پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس امام زمان


 اس ام اس امام زمان 


ای چاره ی درخواستگان ادرکنی / ای مونس و یار بی کسان ادرکنی

من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف / یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی . . .

---------------------------------------------------

پیامبر اکرم(ص) :

در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند

که هرگز نظیر آن دیده نشده است

تعجیل در فرجش صلوات

  
---------------------------------------------------

تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم /شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من / تا چند سیل اشک روان از بصر کنم . . .

---------------------------------------------------

در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم / تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم

آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی / تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم

---------------------------------------------------

عمریست که از حضور او جا ماندیم / در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما برگردیم / ماییم که در غیبت کبری ماندیم . . .

---------------------------------------------------

امام کاظم (ع) :

جسم او از دیدگان غایب ولی یاد او در دل های مؤمنین زنده خواهد بود.

---------------------------------------------------

این دیده نیست قابل دیدار روی تو/ چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را

تو در میان جمعی و من در تفکّرم/ کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را . . .

---------------------------------------------------

اگر که آمدی من رفته بودم  اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم   بیایم در رکاب تو بمیرم

---------------------------------------------------

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات /  بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .

---------------------------------------------------

سر راهت در انتظارم / برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد