت : فداکاری در راه وطن از همه فضایل باارزشتر است.

جملات خنده دار سرکاری جدید

مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید!


…………………

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

……………….

میخواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری.  ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات فلسفی

انتقاد هم مانند باران ، باید آنقدر نرم باشد

تا بدون خراب کردن ریشه های آن فرد موجب رشد او شود . . .

---------------------------------------------------

مشکل فکر های بسته این است

که دهانشان پیوسته باز است . . .

---------------------------------------------------

عشق مثل عبادت کردن می مونه

بعد از اینکه نیت کردی دیگه نباید به اطرافت نگاه کنی . . .  ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات خنده دار


دقت کردین هروقت میخایین موهاتونو اصلاح کنین ۲۰۰ نفر نشستن تو صف

ولی درست فردای روزی که موهاتو اصلاح میکنی

آرایشگر از بیکاری یه شیلنگ گرفته دستش داره جلوی مغازه رو میشوره!!

---------------------------------------------------

دقت کردین وقتی موجودی حساب بانکیتون رو به اتمامه

حتما باید مریض بشی، ماشینت خراب شه، دندونت درد کنه

 و یه مسافرت اجباری برات پیش بیاد! 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه

یا رب تو مرا به یار دمساز رسان / آوازهٔ دردم بهم آواز رسان

آن کَس که من از فراق او غمگینم / او را به من و مرا به او بازرسان . . .

---------------------------------------------------

هنوز همسوار مرکب خیال من تویی

هنوز هم یگانه شاهکار این قلم تویی

هرآن به یاد تو، به مدح عشق می رسم

و باز شرح هرنگاه عاشقانه ام تویی . . .  ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات فلسفی

دنیا ۲ روز است ٬ یک روز با تو و یک روز بر علیه تو

روزی که با توست مغرور مباش ٬ روزی که علیه توست صبور باش . . .

---------------------------------------------------

زبان تا در دهان باشد زبان است / اگر یک نقطه افزون شود زیان است . . . 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های تیکه دار ( طعنه دار)

نمی دانــــم
شاید فکر میکنی که فقط خودت میدانـــی
بوی گند کثافتت شهر را گرفته
حالا همه میدانند …

---------------------------------------------------

زیاد فرقی نکرده…
خودِخودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه
” من ” نیستم

---------------------------------------------------

تقصیر تو نیست، مقصر معلم دستور زبان فارسی بود:
به من نگفت که من با هر تویی ما نمیشود! 
ادامه مطلب ...

اس ام اس و جک های خنده دار

هیچوقت همسرتون رو به خاطر عیب هایی که داره سرزنش نکنید

چون اون بنده خدا

به خاطر همین عیب ها بوده که نتونسته از شما بهتر پیدا کنه !

---------------------------------------------------

عزیزم

خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم

اما روم نمی شه…

من…

من عاشقت شده ام

با من ازدواج می کنی ؟

به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه؟

گفتم تو دختری، اخلاق دخترا رو بهتر می شناسی! 
ادامه مطلب ...

جدیدترین پ ن پ ها

رفتم عطاری یارو میپرسه دارو گیاهی میخواستید؟

میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم جراحی باز قلب انجام بدم!
::
::
ماشینو بردم کارواش
یارو اومده میگه بشورم؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم شنا بلد نیست اوردم از دور ببینه ترسش بریزه
::
::
جلو عابر بانک صف وایسادیم یارو اومده میپرسه صفه؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ ما نخودیم اینجا کاشتنمون تا سبز بشیم!  ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی

شاید صداقت باعث شود دوستان زیادی نداشته باشی
اما باعث میشود دوستانت واقعی باشند . . .

.

.

.

کسی رو که با دروغ به دست بیاری ، قطعا با خیانت از دست میدی . . .

.

.

.

حقیقت چیزی نیست که نوشته می‌شود
آن چیزی است که سعی می‌شود پنهان بماند . . .  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید ....بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم ؛ولى وقتى حقیقت رو گفت:
کلا خاموش شدم

.

.

.

.
sms عاشقانه جدید
sms عاشقانه جدید...یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که هرکی اومد روش بنویسه وهرکس هم رفت بشه اسمشوپاک کرد.  ادامه مطلب ...

فک و فامیله که داریم؟!

بابام یه چن روزیٍ رفته شهرستان واسه کارش!!

نصفه شب بودش دیدم مامانم وحشتناک اومده میگه؛ امیـــــــــــــــــــــر بیدارشو

ایمان(داداشم 5سالشه) تب کرده پاشو ببریمش بیمارستان!!

آقا تا اینو گف مثٍ قرقی سوییچو برداشتم ماشینو از پارکینگ بیارم بیرون

هیچی مامانمم اومد سوار شد با سرعتٍ نور رانندگی میکردم!!

3تا خیابونو ردش کردم!! میبینم مامانم یا حسین!!! ایمان کو؟؟ امیر؟؟

من؛ کجاس؟؟ مگه تو نیاوردیش؟؟

مامانم؛ آچمز مگه نگفتم تو بغلش کن بیارش؟؟؟ خاک تو سرت!! دور بزن ! جــــــــــــاش گـــــــــــذاشتـیـم!!

رفتم خونه میبینم بچه زده زیرٍ گریه ترسیده زهره ترک شده!!

بعد مامانم زده زیرٍ خنده میگه تقصیرٍ داداشٍ سر به هواته!!!

خدا وکیلی مامانٍ نگران و حواس جمه من دارم؟؟

یه مدتیٍ فک و فامیل کلید کردن رو سوتی دادن نمیدنم قضیه چیه!!!!!

.

.

رفتم چراغ اتاق خواهرم رو شبیه وصل کنم

گوشی رو دادم که نور رو بگیره ببینم چ میکنم

میبنم نشسته داره بازی میکنی

بعد چند دقیقه میگه بازیش باحاله

چراغ رو ول کن نمیخوام  ادامه مطلب ...

اس ام اس های تنهایی و جدایی اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین و دل گیر اردیبهشت 93

حالم را پرسید ، گفتم خوبم !

خوشحال بود ، گفت فردا عروس میشم ، خندیدم و گفتم مبارکه !
گفت : خوشحال شدی ؟ بازم فقط خندیدم و گفتم : خیلی !
هیچوقت پشت گوشی متوجه صدای لرزونم و بغضی که داشتم نمیشد !
.
.
تمام فکر و ذکرم این بود که وقتی قلبم را میشکنی دستت را نَبُری.
.
.
پیانواَت را از طبقه آخر یک آسمان خراش پرت کن پایین !
دیدی ؟
امروز من اینگونه شکستم !
.
.
تقدیر من خط خوردگی دارد
کاتب دودل بوده انگار …  ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید احساسی و زیبا اردیبهشت ۹۳

اس ام اس عشقولانه و احساسی ناز اردیبهشت 93

قانون جاذبه را سیب کشف کرد وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !

- – - – - – - – - – - – - – -

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند
با تو باید مثل باران حرف زد !

- – - – - – - – - – - – - – -

لبانت طعم انار می دهند
بهشت را دانه دانه بر لبانم بگذار !

- – - – - – - – - – - – - – -

جاده لحظه به لحظه با من می آید
گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!

- – - – - – - – - – - – - – -

میدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …  ادامه مطلب ...

طنز نوشته های خنده دار


وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:”خدابیامرزتش،راحت شد

با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!

.

.

بعضیا هستن میخوان باعث تنوع شن

ولی زیاد وارد نیسن باعث تهوع میشن . . .

.

.

بعضیام ﻫﺴﺘﻦ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﻣﻴﮕﻦ ﻣﺎ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﻓﻼﻥ ﻣﺎﻩ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ

ﮊﻥِ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﺍﺭﻥ |:

ﺑﺎﺑﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾــــﻦ !!!

ﻋﻨﺪ ﻣـــــﺮﺍﻡ !!

ﺍﺻﻞ ﺑﺎﻣﻌﺮﻓﺘــــﺎ !!!!

ﺩ ﺁﺧﻪ ﻣﻬــــــﺮﺑﻮﻭﻭﻭﻥ !!

ﺍﺻﻦ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻮﻟﺪ “تیر” … ﺧﻮﺑﻪ ؟

ﺍﺯ اﯾﻦ ﺑﻬﺘــــﺮ ؟؟؟؟؟  ادامه مطلب ...

اس ام اس های فلسفی و عرفانی

انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود
به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند
تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند
و آن دنیای درونی وجود خود است . . .

.

.
خانه ات را برای ترساندن موش ، آتش نزن . . .
(مثل فرانسوی)

.

.
نه هر چشم بسته ای ، خواب است ؛ و نه هر چشم بازی ، بینا  . . . 
ادامه مطلب ...

جوک های زیبا و خنده دار

اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره

من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل

درست حساب کردم دیگه!؟

.

.

یکی از آشناها تلویزیون ال سی دی خریده بود

بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟

گفت نه گاگول ال جیه الجـــــــــــــــــی !

من :|

.

.

دوستِ عزیزی که سعی داری با دهن بسته خمیازه بکشی

چه کاریه واقعن ؟ ! جاش سوراخای دماغت باز می شه خب بدتر میشه ادامه مطلب ...

جوری جنس یه چندتا اس ام اس جدید شبخیر گفتن به عشق

جوری جنس یه چندتا اس ام اس جدید شبخیر گفتن به عشق





همه جونم فرشته پاک من همه دنیای من همه کس من
ارامش قلبم اروم بخوابی
شبت پر ستاره های دنباله دار تا همه ارزوهاتو براورده کنن
_________________________________________________________________________lala
اگه میتونستم تنها ی خواسته غیر معمول از خدا داشته باشم اون این بود ک ازش بخوام این شب رو همیشگی کنه تا ماه من با زیبائیاش تا همیشه بهم بتابه
بهم بتاب ماهم
_________________________________________________________________________lala
شبت پر از ستاره هایی باشه ک هر شب به خدا سفارشتو میکنن که همیشه ماه بمونی¡ 


 
_________________________________________________________________________lala
دوست داشتم هر شب بهش شب بخیر رو بگم و بعد بگیرم بخوابم**
الان دو ماهی هست که نخوابیدم
شبا موزیک و خاطراتش و یه بالشت توی بغلم
روزا چشمای خونی و بی حوصلگی و انتظار برای تموم شدن روز
_________________________________________________________________________lala
خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی )
شب خوش ** ** **
_________________________________________________________________________lala
هر شب که میخوابی یک ستاره از آسمان عشقم برایت می شمارم
دنیا را چه دیدی شاید بزودی کهکشانی جدید با نام تو کشف شد
شبت ستاره بارون عشقم
_________________________________________________________________________lala
خورشید خاموش ° ستاره روشن
آسمان آبی خاموش ° آسمان سیاه روشن
همه چیز اماده ست که توی خواب امشب
تو رو توی رویاهام ببینم
بهانه بیدار شدنم ° شبت به خیر
_________________________________________________________________________lala
پشه ها نزارن بخوابی اگه قبل خواب بهم فکر نکنی******؛)
شب بخیر********خواب منو ببینی******:)
_________________________________________________________________________lala
دنیای بزرگی ندارم اما همه ی دنیای من تویی
شبت بخیر دنیای من
_________________________________________________________________________lala
لالایی لا لا بخواب ای گل نازم
که واسه چشای تو قصه می سازم…
لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن
همه فرشته ها روتو می بوسن
_________________________________________________________________________lala
خورشید خاموش ° ستاره روشنآسمان آبی خاموش °
آسمان سیاه روشنهمه چیز اماده ست که توی خواب امشبتو
رو توی رویاهام ببینمبهانه بیدار شدنم ° شبت به خیر 

_________________________________________________________________________lala


کلمات و مطالب مرتبط با جوری جنس یه چندتا اس ام اس جدید شبخیر گفتن به عشق :
  • شبخیر عزیزم
  • اس ام اس
  • شبخیر
  • عاشقانه
  • استاتوس خنده دار

    وحشنتاک ترین لحظه ها همون لحظه ایه که معلم داره درس میده بعد یهو ناظم میاد سر کلاس (یه مشت برگه هم دستشه) بعد بگه : اسم هرکسو خوندم بیاد کارنامشو بگیره

    اس ام اس خنده دار

    جوک خنده دار

    من همیشه یه سوال تو زندگیم بوده که هیچ وقت به نتیجه نمیرسه :

    این که ما 109 عنصر داریم یا 91 عنصر ؟  ادامه مطلب ...

    جدید ترین اس ام اس های ضد پسر


    مرد : قسم می خوری که منو به خاطر پولهام دوست نداری؟ زن : هزار تومن بده تا قسم بخورم!

    .

    .

    .

    مردها ۳ تا آرزو دارند:

    ۱٫اونقدر که مادرشون میگه، خوش تیپ باشن

    ۲٫اونقدر که بچه شون میگه، پولدار باشن

    ۳٫اونقدر که زنشون شک داره ، زن داشته باشن 


     

    .

    .

    .

    گفت مردی به همسرش روزی…. من بمیرم چگونه خواهی زیست؟ گفت: از چند و چون آن بگذر…. تو بمیری برای من کافیست.

    .

    .

    .

    آدما می تونند پسر باشن اما پسرا نمی تونند آدم باشن

    .

    اس ام اس جدید ضد حال، اس ام اس جدید ضد حال به پسرها

    .

    .

    قلب پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود و اما قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن یک هواپیما در آن بستگی به فرود هواپیمای بعدی دارد

    .

    .

    .

    می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر میکنند ، اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ می کنند.

    .

    .

    .

    زن : اگه امشب نیایی بریم خونه مامانم دیگه منو نمی بینی!
    مرد : برای چی؟
    زن : واسه اینکه چشماتو در می آرم!

    .

    .

    .

    همسر یه تاجر به شوهرش میگه: هر وقت تو میری سفر من عصبی میشم.
    شوهرش میگه : غصه نخور عزیزم ، من خیلی زودتر از آنی که تو فکر میکنی برمیگردم.
    زن میگه : خوب همین عصبیم میکنه دیگه!

    .

    .

    .

    بیچاره پسرها اگه تیپ بزنن برن بیرون میگن با کی قرار داری؟ اگه لباسهای معمولی بپوشن میگن اصلا سلیقه نداری اگه زیاد بگن دوستت دارم . میگن باز چه نقشه ای تو سرته اگه نگن دوست دارم میگن پای کس دیگه ای وسطه اگه زیاد بهتون زنگ بزنن میگن اعتماد نداری اگه یه مدت زنگ نزنن میگن سرت خیلی شلوغه اگه تو خونه زیاد بخندن میگن لوس شدی اگه نخندن میگن چه مرگته عاشق شدی اگه شام بخوان میگن همش به فکر شکمتی اگه شام نخوان میگن چی کوفت کردی

    .

    .

    .

    مردها مثل جای پارک (پارکینگ) هستن خوباشون که قبلا اشغال شده بقیشون که مونده یا کوچیک هست یا جلو در مردم.

    .

    .

    .

    زن خودش را خوشگل می کند چون خوب فهمیده که چشم مرد، تکامل یافته تر از مغز اوست!” دوریس دی

    .

    .

    .

    اگه پسرا با جنبه بشن چی میشه؟؟ ۱- بوی ترشی کشور رو بر می داشت (لذا مشکلات زیادی برای شهرداری پیش می یومد) ۲- ازدواج برای دختران تبدیل به ارزو و رویای شبانه می شد ۳- شوهر مثل قند و پنیر کوپنی می شد و صف های طولانی برای گرفتن آن به وجود می امد پس به این نتیجه می رسیم که: پسر ها همین طور بی جنبه باقی بمونن هم برای دخترا بهتره هم برای تمدن

    .

    .

    .

    دعای پسر مجرد

    اللهم ارزقنا حوریا تک دانه و کم توقعا و والدینها رو به موتا و جهیزیتها کامله و کدبانوا فی اامور المنزل و تسلیما لخشمنا و خدمتنا

    .

    .

    .

    مرد به خدا می گه: چرا زن رو زیبا آفریدی؟

    خدا می گه: واسه اینکه تو دوستش داشته باشی!

    دوباره می پرسه پس چرا ناقص العقله؟

    خدا هم درجواب به این سوال احمقانه مرد پاسخ میده:

    واسه این که تورو دوست داشته باشه!!!

    .

    .

    .

    قلب دخترامثل قبرستونه هرکی به اونجاپامیذاره دیگه نمیتونه برگرده اماقلب پسرامثل هتل ۵ستاره است معلوم نیست کی میادکی میره

    .

    .

    .

    [ زی ذی نامه ]

    الهی ! به‎ ‎مردان درخانه ات. به آن زن ذلیلان فرزانه ات .

    به آنانکه در بچه داری تکند. یلان عوض کردن پوشکند .

    به آنانکه باذوق وشوق تمام . به مادرزن خود بگویند : مامان .

    به آنانکه دامن رفو میکنند. زبعد رفویش اتومیکنند.

    به آن قرمه سبزی پزان قدر . به آن مادران به ظاهرپدر .

    الهی ! به آه دل زن ذلیل . به آن اشک چشمان ممد سبیل !

    که ما را براین عهد کن استوار! ازاین زن ذلیلی مکن برکنار.

    .

    .

    .

    بچه از باباش میپرسه بابا تو بهشت زن ها از شوهرشون جدا زندگی میکنن یا با هم هستن ؟ بابا میگه بچه جون اگه زن ها با شوهرشون یه جا باشن که دیگه اونجا بهشت نمیشه !!

    اس ام اس و جوک خنده دار جدید اردیبهشت 93

    استاتوس خنده دار 93

    خدایا نه پول میدی
    نه خونه میدی
    نه ماشین میدی
    اونم از فک و فامیلمون
    همین تیپ و چهره جذابه مهندسی و دخترکش رو هم ازمون بگیر راحتمون کن

    اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

    اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
    ................. jojofun.blogsky.com ..................
    اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


    تو این دوره زمونه
    باید به بعضی از پسرا گفت :
    خدایی دمت گرم که هنوز دست به ابروهات نزدی!!

    اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

    اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
    ................. jojofun.blogsky.com ..................
    اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


    امروز رفتم یه شامپو بخرم دیدم قیمت زده ۱۵۰۰۰ تومن!!!!!!!
    با خودم گفتم بیایید با طبیعت آشتی کنیم!
    یه صحت برداشتم!  ادامه مطلب ...

    اس ام اس های فلسفی

    فریاد زدستِ فلکِ شعبده باز / آزاده به ذلـت و گدازاده به ناز

    نرگس ز برهنگی سرافکنده به زیر / صد پیرهن حریر پوشیده پیاز . . .

    ---------------------------------------------------

    جهان اول جاییست که عکاسانش برای جایزه

    از گرسنگان جهان سوم عکس می گیرند . . .

     

    ---------------------------------------------------

    موضوع غم انگیز در خصوص زندگی ، کوتاه بودن آن نیست

    بلکه غم انگیز آن است که ما زندگی را خیلی دیر شروع میکنیم . . .  ادامه مطلب ...

    پـَـــ نــه پـَـــ

    بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا ۴۰ درجه اومدم خونه خواهرم میگه خسته ای؟

     اگه نیستی منو ببر یه جایی میخوام خرید کنم.

    پـَـَـ نــه پـَـَــ. نه خسته نیستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قلیون میکشیدم
    ---------------------------------------------------------

    داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت.

    همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم!
    ---------------------------------------------------------

    به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟!

    پــَ نه پــــــَ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!!  ادامه مطلب ...

    اس ام اس های تیکه دار ( طعنه دار)

    من که نقاشی ام تعریفی ندارد
    لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !

    ---------------------------------------------------

    نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش
    یادَت باشَـــــــــــــــــــــــد


    این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی…

    ---------------------------------------------------

    تمام شدن من پایان من نیست… آغاز بی لیاقتی توست  ادامه مطلب ...

    فک و فامیله داریم ؟

    داشتم یکی از کلیپ های لیدی گاگا رو میدیدم بابام گفت این چرا اینجوریه ؟ کیه این ؟
    گفتم : لیدی گاگا !
    زد پس کله ام گفت : خجالت بکش، یه کلیپ با هم دیدیم روت باز شد حرفای بی تربیتی میزنی ؟!
    فک و فامیله داریم ؟
    ---------------------------------------------------
    پسر داییم ۸سالشه ، استتوس زده : کسی فرکانس جدید نشنال جئوگرافیک نداره . . . ؟
    من تا ۱۰سالگی جلو پنکه صدای اورانگتون درمیاوردم، اطرافیانم تشویقم میکردن
    فک و فامیله داریم ؟

    ---------------------------------------------------

    بابام : میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !
    من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !
    بابام : شوخی میکنی… !؟
    من : خودت سر شوخی رو باز کردی
    فک و فامیله داریم ؟  ادامه مطلب ...

    استاتوس خنده دار


    نمیدونم چرا به گروه 5 + 1 نمیگن گروه ۶؟؟؟

    مثلا میخوان بگن ما ریاضیمون خوبه؟؟
    یا اون ۱ اخر اضافیه؟؟؟
    والا

    اس ام اس خنده دار

    جوک خنده دار

    سلام میگم این کوشا چند ساله آیینه دق ما بود حالا خوبه خودش نه تو کنکور قبول میشه نه بزرگ میشه نه زن میگیره ما رو باش سر کوفت کی رو میخوردیم:- ادامه مطلب ...

    داستان آموزنده روبان آبی

    آموزگارى تصمیم گرفت که از دانش‌آموزان کلاسش به شیوه جالبى قدردانى کند . او دانش‌آموزان را یکى‌یکى به جلوى کلاس می‌آورد و چگونگى اثرگذارى آن‌ها بر خودش را بازگو می‌کرد.
    آن گاه به سینه هر یک از آنان روبانى آبى رنگ می‌زد که روى آن با حروف طلایى نوشته شده بود: «من آدم تاثیرگذارى هستم.»
    سپس آموزگار تصمیم گرفت که پروژه‌اى براى کلاس تعریف کند تا ببیند این کار از لحاظ پذیرش اجتماعى چه اثرى خواهد داشت.
    آموزگار به هر دانش‌آموز سه روبان آبى اضافى داد و از آن‌ها خواست که در بیرون از مدرسه همین مراسم قدردانى را گسترش داده و نتایج کار را دنبال کنند و ببینند چه کسى از چه کسى قدردانى کرده است و پس از یک هفته گزارش کارشان را به کلاس ارائه نمایند.
      ادامه مطلب ...

    اس ام اس و جملات خنده دار

    به نظرم یه عده پیدا بشن اسپری و مام نذر کنن دم مترو پخش کنن

    خیلی بیشتر ثواب می‌کنن تا جوجه‌کباب بدن توی بهش‌زهرا !

    ---------------------------------------------------

    یه وختایی نمی رم دمه یخچال که پیشه من شرمنده نشه

    خدا هیچ یخچالی رو شرمنده ی صاحبش نکنه

    ---------------------------------------------------

    فقط تو ایرانه که موقع سبقت از ماشین جلویی

    تمام سر نشینان دو ماشین همدیگه رو نگاه میکنن !  ادامه مطلب ...

    اس ام اس عاشقانه

    وقتی چشمانم را روی هم میگذارم

    خواب مرا نمیبرد ، تو را می آورد ، از میان فرسنگها فاصله . . . !

    ---------------------------------------------------

    چیزی ویرانگرتر از این نیست

    که دریابیم فریب همان کسانی را خورده‌ایم که باورشان داشته ایم . . .
      ادامه مطلب ...

    اس ام اس زیبای بوسه اردیبهشت 93

    اس ام اس عاشقانه بوسه اردیبهشت 92

    تلخ است ، تلخ تلخ ، این زندگی
    اما
    ” لب هایت ”
    عجب تعادلی برقرار کرده است …
    شیرین است ،شیرین شیرین …
    در برابر این زندگی …
    .
    .
    .
    مرا ببوس!
    نه یک بار که هزار بار!
    بگذار آوازه عشقبازیمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند،
    آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند! 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس نیش و کنایه دار اردیبهشت 93

    اس ام اس طعنه دار اردیبهشت 92

    چه کسی برای عشقبازی من
    شعر اتل متل خواند
    که تو پا ورچیدی
    * * *
    داشتنت حقیقتاً رؤیای قشنگی بود.
    اما واقعیتش
    نه ثانیه ای خوشی داشت
    نه خاطره ای مرور کردنی،
    و نه هیچ چیز دیگر!
    فقط درد داشت… 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس عاشقانه جدید اردیبهشت 93

    اس ام اس رمانتیک اردیبهشت ۹۲

    تمام ثانیه های زندگی ام را می بخشم به تکرار شبی که رویای آغوش تو را بارها و بارها تعبیر کند !
    .
    .

    پیامک رمانتیک 93
    معجزه تویی اما رخ نمی دهی !

    .
    .
    برای من هرشبِ بی تو یلداست
    منی که زیر حافظِ چشمانت یادت را دانه دانه می کنم ! 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس توپ خنده دار 93


    جوک خفن خنده دار اردیبهشت 92

    آخر شب بود …
    بهم یه اس ام اس داد که تحملش واسم سخت بود … منم واسش نوشتم :
    GN Bye
    اونم گفت شب خوش بای !
    فک کرده بود منظورم از GN گود نایت هستش ولی بدبخت نمیدونست منظورم Go Nakhor بوده !
    .
    .
    به حیف نون میگن والیبال چه ورزشیه ؟
    میگه : مدل شدیدتر بازی “نزارین بادکنک زمین بخوره”  
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس دلشکسته 93

    اس ام اس غمگین گریه دار اردیبهشت 92

    کجــای فــال حـافـظـ نـشستــه ای؟
    کـه هــر چـه میگیــرمت …
    نمی آیی …!!!
    ::
    ::
    دیگر برنمی‌گردی
    این، مثلِ روزْ روشن است.
    اما …
    مادر به دلَ‌ش بَرات شده می‌آیی …
    و من، باور می‌کنم! 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس عشق و عاشقی جدید اردیهشت 93

    اس ام اس عشقولانه ناز اردیبهشت 92

    در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
    تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
    با این همه حال و در چنین تنگدلی
    جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .
    .
    .
    .
    بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!
    فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!
    تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی
    با من نجنگ ، من دوست دارم . . . 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس غمگین عشاقانه 93

    اس ام اس غمگین دلتنگی اردیبهشت 92

    آدم هـایِ خـوب از یـاد نمـیـرن !
    از دل نمـیـرن !
    از ذهـن نـمیـرن !
    ولـی زودتـر از ایـنـ که فـکـرش رو بـکـنـی از پـیـشـت مـیـرن !
    .
    .
    .
    اس ام اس جدایی 93
    دارم از تــو حــرف می زنــم
    امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد
    ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو
    به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد
    شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش… 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس آخرخنده 93

    جوک آخر خنده اردیبهشت 92

    دیروز به استاد گفتم: استاد دو دقیقه اومدیم خودتون رو ببینیم همش که پا تخته ای بیا بشین دیگه! کل کلاس له شدن! من رو هم انداخت بیرون!
    .
    .
    .
    به سلامتی مگس که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت.. 
    ادامه مطلب ...

    استاتوس عاشقانه فاز سنگین سیگار

    دختر کبریت فروش را یادت هست ؟
    او کبریت را پشت به پشت روشن میکرد ، من اما سیگارم را …
    من و او هر دو دنبال خاطره هاییم …
    او از سردی هوا مرد اما من طولی نمیکشد … نگران نباش ؛ همه وجودم سردی هوای توست !
    .
    .
    آدم برفی هم گفت : تو به جای هویج برایم سیگار بگذار ، خودم از پس بهار بر می آیم !
    .
    .

    یک نخ آرامش دود میکنم به یاد ناآرامی هایی که از سر و کول دیروزم بالا رفته اند …
    یک نخ تنهایی به یاد تمام دل مشغولی هایم …
    یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام …
    یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته …
    کمی زمان لطفا ، به اندازه یک نخ دیگر ، به اندازه قدم های کوتاه عقربه …
    یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده ! 


     
    .
    .
    نپرس چرا سیگار میکشی ، بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی !!!
    .
    .
    از آن سیگارهای روی لبت هم برایت کمتر بودم که توانستی به این راحتی ترکم کنی !
    .
    .
    یک کام ، یک نخ ، یک پاکت ، یک جوانی ، یک عمر …
    این تاوان سنگین اشتباه من است !
    .
    .
    دیگری مرا سوزاند و من سیگار را …
    .
    .
    این سیگار که در دست من است می سوزد و صدایش در نمی آید ؛ درست مثل خود من …

    .
    .
    در سینه ام زخم های عمیقی هست ؛ انگار کسی مرا با زیر سیاری اشتباه گرفته …
    .
    .
    عشق مثله سیگار میمونه ، اگه خاموش بشه میتونی دوباره روشنش کنی اما هیچ وقت دیگه اون مزه ی اول رو نداره …
    .
    .
    خیالت تحقق می یابد با کمی تنهایی و پاکتی سیگار …
    .
    .
    من و سیگار درد مشترکیم …
    از هردویمان کسی خوب کام گرفت و بعد زیر پا له کرد درست زمانیکه به آخر رسیدیم !
    .
    .
    میگن سیگار به آدم آرامش میده !
    کاش یکی پیدا میشد بتونه قد یه نخ سیگار باشه …
    .
    .
    درد مرد را یا مرد می فهمد یا دود سیگار …
    .
    .
    بعضی‌ آدما با چشاشون گریه نمیکنن ، پا میشن یه سیگار بر میدارن و میرن تو بالکن …
    .
    .
    تکلیف گفتنی ها که معلوم است …
    زحمت نگفتنی ها هم می افتد بر گردن سیگار …
    .
    .
    فقط دلم میخواست تو دوستم داشته باشی حتی به اندازه ی کشیدن یک نخ سیگار !
    .
    .
    سیگار تلقینی برای آرامش نیست
    تسکینی برای درد هم نیست
    فقط تنبیهیست برای من تا دیگر نخواهمت !!!
    .
    .
    خاکستر سیگارم را به تو ترجیح دادم چون که او تنها حنجره ام را به آتش کشید و تو وجودم را …
    .
    .
    تنها سیگارم غم مرا میفهمد ؛ همپای من میسوزد و دم نمیزند …
    .
    .
    برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم …
    منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم !
    .
    .
    کاش انتظار به اندازه کشیدن یک نخ سیگار بود !
    .
    .
    نمی دانم عمر من زود به پایان می رسد یا این سیگار …
    آتشش که زدم با خودم عهد کردم که آتش دلم را قبل از آتش سیگارم خاموش کنم …
    .
    .
    این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست ، خاطرات منند که هر شب با خودم دود می شوند …
    .


    اس ام اس

    .
    تو که نیستی انگار دنیا نیست …
    هیچ چیز و هیچکس با من راه نمی آید در نبودت ! نه دلم و نه نفسهایم …
    این جور وقت ها فقط چشمانم خوب اشک میریزند و سیگار هایم قشنگ دود میکنند …

    استاتوس خنده دار 93

    استاتوس خنده دار 93

    یکی از آرزوهام اینه که صبح که از خواب بیدار میشم شبیه ریکی مارتین شده باشم اما…


    هر روز صبح که از خواب بیدار میشم میرم جلو آیینه

    میبینم شکل هاپوکومارم
    *
    *
    *
    *
    *
    یکی بهم مسیج داده چشات سحرو جادو میکنن …
    من: واقعن؟
    اون: شک داری برو یه نگاه به آینه بنداز …
    من: الان سرماخوردم زیاد جالب نیستمآ o.O
    اون: وااااااااااااااااااای، یعنی الان خمارن اون چشا؟
    من: آره
    اون: دیگه؟ …
    من: آب دماغمم میاد

    بیشور بلاکم کرد، نذاشت از وضع روده هامم براش بگم  ادامه مطلب ...

    اس ام اس عاشقانه گریه دار 93

    بیگانه شدی دوست


    حرفی و حدیثی و کلامی بفرست

    ما را نه در این غمکده عمری باقیست

    تا خرده نفس هست پیامی بفرست . . .

    * * *

    اس ام اس زیبا عاشقانه 93
    کاشکی خبر نداشتی دیوونه ی نگاتم

    یه مشت خاک ناچیز ، افتاده زیر پاتم

    کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم

    کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم . . .   ادامه مطلب ...

    اس ام اس و جوک خنده دار 93

    اس ام اس و جوک خنده دار 93

    بهم گیرمیده که چرا ظرف ماستو می لیسی
    والا ماست چارتومنی رو من کارگرای کارخونه‌شم ببینم می لیسم !
    .
    .
    .
    من تا قبل از بفرمایید شام فک میکردم ایرانیای خارج کشور
    همه شون تو ناسا دکتر مهندسن
    .
    .
    .
    دلیل اینکه تــُــــپــــــُـــلــَــم اینه که این همه
    شعور و شخصیت در یک بدن لاغر جا نمیشه !  ادامه مطلب ...

    جوک های فاتزی خنده دار 93

    یکی از فانتزیام اینه که یه روزی علم به جایی برسه که بشه غیب بشیم بعد من برم خونه آقای فلانی ببینم پسر/دختر آقای فلانی از صبح تا شب چه غلطی میکنه که بابام این همه دوسش داره و از تعریف میکنه !
    .
    .
    یکی از فانتزیام اینه که وختی تو راهرو دارم راه میرم بخورم به یه دختره کل وسایلش بریزه زمین منم از کنارش رد بشم و بگم اووووی مگه کوری ؟
    همش که نباید بریم براش جمع کنیم بعد عاشقش بشیم بریم بگیریمش !!! والا …  ادامه مطلب ...

    اس ام اس فاز سنگین 93

    اس ام اس فاز سنگین 93
    بزرگتــرین اشتبــاه یک مـَرد اینـه کـه
    بـه مَـرد دیگـه ای فرصـت ایجــاد لبخـند
    روی لبهـای زنِ موردِ علــاقه اش رو بـده

    .

    .

    .

    .

    اس ام اس فلسفی جدید

    یکدیـــ ! ــــگر را گـــــــــم کرده ایم
    تا یــــــ ! ــــکی دیگر را پیدا کنیم
    به همین سادگی… ! 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس خداوند


    چتر نمیخواهم
    میخواهم باران رحمتت را با همه ی وجودم احساس کنم
    زندگیتان سرشار از رحمت خداوند باد . . .
    .
    .
    .
    شعر با موضوع خدا
    خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم
    و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم . . .  
    ادامه مطلب ...

    یکی از فانتزیام اینه که ...

    یکی از فانتزیام اینه که ...
    یکی از فانتزی هام اینه که بروسلی الان زنده بود میرفتم میزدم تو گوشش !
    ببینم اخلاق ورزشکاری داره یا نه !
    کصافط مطمئنم بعدش تو افق محوم میکرد
    اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

    اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
    ................. jojofun.blogsky.com ..................
    اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

    یکی از فانتزیام اینه که
    یه سیمکارت بخرم واسه اولین بار اس ام اس بدم به برنامه ی ۹۰ بعدش برنده شم !
    هر چقدرم بهم زنگیدن جواب ندم و کسی متوجه نشه که من کی بودم . . .
    بعدش آروم آروم برم تو افق محو شم 
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس عاشقانه 93


    هــمانند کــودکی هــق هــق مــیکنم
    که مــادر او را تــهدیدکــرده اگــر بار دیــگر اشــک بــریزد
    او را مــیکشد…
    ::
    ::
    جمله های غم انگیز و گریه آور
    مــانند هــیزم های مــصنوعی شــومینه
    می ســوزم و پــایان نــدارم
    درد یــعنی این…!  
    ادامه مطلب ...

    اس ام اس خنده دار 93

    اس ام اس خنده دار 93
    چیپسی خواهم خرید

    بالنی خواهم ساخت

    تا ابد خواهم رفت …
    اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

    اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
    ................. jojofun.blogsky.com ..................
    اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

    تنها طرحم برای آینده اینه که

    اصلا در موردش فکر نکنم !  
    ادامه مطلب ...