پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار


 اس ام اس خنده دار 


ما یه یخچال داریم داخل آسایشگاهمون که نقش همون مداد سفید داخل جعبه مداد رنگی رو داره ... حالا با این حال ما هر ربع ساعت یبار میریم درش رو باز و بسته میکنیم ... اسکل هم خودتی ...!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پسر : بابا تورم یعنی چی ؟
پدر : یادته دو سال پیش گفتم اگه پسر خوبی باشی میریم کیش ؟
پسر : آره آره خیلی خوش گذشت ،امسالم میریم ؟
پدر : امسال اگه تا قیام قیامت هم پسر خوبی باشی از شهر ری اونورتر هم نمی تونیم بریم ، به این میگن تورم ..  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به بعضیام باس گفت:

ب ظاهرت نناز آخه خیابـ ـ ـ ـون ما هم قشنگه.....

اما اَز زیرِش فاضلاب رد میشه!!!!! والا

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت :

حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا.......

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﺑﺎﺑﺎم ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﺸﺎم ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﭼﻪ ﮔﻨﺪﯼ ﺯﺩم
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﻮﻝ تو جیبی می خوام؛ ﺑﻪ ۱۷ﺯﺑﻮﻥ ﺯﻧﺪﻩﯼ
ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﮕم ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧمیشه !

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بچه که بودم فکر میکردم زمان قدیم همه جا سیاه سفید بوده

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

قلم چی دیگه کم مونده اینو تبلیغ کنه:
به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان
از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلم چی بودم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ماتو سوم راهنمایی یه معلم جغرافیا داشتیم ینی ضریب هوشی درحد باب اسفنجی.
یه بار توکلاس درمورد سیاهچال بحث شد برگشت گفت توسیاهچال جاذبه ی زمین هست؟
دقت کنین سیاهچال جاذبه ی زمین
قیافه من:)
قیافه معلم:(
قیافه مدیر:/

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگه یه روز صبح از خواب بیدار شدی دیدی همه با لبخند نگات میکنن
بدون که تو خواب حسابی ویالن زدی!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آغا امروز رفتم مداد شمعی بگیرم
به فروشنده میگم چه رنگهایی دارین
فروشنده: آبی،قرمز،سبز، بنفش، زرد ایرانسلی....
من دیگه حرفی ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد