پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پیامک با موضوع خداوند


 پیامک با موضوع خداوند 


خــُدایا چـِگونه بخوآنــَمَت
دَر حآلی که نآفــَرمآنی اَت کَرده اَمـ؟
وَ چگونه نَخوانَمَت
دَر حآلی که به لُطف میشنآسَمَت؟

---------------------------------------------------

کودک زمزمه کرد: خدایا با من حرف بزن. و یک چکاوک در مرغزار نغمه سر داد. کودک نشنید.او فریاد کشید: خدایا! با من حرف بزن صدای رعد و برق آمد. اما کودک گوش نکرد. او به دور و برش نگاه کرد و گفت خدایا! بگذار تو را ببینم ستاره ای درخشید. اما کودک ندید. او فریاد کشید خدایا! معجزه کن نوزادی چشم به جهان گشود. اما کودک نفهمید. او از سر ناامیدی گریه سر داد و گفت: خدایا به من دست بزن. بگذار بدانم کجایی.خدا پایین آمد و بر سر کودک دست کشید. اما کودک دنبال یک پروانه کرد. او هیچ درنیافت و از آنجا دور شد

---------------------------------------------------

خداوند فراموشی را آفرید تا غیر او را فراموش کنیم …

---------------------------------------------------

به تو احتیاج دارم ، خدای من
میدانی خدایا
هر چه فکر میکنم هیچ حرفی نمیماند
جز نگاه “تو”
همین که تو نگاهم کنی برایم کافیست …

---------------------------------------------------

خطا ازمن است می دانم. ازمن که سالهاست گفته ام *ایاک نعبد *اما به دیگران هم دل سپرده ام .
از من که سالهاست گفته ام *ایاک نستعین* اما به دیگران هم تکیه کرده ام .
اما رهایم نکن….بیش ازهمیشه دلتنگتم…. به اندازه ی تمام روز های نبودنم…..

---------------------------------------------------

خالق من “بهشتی” دارد ،نزدیک ،زیبا و بزرگ و “دوزخی” دارد به گمانم کوچک و بعید ودر پی دلیلی است که ببخشد ما را…
(دکتر علی شریعتی)

---------------------------------------------------

خـدایــا اگـه یـه روز فرامــوش کـردم خـدای بزرگــــی دارم،تو فرامـــوش نکــن که بــنده کوچکی داری…

---------------------------------------------------

خدایا
آن قدر بر پای طلب،تاول نامرادی نشسته است
که جز تو محبوبی را سراغ نگیریم
و آن قدر بر قلب عاطفه ، خنجر جفا خورده است
که سر به دامان دیگری نسپاریم . .

---------------------------------------------------

خدایا …
هیچ می دانی که همیشه به موقع
به دادِ دلم.. تو می رسی ؟؟!
آنجا که خسته ام ..
آنجا که دل شکسته ام ..
آنجا که ازهمه ی عالم و ادم گسسته ام ..
همیشه تو همان دستی هست
که می گیری از دلم غبارِغمها را،
خدایِا….. سپاس

---------------------------------------------------

از هر چی ترسیدم رسیدم ، پس از خــــدا میترسم تا به خودش برسم

---------------------------------------------------

خدایا . . .خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت،مرا شرمگین کرد چه کسی بهتر از تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد