پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جدیدترین پیامک عاشقانه

عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت
باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری
تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق
مگه نه رفیق … !؟

————————————————–

این ساحل خسته را تو پیدا کردی
این موج نشسته را تو برپا کردی
من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق
مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .

————————————————–

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم
حالا یک بار از شهر می رویم …
یک بار از دیار …
یک بار از یاد…
یک بار از دل …
و یک بار از دست …  ادامه مطلب ...

پیامک های غمگین


پرندگان

به هم که می‌رسند

آشیانه می‌سازند؛

من و تو

خاطره …

_________________________________________________Jojofun.blogsky.com_____

از بن‌بست برگشتم

به خیابانی باز

بازِ باز

بیا نگاه کن

انتهاش

به هیچ جا نمی‌رسد 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و احساسی

به اسم آشنایی رفاقتی به پا کردی

به نام اون رفاقت دیدی با من چه ها کردی

شدی درد و دوای من شدی مثل خدای من

شدی درد آشنای من شروع انتهای من …

 

وای از نـیمـه شبـی کـه بیـدار شـوم تـو را بـخواهـم و خـودم را در آغـوش دیـگری بیـابم…!

  
ادامه مطلب ...

گلچین اس ام اس دلتنگی

آسمانم دلم برای تـو، آنقدر تنگ می شودکه آغـوشمبرایـــش کهکشان است !!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“دلتنگى”
حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رامیکنددلتنگتم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و سخنان بزرگان

به سلامتی اونایی که دلشون مث ورقه شاگرد تنبلا پاک و سفیده !

اس ام اس های فلسفی و حکیمانه

اگر یک تخم مرغ توسط نیرویى "بیرونى" بشکند؛زندگى پایان مى یابد!!
اما اگر یک تخم مرغ توسط یک نیروى "درونى" بشکند؛زندگى آغاز میشود!!

لایک=تفکر -_-  ادامه مطلب ...

اس ام اس های خنده دار و سرکاری مرداد ۹۲


رفتم داروخونه به متصدی که خانوم جونی بود میگم ببخشید خانوم فلان چیزو دارین؟میگه نه میگم خب فلان چیزو چطور؟میگه نه نداریم میگم خب فلان چیزو ک دارین؟ میگه:اونم نداریم…………منم گفتم خب لاقل یه ماسته کم چرب بده ببرم خونه ضایم نکنن
با یه نیش خنده میگه اونو نداریم
چی بگم والا؟

*

*

*

اس ام اس سرکاری خفن به دختر

از سرسبز ترین نقطه ی قلبم سر سبز ترین یونجه را برات میفرستم 
ادامه مطلب ...

مسج عاشقانه های زیبا و جدید و با معنی

 همینکه در”دلم” باشی “غمی” نیست بمان چون “ماندنت” کارکمی نیست!!

*

*

*

دلم شکــــست !
عیبی نــــدارد شکســــتنی است دیگر ، می شِـکند !
اصلا فدای سَــرت ، قضا و بلا بود از سـَــرت دور شد . . .
اشکم بی امــــان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشـَــن *عشق من* . . .
 
ادامه مطلب ...

استاتوس های جدید خیانت و نامردی

ترســو بودی ،
جاده خیانت را برایت تنگ و تاریک و ترسناک کرده ام
امـــا . . .
چه شجـــاع شده ای . . .
*

*

*
۲۰ میدهم ، شاید هم ۲۱ . . !
خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد  ،
که تو باهنری . . ! 
ادامه مطلب ...

داستان زیبا و پند آموز تاجر میمون


روزی روزگاری در روستایی در هند مردی به روستایی ها اعلام کرد که برای خرید هر میمون ۲۰دلار به آنها پول خواهد داد.

روستایی ها هم که دیدند اطرافشان پر است از میمون به جنگل رفتند و شروع به گرفتنشان کردند و مرد هم هزاران میمون به قیمت ۲۰دلار از آنها خرید ولی با کم شدن تعداد میمون ها روستایی ها دست از تلاش کشیدند و به همین خاطر مرد اینبار پیشنهاد داد برای هر میمون به آنها ۴۰دلار خواهد پرداخت. 
ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس های فلسفی


گاهی وقت ها “سکوت” بهترین حرف و “نبودن ” بهترین حضور است . . .

*

*

*

پیامک فلسفی

کسانی هستند که از خودمان می رنجانیم

مثل ساعت هایی که صبح، دلسوزانه زنگ می زنند

و در میانِ خواب و بیداری، بر سرشان می کوبیم

بعد می فهمیم که خیلی دیر شده . . . 
ادامه مطلب ...

تا حالا دقت کردین؟!!

خونه وقتی مامان نیست مثل کامپیوتریه که به اینترنت وصل نیست

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

تا حالا دقت کردید یه کاغذی که براتون خیلی مهمه تا نخوره .همه ی جهان هستی برای تا کردنش تلاش میکنه؟؟  ادامه مطلب ...

اس ام اس های فلسفی و حکیمانه

عشق مقدم است بر زندگی
و موخر از مرگ
حرف اول خلقت
و توان زمین.
"امیلی دیکنسون"

اس ام اس های فلسفی و حکیمانه

بـی آنکـه بخواهـم تمـام شـدی ! ...
هـمانـــ طـور که ...
بـی آنکـه بخـواهـم تمــام مــن شـدی... !!!!  ادامه مطلب ...

اس ام اس صبح به خیر

صب بخیر زشتوی من
عاشق شلختگیه اول صبحتم…
موی بهم ریخته
چشای اینجوریت Oـo
صدای گرفتت

*

*

*

صبح زمانیست که تو بیدار میشوی …
ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است !
صبحت بخیر . 
ادامه مطلب ...

داستان زیبا و غمگین دوستت دارم

ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﮔﻔﺘﻦ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﺴﺮﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ..
ﯾﮏ ﺷﺐ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺁﻣﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﻥ ﮐﻪ ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﺯﮐﻨﺪ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺭﺍ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﻟﺶ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪ
ﺻﺒﺢ ﻭﻗﺖ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﺴﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﻭﮔﻔﺖ:
ﭘﺴﺮﻡ ﻣﺮﺩﻩ … 
ادامه مطلب ...

تا حالا دقت کردین؟!!


آقا (بعله ما با سواتیم دیگه) من دقت کردم دیدم وقتی میخوام نمره هایی که مطمئنم که بالاست رو به بابام نشون بدم سایت گیر میکنه اینترنت سرعتش حلزونی میشه کامپیوتر می هنگه آخرشمبرق میره ولی کافیه یه نمره ضایع داشته باشم اینترنت با سرعت نور نمره رو نشون میده بعد موقهع بستن نمره سایت گیر میکنه رو همون نمره

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

+ دقـت کـردیـن ایـن محصــولاتـی کـه
تـلوزیـون تـبلیـغ میکــنه همــه قیمـتـاش مــثلا 79 هــزار یــا 29 و. . . هسـتــش ...؟ لامــصب خیــلی رو مُخــه ...
نمــیدونـم چـرا Rond نمیـکـنن قـیمــتو ...+  ادامه مطلب ...

داستان زیبای فقیر و ثروتمند و پیامبر (ص)

 یکى از مسلمانان ثروتمند با لباس تمیز و فاخر محضر رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم آمد و در کنار حضرت نشست
سپس فقیرى ژنده پوش با لباس ‍ کهنه وارد شد و در کنار آن مرد ثروتمند قرار گرفت .
مرد ثروتمند یکباره لباس خود را جمع کرد و خویش را به کنارى کشید تا از فقیر فاصله بگیرد.
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلم از این رفتار متکبرانه سخت ناراحت شد و به او رو کرد و فرمود:
آیا ترسیدى چیزى از فقر او به تو سرایت کند؟  ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید سیگار


تو را ترک کردم ، به سیگار رسیدم !
حال سیگار را ترک کرده ام ، اما از تو هیچ خبری نیست . . .

*

*

*

سیگار روشن کردن مثل روشن کردن تلویزیون برای دیدن خاطراته ، با هر کامی که میگیری فقط کانالشو عوض میکنی . . . 
ادامه مطلب ...

داستان سه خواهر حسود جالب و آموزنده


در یکی از افسانه‌های استرالیایی، حکایت یک راهب بودایی آمده که با سه خواهر خود در راهی می‌رفت و به مشهورترین دلاور زمان خود برخورد. دلاور گفت: – من مایلم با یکی از این سه دختر زیبا زندگی کنم. راهب گفت: – اگر یکی از این‌ها ازدواج کند، آن دو تای دیگر غصه می‌خورند.

من دنبال قبیله‌ای می‌گردم که مردانش مجاز باشند سه تا زن بگیرند.  ادامه مطلب ...

اس ام اس خیانت و نامردی و تنهایی و جدایی

تو این دو روز زندگی ، شبیه من فراوونه
یه لحظه چشماتو ببند ، گذشتن از من آسونه

*

*

*

*

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !!! 
ادامه مطلب ...

داستان کوتاه اوج ضد حال و روانشناسی و داتا (قانون)

پسر جوانی در کتابخانه از دختری پرسید: «مزاحمتان نمی شوم کنار دست شما بنشینم؟»

دختر جوان با صدای بلند گفت: «نمی خواهم یک شب را با شما بگذرانم»

تمام دانشجویان در کتابخانه به پسر که بسیار خجالت زده شده بود نگاه کردند. 
ادامه مطلب ...

جملات طلایی از بزرگان اس ام اس فلسفی و عرفانی

ای دیده نظر کن اگرت بیناییست / در کار جهان که سر به سر سوداییست

در گوشهٔ خلوت و قناعت بنشین / تنها خو کن که عافیت تنهاییست . . .

*

*

*

سعی کن دراین دنیا خودت باشی

دیگران به حد کافی هستند . . . 
ادامه مطلب ...

داستان جالب کریم خان زند و مرد فقیر و بزرگی خداوند

درویشی تهی‌‌ دست از کنار باغ کریم خان زند عبور می‌کرد . چشمش به شاه افتاد و با دست اشاره‌ای به او کرد . کریم خان دستور داد درویش را به داخل باغ آوردند .
کریم خان گفت : این اشاره‌ های تو برای چه بود ؟
درویش گفت : نام من کریم است و نام تو هم کریم و خدا هم کریم .
آن کریم به تو چقدر داده است و به من چی داده ؟ 
ادامه مطلب ...

شبـاهت ازدواج کـردن و سربـازی رفتـن (جملات خنده دار و طنز)


و اما شباهتهای میان خدمت سربازی و زندگی زناشویی برای آقایان :

چه در خدمت سربازی و چه در زندگی زناشویی، چه بخواهی و چه نخواهی کچل خواهی شد و یا بعبارت بهتر، کچلت خواهند کرد ! البته این کچلی در خدمت سربازی توسط ماشین اصلاح و در زندگی مشترک توسط عواملی چون : استرس شدید، سوء تغذیه، کندن بصورت لاخ لاخ توسط همسر، چپ شدن ماهیتابه روغن داغ روی سر و … صورت می گیرد ! ناگفته نماند که این کچلی در آقایان به نسبت نوع مو، جنس ریشه مو، عوامل ارثی و … متفاوت است ولی به هر حال به قول معروف : دیر و زود داره ولی بالاخره هممون کله پا می شیم ! 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین

حقایق گاهى وقتا توى شوخى پیـدا میشه
اما خیلى احمقانه اس اگه فکر کنیم
آدم ها توى شوخی دلشون نمی شکنه

+

+

((((((((((((((((((((((((((((   اس ام اس جدید عاشقانه غمگین  )))))))))))))))))))))))))))))))))

+

+


ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺣﻘﺎﯾﻖ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ
وﻟﯽ ﺩﺭﮐﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ  و ﺳﺨﺘﻪ
ﻣﺜﻞ ﮐﻨﺎﺭ ﺍوﻣﺪﻥ ﺑﺎ این ﺟﻤﻠﻪ : ﺧﺐ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺯﻭﺭ ﮐﻪ نیست  ادامه مطلب ...

داستان بسیار زیبای موچه عاشق و حضرت سلیمان

روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی.  ادامه مطلب ...

جدید ترین اس ام اس عاشقانه توپ

به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه . . . !

*

*

*

*

دلمان کوچک است ولی آنقدر جا دارد که برای هر عزیزی که دوستش داریم ، نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر . . . 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سخنان آموزنده که مو لای درزش نمیره

تعداد آدم‌های بی‌استعداد خیلی کمه

اما تعداد آدم‌هایی که نمی‌دونن چه استعدادی دارن خیلی زیاده . . .

*

*

*

*

عشق ورزیدن به کسی که شما را تحقیر میکند مثل آب خوردن از لبه تیغ است . . . 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تغییر معنی کلمات

اس ام اس تغییر معنی کلمات

نیش هیچ عقربی کشنده تر از عقربه های ساعت نیست

------------------------------------------------------

از وقتی دندان شیری ام افتاده نمی توانم شیر بخورم

------------------------------------------------------

شیب جاده با فلفل تند شد
  ادامه مطلب ...

پیامک و جوک خنده دار فروردین 93 عید نوروز

پیامک و جوک خنده دار فروردین 93 عید نوروز

یعنی وقتایی که قراره از ماشین پیاده نشم

یه جوری لباس می پوشم که اگه تصادف شه و مجبور شم که پیاده بشم

آبرو کل خاندانمونو با اون لباسایی که تنمه به باد میدم

------------------------------------------------------

عکسم رو صفحه کامپیوتر بود

مامان بزرگم عینکش رو نزده بود پرسید این آدمه؟

من با کلی شوق و ذوق می گم  منم مامان جون

برگشته میگه : زودتر جون بکن بگو دیگه ... من فک کردم آدمه
  ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی شاخ

اس ام اس احساسی شاخ

قـر ار بـگـذار …

هــر جـای دنـیـا کـِه بـاشی به دیـدارتــو خـواهـم آمد

چـمـدان خـاطــره ها را هَم خواهـم آورد

------------------------------------------------------

دست نخــورده تریــن احساس هایــم را

برای روز مبادای عشـق تو احتکار کرده ام ...
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی جدید sms ehsasi

اس ام اس احساسی جدید sms ehsasi

با توام بی حضور تو

بی منی با حضور من

می بینی تا کجا وفادار ماندم

تا دل نازک پروانه نشکند ؟

وهمه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم

------------------------------------------------------

نشسته ام

کجا ؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال

اس ام اس پ نه پ خنده دار و باحال

دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینی م

مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟

پ نه دیدم از دماغم داره هوا میاد

گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه

------------------------------------------------------

رفتم مغازه میگم cd دارید؟

میگه خام؟

پ ن پ تنوری باشه با قارچ و پنیر
 
ادامه مطلب ...

پیامک حسی و عشقی

پیامک حسی و عشقی

شانه های عاشقان گر تکیه گاه اشک هاست

پس چرا بر شانه ام اشکی نمی ریزد کسی

------------------------------------------------------

رفیق بی وفا را کمتر از دشمن نمی بینم

سرم قربان آن دشمن که بوئی از وفا دارد
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و عاشقانه

اس ام اس غمگین و عاشقانه

قرارنیست که من همیشه خوش باشم

پارسال من خوش بودم از اینکه کنارت هستم

امسال دیگری خوش است برای با تو بودن و سال بعد یکی دیگر

از تلاشت دست نکش که چشم ملتی به توستـــــــ

------------------------------------------------------

بدون من هوا سرده

الان گرمی نمی فهمی

قابل توجه عشقم که دیگه ندارمش
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس مرگ عاشقانه

اس ام اس مرگ عاشقانه

بر سنگ قبر من بنویسـید خسته بود

اهــل زمین نبود نـمازش شــکســته بود

بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود

تـنها از این نظر که سـراپا شـکســته بود

بر سنگ قبر من بنویســـــــید پاک بود

چشمان او که دائما از اشک شسـته بود

بر سنگ قبر من بنویســید این درخت

عمری برای هر تبر و تیشه، دســــته بود

بر سنگ قبر من بنویســــــید کل عمر

پشت دری که باز نمی شد نشسته بود

------------------------------------------------------

به دعا نویس گفتم جوری بنویس که حتما بیاید

پرسید چه کسی

گفتم : مرگ
  ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری و ضایع کردن

اس ام اس سرکاری و ضایع کردن

در چشم هایت نگاه کردم

تمام زیبایی های آفرینش خدا را دیدم

جو نگیردت بابا تو چشمات خودمو دیدم

------------------------------------------------------

اگر مردونگی مرده

اگه رفاقت ها رنگ باخته

اگه عشق دیگه معنایی نداره

اگه دنیا پر از نامردیه

اگه آرامش نیست

به تو چه تو که نه مرد بودی نه رفیق
  ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی جدید و غمگین

اس ام اس تنهایی جدید و غمگین

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است

آرام فاتحه بخوان

شاید خدا گذاشته ام را بیامرزد

------------------------------------------------------

تک درخت وصیت کرد

از چوبش تخت دو نفره نسازند
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی جدید و گریه دار

اس ام اس دلتنگی جدید و گریه دار

دلتنگم

شاید برای تو

یا شاید برای دیروز هایی که با تو بودم

------------------------------------------------------

دلتنگی که سراغت را بگیرد

هوای بارانی بوی مرگ می دهد

نفس هایت به مانند تیری عمل می کند

که در وجودت مانده اند

و هر دانه ی باران مانند شهاب سنگی است

که برسرت فرود می اید
  ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی تلخ

اس ام اس دلتنگی تلخ

تــــو هم تلخ بودی

تلــــــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی

که در کودکی به خوردم می دانند

غافل از اینکه این بار

تلخی تــــــــو دلم را فلــــــــج کرد

------------------------------------------------------

آه چقدر دلم میخواهد

با سیگاری در دست

روبروی پنجره اتاقم بایستم

و به فردایم بیاندیشم

افسوس که نه سیگار هست

نه آدم سیگاری

نه پنجره ای در دل دیوار اتاقم

و نه حتی امیدی به فردا

تنها من هستم تنهای تنها
  ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید روز sms jadid

اس ام اس جدید روز sms jadid

آنقدربغض هایم راقورت دادم وخندیدم

که خودم هم باورم شد که چیزی نیست

------------------------------------------------------

خدایا .... خیلی ها دلمو شکستند...دیگه تحمل ندارم ...

شب بیا با هم بریم سراغشون....من نشونت میدم..

تو ببخششون...
  ادامه مطلب ...

اس ام اس عشق

اس ام اس عشق

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

کوه غم از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با کی بگم

همه حرفا که آخه عزیز دل گفتنی نیست

------------------------------------------------------

همه بغضشون گرفته چرا بارون نمیآد

لیلی مرد از غم دوری چرا مجنون نمیآد
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه کوتاه

اس ام اس عاشقانه کوتاه

کاش می شد در غروب آفتاب

بی صدا با سایه ها کوچید و رفت

------------------------------------------------------

توی ساحل روی شن ها قایقی به گل نشسته

یکی با چشمون گریون گوشه ای تنها نشسته

نگاه پر اضطرابش به افق به بی نهایت

ساکته اما تو قلبش داره یک دنیا شکایت
  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقونه کوتاه

اس ام اس عاشقونه کوتاه

امروز شوق فردا رو داریم و حسرت دیروز را

اما امروز زیباتر از فردا و دیروز است

دوستت دارم و دوستم بدار

شاید فردایی نباشد

------------------------------------------------------

یه رز سرخ تو دست راستت بگیر

و یه رز سفید تو دست چپت

و تو آیینه نگاهشون کن

من اون یاس وسطی رو با دنیا عوض نمی کنم
 
ادامه مطلب ...

اس دقت کردین

اس دقت کردین

تا حالا دقت کردین ۹ ماهی که تو شکمِ مامانمون هستیم

 جزء سنمون حساب نمیشه ؟

------------------------------------------------------

دقت کردین همه مجری های صدا و سیما دوست دارن

 بیشتر در خدمت مهمان برنامه باشن

اما وقت برنامه این اجازه رو بهشون نمیده ؟
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس دقت کردین طنز

اس ام اس دقت کردین طنز

دقت کردین ده درصد آخر باتری گوشی چه با برکته !

------------------------------------------------------

دقت کردین تو مدرسه و دانشگاه همیشه کلاسای دیگه زودتر از کلاسی

که ما توشیم تعطیل میشن؟

------------------------------------------------------

دقت کردین هرکی پراید داره میخواد بفروشه ۲۰۶ بگیره !
  ادامه مطلب ...

اس ام اس کوتاه احساسی 92

اس ام اس کوتاه احساسی 92

زیر باران عشق باید ماند تا غبار تنهایی را شست

نمی دانم زیر کدامین باران ایستاده ام

که این گونه تنها ولی خیس بارانم

------------------------------------------------------

تکیه نکن بر عصای تنهایی ات

شانه هایم را خدا برای تو آفریده
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس کوتاه حسی sms

اس ام اس کوتاه حسی sms

پیامک میدهم اکنون برایت

به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم

دلم کرده کنون خیلی هوایت

------------------------------------------------------

به خودم می بالم که در این عصر یخی

دوستی دارم که دلش آینه ی خورشید است
 
ادامه مطلب ...