پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس زیبا



  اس ام اس زیبا 




پیام جدید. تا حالا هندونه که از عقب نیسان بخوره کف خیابون دیدی ؟ اون جوری تیکه پارتم

.

.

.

.

پیامک جدید

پیامک جدید. اون لحظه که گفتی یکی بهتر از تو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به صد تا بهتر از تو گفتم:
من بهترین رو دارم.....  

.

.

.

.

مسیج جدید

مسیج جدید. نیازی نیست اطرافمون پر از آدم باشه
همون چند نفری که اطرافمون هستند آدم باشند کافیه

.

.

.

.

sms جدید

sms جدید .آرامش ؛‌محصول تفکر نیست ، آرامش هنر نیندیشیدن به انبوه مسائلی است که ارزش فکر کردن ندارند ....
لحظه هایتان آرام ....

.

.

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید. ﻣﻦ ﺳﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ
ﭼﻮﻥ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺧﺘﻢ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺑﺮﺩ

.

.

.

.

پیام جدید

پیام جدید.اگر کسی از من کمکی بخواهد یعنی اینکه هنوز روی زمین ارزشی دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد