پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید


 اس ام اس جدید 




اس ام اس جدید....تو رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست....ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند

.

.

.

.

پیام جدید

پیام جدید.... یکی قشنگی منظره رومیبینه ویکی کثیفی پنجره!این تویی که تصمیم میگیری چی ببینی. امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی ازپشت پنجره ی کثیف....
  
.

.

.

.

متن جدید

متن جدید یکی از خوبیهای ازدواج اینه که وقتی از هم خسته شدید شما رو کنار هم نگه میداره تا شاید دوباره عاشق هم بشید....

.

.

.

.

مسیج جدید

مسیج جدید ازجداییمان برای هرکس گفتم، حق را به من داد....
اینان نمیدانند که من حق را نمیخواهم....
حق که برای من 'تو' نمیشود....

.

.

.

.

پیامک جدید

پیامک جدید من گرفتار سنگینی سکوتــــ%%ــــــی هستم، که گویا قبل از هر فریـــ%%ـــــادی لازم است....

.

.

.

.

sms جدید

sms جدید رمز تصمیم گیری های بهتر این است که باور کنی سزاوار وضعیت بهتری هستم و سپس بر پایه این باور عمل کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد