پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پیامک غمگین


  پیامک غمگین 


مسیج غمگین

به دنبال کنج زمان می گشتم
(آسوده در تنهایی گریه کنم)
اما فهمیدم زمان کنج ندارد
کره است

.

.

.

.

sms غمگین

سکوت تو
این روزها صمیمانه با من حرف می زند

نمی دانم

توهّم آرزوهای من است

یا حقیقت تو؟! 

 

.

.

.

.

اس ام اس غمگین

زندگی
(سوال) زندگی یعنی چه؟
(پاسخ) همین پرسش!
.

.

.

.

پیام غمگین

قدم های نگاهت
بر زمین افکار من
جا مانده
شخم نمی زنم جای پایت را
زمینم تا افق تا دور
جای دیگرش می کارم
باز می گردم
آن روز...
آنجا...
شاید
خانه ای ساخته باشی
شاید
نسیم سکوتت پاکشان کرده باشد
شاید
دیگر من نباشم
شاهزاده غم
.

.

.

.

پیامک غمگین

از عمق سینه ام
موسیقی قریبیست
صدای پاهای توست؟
یا طنین صنوبری در کلبه خالی ام؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد