پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جوک توپ خنده دار


 جوک توپ خنده دار 


از گفت و گوهای رایج من و مامانم می توان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد 
* * *
کلا نسل ما نسل بی اعصابیه،فقط میتـونه با کامپیوترش زندگی کنه
هر شبی که پیش خانواده نشستیم بحثمون شد 
پیامک خنده دار
* * *
مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ 
اصلن مگه خوابت میبره اون شب  
* * *
من عادت دارم از سمت دسته پارچ آب بخورم،تزمم اینه که کسی عقلش نمیرسه از اون قسمت آب بخوره  )
* * *
انشای این هفته
علــــم بهــــتر اســت یـا پــــــــــراید . . ؟
* * *
مردم ایران الان این شکلین
یه دلم میگه بخر بخر ” گرون میشه ” یه دلم میگه نخر نخر ” ارزون میشه “
خنده دارترین جوک ها
* * *
امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!! 
 * * *
جدیدترین اس ام اس خنده دار
 * * *
این ایرانسل خعلی نامرده،هنوز ولنتاینو بهم تبریک نگفته،فک کنم داره بهم خیانت میکنه 
* * *
نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه
و با توجه به گرانیهای اخیر جهت رفاه حال مردم
سال ۹۲ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود!
* * *
بابا این گوگل به زور میخواد از من شماره بگیره هی میگه واسه کار امنیتیه :/
نمیدم آقا مگه زورههههه من خودم نامزد دارم
عجبا:)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد