پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

بعضی از این مخاطبای خاص هستن از درد دندون بدترن ... والااااااااااااا.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مورد داشتیم طرف بخاطر عشقش میخواسته خود کشی کنه ولی اون یکی دوست پسرش نذاشته!!! 

ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

عاقا یه معاون داریم انقدی که معلما و بچه ها از این میترسن اگه از خدا ترسیده بودن الان یه طبقه از بهشت به نام دبیرستان ما بود!!!!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بچه ها راستی یه سوال داشتم یکی بخواد کلمه اژدها رو جمع ببنده باید چیکار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟1_اژدهاها2_اژدهایان3_اژدهایون4_اژدها ات5_اژدهاs(اژدهاز

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

بیشرف این کودک درونم به ندای درونم شماره داده!!:/

دنیایی شده ها.........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پشت چراغ قرمزبودم: که حواسم رفت پیشه پسرکوچولویی که توماشین بغلی بود یادفیلماافتادم واسش دست تکون دادم اون نامردم دستشوکردتودماغش مالیدبه شیشه منکه گفته بودم این احساسی شدناواسه فیلماس شومابگیدنه . .  

ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

مخاطب خواستم واسه تولدم بهم به عنوان کادو قول داد که دو سانت از ارتفاع کلیپسش کم کنه
هوراا
مرصی از رسیدگی مسئولین

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دختره پوتین اسکیمویی پوشیده تا کمر اونوقت آستین مانتوش به زور میرسه تا آرنج!

ضایعی هم حدی داره

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

کل خاندانمون نشسته بودن.داییم گف تو خیلی دلقکی،باید بجای میمون تو رو میفرستادن فضا...
منم یکم اندیشه کردمو گفتم:حلال زاده ب داییش میره!!!
ی سکوت خاصی همجارو گرف اون لحظه!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

هزار بار من خودمو کشتم تا به بعضیا بفهمونم گدا وخسیس یکی نیست 

ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

والا مام زدیم به سیم آخر ولی قبلش یکی سیم آخرو زده بود به برق ! :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خستــه‌ ام!
خــیــــــــــــلــی خستــه!
بــه مــن جــایــی بــدهیــد،
مــی‌خــواهــم بخــوابــم!
یــک تخــت ِ خــالــی،
یــک دنیــای ِ خــالــی،
یــک قلــب ِ خــالــی...! 

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

.. آغــا جـــاتــون خــالـی دیشبـــ رفــتم یــه پــاســاژی خــــریــد کنــــم
..... لـامصــبـــ خیــلی شلـــوغ بـــود .. داشتـــم فکـــر میکــردم کــه بمــونم
. یــا بِـــــرم کــه یــه دفــعــه یــادِ یکـــی از فـانتـــزیــای دوســتان افتــادم
..... کــه تـــوی یــه پــارکــی بــاشــه و بعــد ســریع شــروع بــه دویــدن کنــه و بــا مــوبــایلش حــرف بزنــه بگــه کــه تــا مــن نگفــتم
.شلیــک نکنـــین و از ایــن حـــــرفــا ...!!!
..... منـــم یـه فکـــــری بــه ســـرم زد و بــا کمـــی تغیـــر ایــن کــارو کــردم...:: مـــوبــایلـــمو در آوردم و بــا صــدای بلـــند داد زدم
...... نــه لعنتـــیا مواظــب بــاشــین سیــــم رو اشتبــاهـــی قطــع نکنیــن اینجــــا یــه عــالمــه زن و مـــرد و بچــه هســتـــــ و شــــروع کــردم بــه دویـــدن ...
...... یــه وقــتـــ دیـــدم سیـــصــد تــا آدم پشــتـــ ســرم دارن میــان
......... بــا جیــغ و داد ... اصــلا یــه اوضـــاعــی بـــودا ...
................ وبــعد بــا خیــال راحـــتـــ رفتــــم از صحــنه متــــواری شـــــدم ^ــــــ^....... !!
..... نخـــــیر خــــــرید نکـــــردم تـــرسیــــدم اگــه بـــرگـــردم ســر از علـــوفــدونی در بیــارم .....!!
......... مـــــردم آزار هــم خــودتــونید...!!!!!!!!!! ^ــــ!ـــــ^....
^

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

وای عـــجــب ربــُی داریــد. چــقدر خوشـــرنگــه. ممممممم عجـــب طـــعمی داره.
ربــُــتــون چـــیه؟
حمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد؟
.
.
.
.
.
مدرســــان شـــریـــف
تلــــفن 29دوتـــا شـــیـــش
حمیـــــــــــد: :-) 

ادامه مطلب ...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه کـــه
یه ساعت داشته باشم که سر جلسه هر امتحانی وقتی اون رو میزنی زمان وایسه
بعد بـرم همه جواب هارو از رو کتاب ببینم و همیشه بهترین نمره رو بگیرم،
وااااااااااااای آب قـند بدیـد

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتیزیه من اینه که بری مدرسه ولی معلمت نیومده باشه !انگار که دنیارو بهت دادن اصلا عشق وحال میکنی  ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

بلایی که "جو گیر شدن" سر یه ایرانی میاره....بمب هسته ای سر هیروشما نیاورد...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اینکه توقع داشته باشى اگه با دنیا خوب باشى دنیا هم باید باهات خوب باشه مثل این میمونه که توقع داشته باشیم گرگ مارو نخوره چون ما نمیتونیم اونو بخوریم:(( 

ادامه مطلب ...

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه ی بار ب بابام بگم برام شارژ بگیر نگه همین دیروز برات گرفتم***!!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه رانی (ترجیحا آناناس) بگیرم دستم بخورم چند قدم حرکت کنم بعد قوطی رانی رو به سمت پشت بندازم همونطوری که تیکه های آناناس دارن از قوطی درمیان (با حرکت آهسته) همه دهنشون وا بمونه بگن این کیه که اینقدر پولداره از خیر ته رانی گذشت! منم پشت سرمو نگاه نکنم و به سمت افق به حرکتم ادامه بدم :))  ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

اینم یه تست روانشناسی برای دختر خانوما

1-با دوست پسر خود طبق فاصله ی قانونی روی نیمکت پارک نشستید که منکرات میاد بالای سرتون
الف) دوست پسرتون بلند می شه ومیگه : " مگه از روی نعش من رد شید بزارم زیدمو ببرید "
ب) دوست پسرتون فرار می کنه و شما هم جز فرار راه دیگه ای ندارید
ج) دوست پسرتون فریاد می کشه دست از سرم بردار بابا من زن و بچه دارم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ ﺣﺲ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﻬﻢ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ !!!!

ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ

ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ

ادامه مطلب ...

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه تو مدرسه که مثل همیشه داریم یورتمه میریم یهو مدیرمون درحالی که ساپورت صورتی مایل به آبی خربزه ای گل منگولی با تیشرت سبز مخمل با کیلیپس چهل سانتی درحالی که کفتر رو سر کچلش پی پی کرده وخودش خبرنداره بیاد تو و میکروفون رو برداره بگه بیاید سرصف ومثل همیشه بگه پول کمک به مدرسه رو نیارید امتحان ترم اول نمیگیریم ازتون منم بلند بگم بازم زنش انداختش بیرون ودرحالی که همه دارن زمینو گازمیزنن بگه وایسا بیرون تامن بیام تکلیفو روشن کنم بعدبره یه قیچی بیاره که موهای منو ازته بزنه و همین که اومد موی منو کچل کنه گوشیم زنگ بخوره واز ته جورابم درش بیارم و درحالی که هنگ کرده جواب بدم یارو پشت خط بگه سلام سرگر باقر، سرهنگ آموکسی سیلی پنجاه میلی گرم هستم از بچه های کف اداره مبارزه بامواد ساعت هشت صبح فردا چهل متری با قاچاقچیای مواد دعوا؛بعد قطع کنه و مدیر درحالی که داره از کلش دود میاد بگه از این به بعد پنجشنبه ها مثل بقیه مدرسه ها تعطیلید بعد من یه لبخند ملیح بزنم بگم ممل سابقو لولو برد

یکی از فانتزیام اینه که...

دوران پیش دانشگاهی یه دبیر فلسفه داشتیم خیلی خوب درس میداد اما سخت گیر بود امتحان میگرفت سه تا سوال میگفت هر سوال یه ورق جواب داشت یه رب وقت میداد. . .
اسم کوچیکشم حسن بود. . .
اولین و آخرین فانتزیم این بود که یه بار آخر برگه امتحانیم بنویسم سوالات خیلی خطرناک بود حسن!!!! ^__^
ولی مطمئن بودم اخراج میشم. . .
هعععی فانتزی به دل موندیم سال تحصیلی تموم شد!!!
آیا فانتزی خوبی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

شماها یادتون نمیاد...
علوم کلاس چهارم دبستان یک ازمایش داشت برای حساش چشایی..
میومدن میوه ها رو تیکه مکردن چشامونو میبستن .
میوه رو که می خوردیم درست حدس می زدیم احساس می کردم بیل گیتس شاگردمون بوده...
من حیف شدم ^_^

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چــنـد وقـتـه دارم بـا خـودم فـکر مـیـکـنـم
اگه چـیـن و هــنــد با هم مــتــحــد بشن
و بــخـوان به یه کــشـور حــمــله کنـن
اصـن لـازم نـیـسـت حـمـلـه نظـامـی بکنند
نـفـری یـه تـــــف بـنـدازن تو اون کشور سـیــل راه میفته
بـه هـمـیـن راحـتـی . . . 

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

معلممون کامپیوترای کارگاه مونو شبکه کرده بود داشت درس میداد،بعد وسط درس دادن برگشته میگه:بچه ها شما اینجوری متوجه نمیشید،باید خودتون کارکنید؛خب حالا اینجارو متوجه شدید؟؟
چیزی نگم بهتره..

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خــــــــاک تو سر اونــــی که مــیدونه
با یــه اس ام اس یا زنگــش
میتــونه کــل حالتــــو عــوض کــنه
امــا اینــو دریــــغ میــکــنه ازت !
خــــــــــــــ
ــــــــاک .................... 

ادامه مطلب ...

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که مدیر مدرسه مون درحالی که سر کچلش میخاره و چهارصدتا بچه داره، جو بگیره با شیلنگ نارنجی مخصوص گاز به کلاس ما حمله کنه ومن از پشت شبیخون بزنم و با کف دستم که با روغن گیاهی مخصوص سرخ کردن چربش کردم،بخوابونم برآمدگی بالای کله اش و درحالی که داره گریه میکنه،سینه چاک کنم و بگم: بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟
اونم با نامردی سلاح کشتار جمعی که با کمک مالی کشورهای دور خریده قسمت دفاعی کلاس رو هدف قرار بده بعد فرار کنه و منم درحالی که خون جلو چشامو گرفته؛
میکروفون رو بردارم و بگم: باهمه میخندی /با همه دست میدی / دستتو میگیرم /جفتک میندازی/
بعد اونم بیاد بگه باقر(اسمم) با قر بیا/باقر با قر بیا
و درحالی که دارم با قر میرم؛ سرگرد آموکسی سیلی پنجاه میلی گرم از اداره آگاهی بیاد جمع مون کنه.

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که ی بارم که شده روغن توی ماهی تابه رو خالی کنم و تخم مرغا همراش نریزه
خداییش خیلی عذاب آوره، بعضی وقتا تا 2 روز افسردگی میگیرم  ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید خنده دار یک دنیا اس ام اس

اس ام اس جدید خنده دار یک دنیا اس ام اس



رونمایی از اسامی مخاطب های خاصی ﮐﻪ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺭﻭﺯ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﻣﻴﺪﻥ}
Takhfif
Vitrin
Mosabeghe
Pishvaz
RAMEZAN
ﺩﻫﮑﺪﻩ ﺍﺑﻲ ﭘﺎﺭﺱ
ﻫﺎﯾﭙﺮ ﺍﺳﺘﺎﺭ } ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﺗﻮﺍﻟﺖ 2950 ﺕ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﮎ 650
چیکار کنم دیگه منم و همین مخاطبای خاص
عاشق هایپر استارم خیلی به فکرمه
----------------------------------------------------------------------------------------------------
من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم …
فقط مونده درسم رو تموم کنم°ویزا بگیرم° دانشگا قبول شم
پذیرش بگیرم° پول در بیارم و بلیت بخرمو برم …
همین
----------------------------------------------------------------------------------------------------
بابای من جلوى تلویزیونى که کنترلش دستش نباشه نمیشینه
اصن غرورش اجازه نمیده ¡¡¡  

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید غمناک

اس ام اس جدید غمناک

کاش ما ادم ها هم مثل گربه ها باچند لحظه بوکشیدن میفهمیدیم که هر اشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره***
_________________________________________________________
بیچاره من**** کسی را پاشویه میکردم که از تب دیگری میسوخت******¡¡¡¡¡¡¡
_________________________________________________________
شب است
کلنجار میروم*****
با خودم 
با دلتنگیهایم****

با قلبِ لِه شده ام***

با غُرورِ شکسته ام****

سراغش را بگیرم** ***

نگیرم**
بگیرم** ***

نگیرم*****

نزدیکِ صبح است** ***

دل را به دریا زدم*****

مشترکِ موردِ نظر
در حالِ مکالمه میباشد¡¡¡¡   ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید غمگین

اس ام اس جدید غمگین

سلامتیه اونی که فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم اما وقتی تنهاییم تو سکوت شب میبینیم که چقدر دلمون هواشو کرده
_______________________________________________________________
مرور می کنم
خاطراتمان را
اما مگر
کپی برابر اصل می شود؟¡
______________________________________________________________
آت که در آن جا خوش کرده ای دل است نه شهربازی******تاب بازی ندارد بی انصاف¡¡¡¡   ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید غمگین عاشقانه

اس ام اس جدید غمگین عاشقانه




یادتـــــــ باشد ؛
مـــــــــن اینجا،
کنار همین رویاهای زودگذر،
به انتظار آمدن تـــــــو ،
خط های سفید جاده را می شــــــــمارم
____________________________________________________________________
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ
ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ
ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ،
ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ…
ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ… 

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری جدید خنده دار 92

اس ام اس سرکاری جدید خنده دار 92


+18.
.
.
.
.
-۱۸
اینجا دیگه سرد میشه باید کاپشن بپوشی !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ضمن عرض سلام ، فقط کسانی که دیوانه نیستند به این اس ام اس پاسخ بدهند .
(طرح شناسایی دیوانگان انکار کننده)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ ؟ ﺳﺮﺩﺗﻪ ؟ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ ؟
.
.
.
ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﺘﻢ !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پروانه اگر سوخت به جهنم … !
می خواست دور شمع قرتی بازی در نیاره خاک بر سر … 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید سرکاری

اس ام اس جدید سرکاری



سلام عزیزم جمعه عقدمه خوشحال میشم بیای

(طرح حسود سازیه دوستان ترشیده)
______________________________________________________________________
عزیزم، خوشگلم، دلبرم، یه روز میام می برمت، می برمت یه جای دور، که دست هیشکی بهت نرسه. قربونت ، عزراییل
______________________________________________________________________
نگاه اولت برمن اثر کرد، نگاه دومت دیوانه ام کرد ، نگاه سومت عاشق ترم کرد ، اَه گندشو در آوردی نگاه آخرت دیگه هیز بازی بود
______________________________________________________________________
قامتت چون سرو،
چشمانت چون آهو،
گیسوانت چون آبشاران،
ابروانت چون کمند،
خلاصه هیچ چیت به آدمی زاد نرفته! 

ادامه مطلب ...

خاطرات خنده دار جدید

خاطرات خنده دار جدید





(چن شب پیش من اینجوری ضایع شدم)
بدترین حس ضایع شدن اینه ک داخل ی جمع 100نفری نشستی بعدیکی ازآشناهاتون میاد طرفت بعدش توبلندمیشی ک بهش دست بدی دستتویهومیبری جلوولی اون ب نفرکناریت دست میده حالاتواون لحظه همه هم دارن تورونگامیکنن;(
_---------------------------------------------------------------------------------------------------------------_
دیــروز داداش ِ 12 سـالم دیـر اومـَد خـونه مَنـم خـواسـتم تریـپ بزرگـی بردارَم
گُفـتم ; ایـن چـه وقـت ِ خـونه اومـدنـه؟؟؟؟؟؟
برگشـت گُفـت ; تـو هـر وخ دَمـای دهـنتو فـهمیـدی بیـا بـا مـن حـرف بـزن†
مـن; ;l 

ادامه مطلب ...

اعترافات خنده دار سری جدید - من اعتراف میکنم

اعترافات خنده دار سری جدید - من اعتراف میکنم







اعتراف میکنم شیش هف ساله ک بودم*ی روزک کسی خونه نبود*ی طالبی ورداشتم خوردم*میخاستم ک مثلن بابام نفهمه پوستشوتخمه هاش(هستش خخخخ)ازپنجره ریختم پایین تخمه هاش ریخت توسرپسرهمسایمون اونم ب بابام گف
وقتی بابام بم گف ازین کارانکن من بااعتماد ب عرش عجیبی گفتم من نریختم ک إ¡^_^
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اعراف میکنم
از ترس این که مامانو بابام بهم بگن کاری بکن از اتاقم بیرون نمیرم °°°الانم که اینو دارم میگم دستشویی دارم¡¡¡من برم بیرون†††عمرآ :|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من اعتراف می کنم:
تا 10 - 12 سالگی نمی دونستم گوشی چیه و این حرفا
حالا این خواهرم اومده میگه من یه گوشی اپل میخوام از همونا که تو سریال مادرانه دست رها ست آخه من از دست این دهه هشتادیا چیکار کنم برم خودمو بکشم† 

ادامه مطلب ...

فک و فامیل ما داریم

بخش خنده دار این فک و فامیل ما داریم جدید



______________

زنداییم حامله شده، سونوگرافى کرده!
عکس بچه رو تو شکمش نشونمون داده...
بعد مامانبزرگم خیلى جدى برگشته میگه
فک کنم دختره، نگا چقد مو داره!!!!!
من برم بمیرم دیگه... =(((
_______________________________________________________________________
چــن وقــت پــیــشــا رفــتـه بــودیــم حــنــابــنــدونــه یــکــی از آشـنــاهــامون... بــعــد اونــجــا خــاهــره دومــاد بــلنــد شــد شــعــره مــخــصــوصــه حـنــابــنــدون بــخــونــه یــهــو نــه گــذاشــت نــه بــرداشــت بــرگــشــت گــفــت:
"عــروس حــنــاتــو بــرم / ســیــبــیـلــه ســیــاتــو بــرم" !!!!!
حــنـا :/
عــروس :|
ســیـبــیــلــه ســیــاه :-{{
یــعـنــی هــمـیــنــجــور مــیــز بــود کــه تــوســط مـهــمــونــا جــویــده مــیــشـد!!!!! D:
آشــنــائــه شــاعــره مــا داریــم؟!؟  

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید گلچین شعر نو - نیما یوشیج

اس ام اس جدید گلچین شعر نو - نیما یوشیج



شب همه شب شکسته خواب به چشمم
گوش بر زنگ کاروانستم
با صداهای نیمه زنده ز دور
همعنان گشته همزبان هستم
------------------------------------------------------------------------------
جاده اما ز همه کس خالی است
ریخته بر آوار آوار
این منم به زندان شب تیره که باز
شب همه شب
گوش بر زنگ کاروانستم نیما یوشیج
------------------------------------------------------------------------------
از این راه شوم *گرچه تاریک است
همه خارزار است و باریک است
ز تاریکیم بس خوش آید همی
که تا وقت کین از نظرها کمی°°° نیما یوشیج 

ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

دیروز نشسته بودم تو خلوت خودم جدول حل میکردم برادر زادم شیش سالشه اومده نشسته بغلم میگه عموجون چیکار میکنی؟؟ میگم دارم جدول حل میکنم بدو برو سر بازیت تا منم حواسم جم باشه . میگه نه دوتایی حل میکنیم . مگه میشه بهشون گفت نه !!! یبار اینکارو کردم بساعت نکشید پشت کامپیوترم بودم دیدم از پشت پوست لواشکو اعلامیه کرد تو صورت مبارک .خلاصه سرتونو درد نیارم سوالو خوندم نوشته بود دوای شکم درد شیش حرفه . دوثانیه نشده جیغ کشیده فهمیدم فهمیدم جیش میکنیم !!! اینا بزرگ شن چی بشن ! ته خلاقیتن لامصبا ... والا بخدا!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من 1ماهه بوتیک باز کردم حدود 90 درصد مشتری ها که میان وقتی قیمت لباسو بهشون میگم میگن:

1.ی تخفیفی بده من از مشتری های قدیمتون هستم همین 3 ماه پیش ازت شلوار برداشتم......

واقعا دهنم باز میمونه من ی ماهه مغازه رو باز کردم چطور میشه 3ماه پیش لباس فروخته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی من لباس هارو پیش فروش کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا کمکم کنید

ادامه مطلب ...

یکی از فانتزیام اینه که...

تلویزیون داشت می گفت کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید!
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم :ماماااااان من لطیفماااااا...
مامانم :عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کثاااااافط شدی!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکى از فانتزیام اینه که یه مخاطب خیلى خاص داشته باشم !!!!! *_*
سر سیاه زمستون هى بگه گلم ، عشقم ، نفسم (@_@) هوا سرده،لباس گرم بپوش........
بعد من هى بگم ، نه،خوبه!!!!هوا خوبه وخلاصه از همین لوس بازیا ........
اونم عصبانى بشه ،داد بزنه :

ببین ب خدا ، اگه مریض شدى ، خودم مى کشمت خره .....

یعنى عشقى که تو این جمله ، مخصوصا کلمه آخریش هستا ، با دنیا عوض نمیکنم .... ^_^

به خودت بخند خوب ،!!!!!!  ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

دقت کردین تو مهمونی ها تا یکی میگه اون تلوزیون رو کم کن

یکی هم زرتی میگه اصن خاموشش کن خخخخخخخخخخخخخخ:-)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

تنها موردی که دهه شصتی ها،هفتادی ها،هشتادی ها و حتی دهه نودی ها می‌تونن باهاش نوستالوژی مشترک داشته باشن عمو قناده

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه سری دلشکستگی

اس ام اس جدید عاشقانه سری دلشکستگی




دوست داشتنه کسی که تو رو دوست نداره مثل بغل کردن کاکتوس میمونه°°°
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر اسیب میبینی°°°°°
_____________________________________________________________________
به تو مدیونم همیشه مثل شب به صبح فردا
مثل موج سرد و تنها به نگاه ناز دریا
_____________________________________________________________________
نامه آخر به رییسم:
هنوزم نفهمیدم
از سر بیکاری عاشقت شدم یا
از عشق تو بیکار شدم
_____________________________________________________________________
دستم را بُریدند
شکسته واژه‌هایی که
برای از تو نوشتن
کنار ِ هم چیدم  

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه حس عاشقی

اس ام اس جدید عاشقانه حس عاشقی


وقتی یه ادم میگه:هیچکس منو دوست نداره ¡ منظورش از هیچکس یک نفر بیشتر نیست همون یک نفری که برای اون همه کسه°°°°°°°°°°°
____________________________________________________________________
کاشکی نزدیک بودم°°کاش°°°° تا میتوانستم دستانت را بگیرم و بگویم بی من حق نداری جایی بروی°°°ولی افسوس که که نیستم
____________________________________________________________________
درود بر ادم های که وقتی میفهمند چقدر دوسشون داری بازم ادم میمونند°°°
____________________________________________________________________
بوئیدنت که هیچ
بوسیدنت که هیچ
هر شب هزار بار در آغوشت
حتی اگر ز شوق بمیرم ؛ باز
°°°
گویای عاشقانه ی قلبم نیست °°°
این عشق چیست بی پدر و مادر °°° †
دیوانه کرده هم تو و هم من را ¡  

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه و عاطفی

اس ام اس جدید عاشقانه و عاطفی




دستهایم خالیست
کف دستم اما
یاس می روید اگر آب دهی
زیر آن سایه یاس
خط دستم خواناست
گرچه خود می دانم
کف دستم موجیست
که ترا می خواند
__________________________________________________________________________
خاطرات هرچقدر *شیرین تر* باشند* بعدها از *تلخی* بیشتر گلویت را خواهند زد¡¡¡¡¡¡¡¡
__________________________________________________________________________
زن جوری عاشقت میشه که
حس میکنی هیچوقت از پیشت نمیره °°°
ولی وقتی که میشکنه
جوری میره که حس میکنی هیچوقت عاشقت نبوده  

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه و دلنوشته های غمگین

اس ام اس جدید عاشقانه و دلنوشته های غمگین


مــدت هــاســــت احــــســاس مــیکــــنم کــــر و لال شــــدم ° ° ¡¡¡
ایــن روزهــا صــــدای احــــســاســاتــم را فــــقــط صــــفــحــه ی کــیــــــــــــــــبــوردم مــی شــــنود °°° ¡¡¡
_____________________________________________________________________________
از دنیا پرسیدم بد بخت تر از من کسی هست†
سرشو انداخت پایین
_____________________________________________________________________________
مــــن زانــو هــایم را بــه آغــوش کــشیده بــودم °°
وقــتی تو بــرای آغــوش ِ او زانــــو زده بــــودی °°
عــشق لــعنتی من¡
_____________________________________________________________________________
شــاید بخندی و بــگویی ^بــیخیال* دیوانــه است¡^
امــا مــن °°
هــوای آن نــامردی که جــای مــن را گــرفــته را هــم دارم °°
مــبادا از غــصه اش دلــت بــگیرد ¡ 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید گالری غمکده جدایی

اس ام اس جدید گالری غمکده جدایی





تیغ باش
°
°
°
تا محتاج نوازش نباشی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
شب که می شود°°°
نبودن هایت را زیر بالشتم میگذارم
و شجاعتم را زیر سوال می برم¡
دوام می آورم تا فردا†¡
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دنیای مسخره ای شده* معشوقه ی من ازم میخواد عاشق نباشم* به این چیزا میگه بچه بازی و مسخره بازی
چطور بعضی ها اینقد دلشون سنگ میشه
همه عاشق مرد رمانتیکن اونوقت شانس مارو نگا کن
دختر اینقد سنگدل
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر؛
پیش بینی هواشناسی به درک¡
او هواشناس است ؛من عاشق°°° 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید گالری روزهای سخت غمگین

اس ام اس جدید گالری روزهای سخت غمگین


چه بد است جدا شدن ازکسی که حتی دوست نداری1لحظه بی او به زندگی ادامه بدهی°

---------------------------------------------------------------------------------------------
پشت این بغض بیدی نشسته که خیال میکرد با این بادها نمیلرزد°°°°

---------------------------------------------------------------------------------------------
تو بی من¡¡¡
تومنی هم نمی ارزد°°°

---------------------------------------------------------------------------------------------
کم کم دارم به این نتیجه می رسم که بغض من از سنگه چون هر چی گریه می کنم نمیشکنه چرا†

---------------------------------------------------------------------------------------------
گستاخی خیالم راببخش که لحظه ای یادت رارها نمیکند¡ 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید فلسفی جملات قصار

اس ام اس جدید فلسفی جملات قصار

زندگی چیست: خاطره ای از اشک ها ولبخندها
___________________________________________________________________
خیلی ها میخواهند اول به آسایش و خوشبختی برسند بعد به زندگی بخندند ولی نمی دانند که تا به زندگی نخندند به آسایش و خوشبختی نمی رسند
___________________________________________________________________
شخصیت افراد را از سه چیز می توان شناخت:1-طرز فکرشان 2-طرز رفتارشان 3-طرز اعمالشان
___________________________________________________________________
موفقیت در سه چیز خلاصه می شود°1-هدف گزاری 2-برنامه ریزی 3-پشتکار
___________________________________________________________________
همه ما با با اشک به دنیا میایم ولی باید طوری زندگی کنیم که با لبخند از دنیا بریم 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید سخنان بزرگان

اس ام اس جدید سخنان بزرگان


------------------------------------------------------------------------------------------------
برای دوست داشتن وقت لازم است* اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است °
------------------------------------------------------------------------------------------------
زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور
و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان ° ° °
------------------------------------------------------------------------------------------------
یادمان باشد که : آن هنگام که از دست دادن عادت می شود
به دست آوردن هم دیگر آرزو نیست ° ° °
------------------------------------------------------------------------------------------------
فریب مشابهت روز و شب‌ها را نخوریم
امروز* دیروز نیست
و فردا امروز نمی‌شود ° ° ° 
ادامه مطلب ...

اس ام اس کوتاه جدید فلسفی

اس ام اس کوتاه جدید فلسفی



اگر برای رسیدن به خواهشها و آرزوهای خود زورگویی پیشه کنیم* پس از چندی کسانی را در برابرمان خواهیم دید که دیگر زورمان به آنها نمی رسد°


--------------------------------------------------------------------------------------------------


برای کشتی های بی حرکت موجها تصمیم میگیرند


--------------------------------------------------------------------------------------------------


نیکی هنری نیست به امید تلافی احسان به کسی کن که به کار تو نیاید


--------------------------------------------------------------------------------------------------


اگه اولش به فکر اخرش نباشی اخرش به فکر اولش میفتی 

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و کوتاه

اس ام اس فلسفی و کوتاه




مراقب حرف هایتان باشید یک حرف مسیر زندگی یک شخص را تغییر میدهد  &&&
---------------------------------------------------------------------------------------------
باز هم بگو دوستت دارم
اینجا نه دماغ کسی دراز می شود
نه گرگی به گله می زند  &&&
---------------------------------------------------------------------------------------------
نعره ی هیچ شیری خانه ی چوبی را خراب نمیکند!
.
.
من از سکوت موریانه ها میترسم !  &&&
---------------------------------------------------------------------------------------------
از فشار زندگی نترسید
به یاد داشته باشید
فشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند .  &&&
---------------------------------------------------------------------------------------------
هیچکس قفل بدون کلید نمیسازد
بنابراین خدا مشکلات را بدون راه حل قرار نداده
پس با مشکلات خود ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنید   &&& 

ادامه مطلب ...

اس ام اس به سلامتی


به سلامتی همه اونایی که هزار آه در سینه دارند
و لبخندی بر لب
---------------------------------------------------------------------------------------------------
سلامتی آغوش بی منتی که تو رو فقط و فقط واسه خودت می خواد
وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشاش بهت بگه ; هستم تا آخرش
---------------------------------------------------------------------------------------------------
به سلامتی معرفت برگ های پاییزی که کمرشون زیر کفشامون می شکنه
ولی زیر پامونو خالی نمی کنن
---------------------------------------------------------------------------------------------------
سلامتی مادری که پیرهن سفید میدی بهش بشوره
ولی صورتی ملایم تحویلت میده
---------------------------------------------------------------------------------------------------
به سلامتی مادر
که نه تکرار می شه نه تکراری  ادامه مطلب ...

اس ام اس عجیب دلتنگی و غمگین

اس ام اس عجیب دلتنگی و غمگین

http://icons.iconarchive.com/icons/visualpharm/icons8-metro-style/128/Contact-Methods-Phone-icon.png


خدایا بالاتر از بهشتت نیز جایی هست ؟!؟
برای این دستان پینه بسته ، برای این کوه و تکیه گاه ، آری پدرم را می گویم … کجا را وعده خواهی داد ؟!؟
-----------------------------------------------------------------------------------------------
این روزا عده ای یه جوری زیر آبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی :من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی¡
-----------------------------------------------------------------------------------------------
چشام پره اشکه بدجوری بغض گرفتم دارم اهنگ بیت اخریگانه روگوش میکنم دلم براش تنگیده یه ساله گوشیش خاموشه خدایا °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°تاکی بهش فک کنمومنتظرش باشم
-----------------------------------------------------------------------------------------------
امــــــــروز بـه آنهایــــــــی مــــــــی اندیشم ،
کـه روی شانـه هایـم گریـه کردنـد °°
امــــــــا وقتــــــــی نوبـت بـه مـن رسیـد ،
شانـه خالــــــــی کردنـد °° ° 

ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین جدید 92 دلتنگی


اس ام اس غمگین جدید 92 دلتنگی


کاش تو بچگیم جایی بودم که تنها تلخی زندگیم شربت سرماخوردگی بود°
______________________________________________________________________
این روزها از عشق نمیتوان داستانی به بلندی شنگول و منگول نوشت¡ چه برسد به شیرین و فرهاد°°°°
______________________________________________________________________
برایت خواهم نوشت:
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند
برایت خواهم نوشت:
از حدیث تلخ بغض‌ها تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من
و جای خالی‌ تو 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید

گرم باشد و صمیمی
تا اگر برای سلامی دوبار مجبور به شمردن ثانیه ها گشتیم
از سردی سلام اول پشیمان نباشیم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
و حدس میزنم شبی مرا جواب میکنی
وقصر کوچک دل مرا خراب میکنی
سر قرار عاشقی همیشه دیر کرده ای
ولی برای رفتنت عجب شتاب میکنی
به خاطر تو من همیشه با همه غریبه ام
تو کمتر از غریبه ای مرا حساب میکنی
وکاش گفته بودی از همان نگاه اولت
که بعد من دوباره دوست انتخاب میکنی  

ادامه مطلب ...

اس ام اس غم انگیز غمگین جدید



http://icons.iconarchive.com/icons/danleech/simple/128/feedburner-icon.png


اس ام اس غم انگیز غمگین جدید

کار سختی پیش رو دارم : بعد از رفتنت باید زنده بمانم¡
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
قدیما که با من بود همیشه بهش میگفتم میمیرم برات! گریه میکردو میگفت خدا نکنه منم برا اینکه اشکاشو نبینم آرزو کردم همیشه زنده بمونم.حالا که بی معرفت رفته و دیگه نیست هر روز آرزو میکنم بمیرم اما همشون بی اثر شدن......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
« برای عزیز «
دردناکترین جدایی ها آنهایی هستند که...
نه کسی گفت چرا ...
و نه کسی فهمید چرا ..°
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ایــــــن روزهــــــــا
رفــتــارهایت روی اعــصــابــم رژه می روند¡
و افکاری که در من شــکــل می‌گــیــرنــــد
تابــوتــم را چــنــدین سال زودتر سفارش خواهــنــد داد ...
انگار زیر پوست تو هم چیزی راه می‌رود¡
شــــایــــــــــــــــــــــــد بــــــــــــــــــــــروم ...
چه خــیــال کــــرده‌ای ؟!
ستاره‌ام را هــنــوز هم خودم می‌توانــم بــچــیــنــم ... 

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید خفن

http://icons.iconarchive.com/icons/morcha/rainbow/128/Yellow-icon.png

-اسمت چیه؟
‏+اسم من مایع دستشوئیه فومه0-o0-o
قیافه من بعدازدیدن این تبلیغ:|
آخه این چه تبلیغیه0-o
من توآمپاس شدید روحی قرارگرفتم اونم نه آمپاس 0-oآمپااااااااااااس
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
عشق مثل بستنی سنتیه,البته چون من هوس کردم,وگرنه قبلا پاستیل بود*  ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/morcha/rainbow/128/Orange-icon.png



احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به آدم میده کشتن مار دوسر تو جمع پسرا نمیده*
_____________________________________________________________________
پسری ﮐﻪ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﻮﺑﯽ?!! ﻣﯿﮕﻪ ﻗﻔﻮﻧﺖ ،اینو ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﺖ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻟﯽ،ﺳﯿﻢ ﺑﺮﻕ 220 ﻭﻟﺖ ﮐﺮﺩﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ , ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﺳﯿﻤﻢ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖﺭﻭ ﮐﺎﺑﻞ ﺗﯿﺮ ﺑﺮﻕ ﮐﻪ ﻓﯿﻮﺯ ﻧﭙﺮﻩ0-o***
_____________________________________________________________________
میدونین چرا بعضی دخترا اصلا گریه نمیکنند ؟؟؟حتی اگه شکست عشقی بخورن0-o0-o0-o
*
چون ریمل گرونه0-o0-o0-o0-o0-o****
_____________________________________________________________________
اﻻﻥ ﻣﻴﻔﻬﻤﻢ ﭼﺮا ﺗﻮﻋﺮﻭﺳﻳﺎ ﻫﻲ اﺻﺮاﺭ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﺑﺮﻱ ﺑﺮﻗﺼﻲ ﻧﮕﻮ ﺟﺎ ﻭاﺳﻪ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﻧﺪاﺭﻥ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻱ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ﻣﻴﻮﻩ و ﺷﻴﺮﻳﻨﺎﺗﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ نامردا   ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

" به سلامتی رفیقی که خدا هیچی بهش نداد جز مرام و معرفت" این پیام رو دوستم برام فرستاد...
بی شعور الان به صورت غیر مستقیم بهم گفت که نه مغز داری نه قیافه داری نه خوشکلی داری نه پراید و پسته داری پول هم که نداری پس برو بمیر.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بعضیــآ فـک میکــنــن نــآبـه نــآبـه نـــآبـَــن !!
.
.
امـــــــآ گــآوه گـــآوه گـــآوَن !! :)) 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید خنده دار

اس ام اس جدید خنده دار

http://icons.iconarchive.com/icons/morcha/rainbow/128/Red-icon.png



یه ابجی دارم 4 سالشه دیروز بهم میگه بیا بریم برات زن بگیرییم از دستت راحت شیم
ما تا 12 سالگی تفریحمون باز و بسته کردن در یخچال بود که ببینیم لامپش روشن میشه یانه
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تو زندگی یه دردهایی هست که فقط با خوابیدن جلوی کولر خوب میشه
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
یــــــــــکی از مــــــــوفقیت هــــــــــایــــم تــــــو زندگــــــــــی ، درســــــــــــــــت زدن رمــــــــــز کــــــــــارت شــــــارژ اونم بار اوله 0-o0-o
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
عاقا خداییش ها
گاهی هرچی سعی می کنی برا مخاطب خاصت بیشتر مرغ عشق باشی،
لا مصب بیشتر انگری برد میشه0-o
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به غضنفر میگن چجوری ماکارونی درست میکنن
میگه بنام خدا اول آب برنجو میزاری  

ادامه مطلب ...

اس ام اس و متن های خنده دار داغ جدید

اس ام اس و متن های خنده دار داغ جدید

fichiers jpg v3 icon


ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺑــــــﺮﻭ ﻭﻟﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺗﻮ
ﻣﯿﻤﯿـــــــﺮﻡ
°
ﺭﻓﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﺴﺘـــﻢ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ
ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﺩ
ﮐﺼﺎﻓﻂ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺑﻮﺩ
___________________________________________________________________
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺘﺎ ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ
ﻻﻣﺼﺐ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻣﺎﺑﺎﯾﺪﺑﺒﺮﯾﻢ
°
°
°
°
ﻣﯿﺰﻭﮔﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮﺍ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ
___________________________________________________________________
سخت ترین قسمت شنیدن یه شوخى بى مزه اون قسمتیه که
نگاهت میکنن تا عکس العملتُ ببینن ° 

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید خنده دار

اس ام اس های جدید خنده دار
Foamy the Squirrel 2 icon

کوتاه ترین جوک جهان:
°
°
°
°
2 تا زن کنار همدیگه ساکت نشسته بودن °°°°°°°
S
M
S

کاشکی تو این گرما منم کوهان داشتم،اونوخ اینقد تشنه ام نمیشد°°
ولی خدایش هیچوقت فک نمیکردم به یه °شتر° حسودی کنم°
هییی روزگار°°
S
M
S

شما یادتون نمیاد ما دهه شصت و هفتادیا یکی از تفریحاتمون تو خونه این بود که مثل گربه چارچنگولی چارچوب در اتاقو میگرفتیم میرفتیم بالا وقتیم تا آخر بالا میرفتیم بهمون حس فتح اورست دست میداد°°
همچین بچه های جسوری بودیم ما 

ادامه مطلب ...

اس ام اس ضدحال و سرکاری

اس ام اس ضدحال و سرکاری
http://icons.iconarchive.com/icons/visualpharm/icons8-metro-style/128/Aliens-Predator-icon.png




برو پایین یکی کارت داره
°
°
°
°
°
°
برو بالا یکی کارت داره
---------------------------------------------------------------------------------------------
میدونی فرق سوزن با کاه چیه
°
°
°
°
همیشه که جواب این پائین نیست یه بارم از مغز خودت استفاده کن
---------------------------------------------------------------------------------------------
میدونی‌ که تو زیباترین شخصی‌ هستی‌ که من تا به حالا دیده‌ا‌م؟

البته میگن جایی‌ که میوه نباشه چغندر سلطان میوجاته¡
---------------------------------------------------------------------------------------------
تموم دنیا یه طرف °°°°°° ذوق نکن °°°°°° تو هم همون طرف ¡¡¡ 

ادامه مطلب ...