پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس تولد

جدید و به روز sms تولد برای دوستان گلم

sms تولد

امروز روز توست…..روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک
.
.
.
.
اس ام اس تولد
امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
اگه قابل بدونی
رها از این تن میشم
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من  ادامه مطلب ...

اس ام اس تولد

مسیج تولد

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک
دوستت دارم
.
.
.
.
پیامک تولد
خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
تولدت مبارک 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تولد

برا تولد میتونید زا پیام های جدید زیر استفاده کنید

پیام تولد
دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
عزیزم سالروز تولدت مبارک.
.
.
.
.
مسیج تولد
وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم
تولدت مبارک  ادامه مطلب ...

اس ام اس پرسپولیسی

اینم چندتا sms پرسپولیسی دو اتیشه داغ برا استقلالیا

sms پرسپولیسی
خــوشــتـریـــن رنــگ مـحـبت در وجـود / ای کــه پیـــکــارت تعــصـب می ســرود
بـــا تــو هســتـــم با ای یــــار نفـیـــس / پرسپولیسم پرسپولیسم پرسپولیس . . .
.
.
.
.
اس ام اس پرسپولیسی
هیچکی جلودار تو نیست / نمرهء فوتبال تو بیست
قرمز رنگ پیرهنت / با سرخی خون یکیست . . .  ادامه مطلب ...

مسیج پرسپولیسی

مسیج پرسپولیسی

یه روز یه استقلالی میره کتابفروشی میگه: ببخشید آقا کتاب قهرمانی استقلال دارید؟
یارو میگه: نهما کتابهای تخیلی نمی فروشیم!
.
.
.
.
پیام پرسپولیسی
همگان باید بدانند رویایی ترین لحظاتزمان غلبه سرخی غروب بر تلالو آبی آسمان است.
باید بدانند خون تا ابد سرخ باقی خواهد ماند ولی به محض ناپدیدی آبی آسمان همه
خوشحال می شوندچون لحظاتی بعد باران خواهد آمد!  ادامه مطلب ...

پیامک پرسپولیسی

پیام پرسپولیسی

پرسپولیس یعنی هواداران عاشق داشتن پرسپولیس یعنی گل سرخ و شقایق کاشتن
.
.
.
.
پیامک پرسپولیسی
قسم به هر چی مرده استقلالیه نامرده وقتی میاد استادیوم ۶تایی برمیگرده  ادامه مطلب ...

پیامک پشیمانی

اس ام اس پشیمانی

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/ نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن . . .
.
.
.
.
پیامک پشیمانی
منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم / منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم / که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
منو ببخش ، منو ببخش . . .  ادامه مطلب ...

پیامک پشیمانی

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو
منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو . . .
.
.
.
.
پیام پشیمانی
اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش / توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش . . .
.
.
.
.
پیامک پشیمانی
اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم / هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره . . .  ادامه مطلب ...

اس ام اس پشیمانی

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپردن / نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن...
.
.
.
.
اس ام اس پشیمانی
اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش

توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش  ادامه مطلب ...

پیام پشیمانی

سلام خوش اومدی رفیق اینجا پیام  پشیمانی برای دوستان

پیام پشیمانی

برگرد…یادت را جا گذاشتی نمی‌ خواهم عمری به این امید باشم که برای بردنش برمی ‌گردی
.
.
.
.
پیامک پشیمانی
با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست…در عفو لذتی است که در انتقام نیست   ادامه مطلب ...

پیامک پشیمانی

در این قسمت پیامک پشیمانی برای شما

پیامک پشیمانی

با تو از عشق میگفتم
از پشیمانی
و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!…
در جواب صدایی بی وقفه می گفت:
“دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!”
.
.
.
.
sms پشیمانی
دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم
به من که بی صدای تو از شب شکست می خورم
دلبرکم جیزی بگو به من که گرم هق هق ام
به من که آخرینه ی اواره های عاشقم
چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی
غزل بشن ترانه هام نه هق هق دلواپسی  ادامه مطلب ...

اس ام اس پر معنا

مطلب اس ام اس پر معنا معنی زیبا جدید

اس ام اس پر معنا

اشتباهات انسان در ابتدا رهگذرند، سپس میهمان میشوند و بعد صحابخانه!
.
.
.
.
sms پر معنا
ما همواره کارهای احمقانه ی را که انجام داده ایم به نام تجربه به رخ دیگران میکشیم  ادامه مطلب ...

اس ام اس پر معنا

خوش اومدین براتون چندتا sms پرمعنا زیبا اوردم کیف کنید

sms پرمعنا

خطاها همیشه در همسایگی حقیقت زندگی میکنند، به همین دلیل فریبمان میدهند
.
.
.
.
اس ام اس پر معنا
قطعا خاک و کود نیاز است تا گل سرخ بروید، اما گل سرخ نه خاک است و نه کود!!!  ادامه مطلب ...

مسیج پر معنا

مسیج پرمعنا برای شما عزیزان

مسیج پر معنا

خدایا، حکمت قدم هایی را که برایم برمیداری بر من آشکار کن، تا درهایی را که بسویم می گشایی، ندانسته نبندم، و درهایی که به رویم میبندی، به اصرار نگشایم
.
.
.
.
اس ام اس پر معنا
خدایا به فرشتگانت بسپار در لحظه لحظه نیایش خویش، دوستان مرا از یاد نبرند  ادامه مطلب ...

پیام پر معنی

سلام عزیزان پیام با معنی براتون اوردم

پیام پر معنی

الهی! در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد، ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقائق برسد
.
.
.
.
پیامک پر معنی
حمد میگوییم خدای مهربان، خالق و سازنده ی این مکان، آفریده این زمین و آسمان، کائنات و جمله موجود آن  ادامه مطلب ...

اس ام اس پر معنا

سلام یکس سری پیامک مهنی دار براتون اماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد

پیامک پر معنا

تا گریه طلسم درد را میشکند، دل حرمت آه سرد را میشکند، دریای هزار موج طوفان زده است، اشکی که غرور مرد را میشکند.
.
.
.
.
پیام پر معنا
آیینه ی پر گرد دلش میگیرد، این قافیه ی درد دلش میگیرد، یک چاه پر از هیچ نشانش دهید، آن لحظه که مرد دلش میشکند.   ادامه مطلب ...

اس ام اس پرسشی

اینک چندتا اس ام اس پرسشی جدید اکبدن زیبا باحال

اس ام اس پرسشی

اگر بتونی از صفات یا عادت بد من چیزی رو حذف کنی، چی رو انتخاب می کردی؟
(بدون رو دروباسی بگو!)
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه من خاک باشم و تو سفالگر، ازم چی می ساختی؟
(اول جواب منو بده! بعد برای بقیه بفرست!)  ادامه مطلب ...

پیام پرسشی جدید 1393 و 1394 و سال 2014 زیبا و جدید

پیام پرسشی جدید 1393 و 1394 و سال 2014 زیبا و جدید

اگه توی یک کشتی باشی و 5تا حیوون داشته باشی گاو، گوسفند، پلنگ، اسب، جوجه. طوفان میشه مجبوری 4تاشون رو بندازی تو دریا، کدوم رو نگه میداری؟

(جواب)
پلنگ: غرورت
گوسفند: خانوادت
گاو: مال و درایی
جوجه: بچه ات
اسب: عشقت

سری از اس ام اس های پرسشی جالب

سری از اس ام اس های پرسشی جالب

اس ام اس پرسشی
اگه یک روزی قرار باشه که دیگه منو نبینی، آخرین حرفی که بهم میزنی چیه؟
فقط یک جمله باشه
.
.
.
.
پیام پرسشی
اگه تو خیالت در حال قدم زدن تو جنگل باشی، چه وقتی رو تصور می کنی؟
1- صبح زود
2- عصر
3- شب

(جواب)
1- تو زندگیت هدف داری و برای رسیدن بهش تلاش می کنی
2- هدف داری اما تنبلی
3- هدف خاصی تو زندگیت نداری  ادامه مطلب ...

اس ام اس پرسشی

براتون sms پرسشی جالب اوردم دونه دونیه بیایید بگیرید

sms پرسشی
اگه یه مساوی جلوی اسمم بود اون طرف مساوی چی مینوشتی
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه مجبور باشی به یه حیوون تبدیل بشی کدوم گزینه رو ترجیح میدی

1-سگ
2- گربه
3-اسب
4- مار

1- با وفا ، صادق ، ثابت قدم

2- شیک و زیبا

3-خوش بین

4-انعطاف پذیر  ادامه مطلب ...

اس ام اس پرسشی

مسیج پرسشی جدید برای دوستان

مسیج پرسشی

به هرکدوم از رنگهای زیر، یک نفر که می‌شناسی و برات مهمه رو نسبت بده

۱-زرد ۲-پرتقالی۳ -قرمز ۴-سفید ۵-سبز

جواب

۱- کسی فراموشش نمی‌کنی.

۲-یه دوست خوب

۳- واقعاً دوستش داری

۴- یک روح در دو بدن

۵- همیشه یادش هستی  ادامه مطلب ...

پیام پرسشی

اینم پیام پرسشی برا دوستان گلم

پیام پرسشی

اگر توی یک کشتی باشی و ۵ تا حیوون داشته باشی
گاو ، گوسفند ، پلنگ ، اسب ، جوجه
طوفان میشه مجبوری ۴ تاشون رو بندازی تو دریا ، کدوم رو نگه میداری ؟

پلنگ= غرورت
گوسفند= خانوادت
گاو= مال و درایی
جوجه= بچه ات
اسب= عشقت
.
.
.
.
مسیج پرسشی - پیامک پرسشی
اگر میتونستی از هرکسی یه صفت برای خودت برداری از من چی برمیداشتی !؟
واسه همه بفرست جواب های جالبی میگیری ! ولی اول جواب من رو بده !  ادامه مطلب ...

مسیج پرسشی

پیامک پرسشی
چی باعث میشه یادم بیفتی !؟
به همه بفرست جوابای جالب میگیری !
(اول جواب من)
.
.
.
.
مسیج پرسشی
من یه اس ام اس کوچیکم که از گوشی صاحبم فرار کردم ، اومدم بهت بگم که اون خیلی خاطرتو میخواد ، خیلی هم دوست داره…  ادامه مطلب ...

اس ام اس پاییزیی

یک دنیا اس ام اس پاییزی برای  شما

اس ام اس پاییزیی
در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . .
.
.
.
.
sms پاییزی
میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی، فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم .  ادامه مطلب ...

اس ام اس پاییزی

نمونه جدید sms پاییزی

sms پاییزی

آنان که پاییز را دوست ندارند نمیدونند که پاییز همون بهاریست که عاشق شده ، پاییزتیم
.
.
.
.
اس ام اس پاییزی
پاییز می آید ، زمانی که خاطرات شیرین گذشته ی خودم را با تو به یاد می آورم ، پاییز همچون بهار دل انگیز می شود ، بیا و اینک مرا با خود به آن سوی دریاها ببر ، شاید دگر برای پیوستن فرصتی نباشد  ادامه مطلب ...

پنج تا مسیج زیبا پاییزی

پنج تا مسیج زیبا پاییزی

مسیج پاییزی

مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد ، حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد
.
.
.
.
پیامک پاییزی
زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم ، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ، میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم  ادامه مطلب ...

مسیج پاییزی

 تا پیام پاییزی دلگیر برا پاییز

پیام پاییزی
امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگ که میافته یک دونه از غمهای دلت کم بشه و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی
.
.
.
.

مسیج پاییزی
باغبان خویش باش، در چهار فصل زندگی انسان، پاییز کمین کرده است.  ادامه مطلب ...

مسیج پاییزی

پیامک دلگرفتگی  پاییزی

پیامک پاییزی

در خراب ِ غفلت آبادیم ما
در خزان زندگی، شادیم ما
از بهاران، غافلیم و دلخوشیم
همچنان بی حاصلیم و دلخوشیم
.
.
.
.
مسیج پاییزی
پاییز از زمستون غمگین تره چون بهار و ندیده، ولی من از پاییز غمگین ترم ، چون خیلی وقته تو رو ندیدم.  ادامه مطلب ...

اس ام اس بامزه

مقداری اس ام اس بامزه باحال با نمک

اس ام اس بامزه

قدیما برق رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت ، دزده فک کنه یکی خونه ست الان هرجوری حساب میکنیم برق ها رو خاموش بکنیم و دزد بزنه به صرفه تره!
.
.
.
.
مسیج بامزه
ازدواج یعنی از دست دادن توجه تعداد کثیری از افراد و بدست آوردن بی توجهی یک فرد!
.
.
.
.
پیام بامزه
اینایی که همه چیز رو دسکتاپ ذخیره میکنن همونایی هستن که از راه می رسن شلوارشونو پرت میکنن گوشه اتاق!  ادامه مطلب ...

اس ام اس بامزه

دو کیلو sms بامزه

sms بامزه
یارو یه دوقولو میبینه بعد میزنه زیرخنده میگن چرا میخندی؟ میگه تابلوئه فتوشاپه!!!
.
.
.
.
اس ام اس بامزه
خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام / من همان قالی پاخورده پاهای توام / که دلم را به تمنای دلت باخته ام.
ادامه مطلب ...

اس ام اس بامزه

مسیج بامزه
عشق رو نمیشه با شاخه گل مقایسه کرد ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.
.
.
.
.
اس ام اس بامزه
صفای همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه!
.
.
.
.
پیام بامزه
سه چیز را هرگز نباید از دست داد:
آرامش ، امید ، صداقت

سه چیز هرگز قطعی نیستند:
شانس ، موفقیت ، رویاهایمان

سه چیز ارزشمندترین چیزهاست:
عشق ، اعتماد به نفس ، دوست. 
ادامه مطلب ...

اس ام اس بامزه

پیام بامزه

انسان بودن یعنی اینکه وقتی باکسی مشتاقانه کوهی را بالا رفتی اما روی قله حس کردی که ازش بینیاز شدی یادت نره که اون پایین بهش نیاز داشتی!
.
.
.
.
پیامک بامزه
آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید.
.
.
.
.
مسیج بامزه
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو / گرچه درویشان تهی دستند ولی / ساده بودن های باران مال تو…  ادامه مطلب ...

پیامک بامزه

پیامک بامزه

کاش خبر از دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه  و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی.
.
.
.
.
پیام بامزه
زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میخری و یک عمر لوازم جانبی اش را!
.
.
.
.
مسیج بامزه
بعضی آدما یه دوره ای درکنارت هستند بعد از اون از کنارت به روی اعصابت نقل مکان میکنن مثل تو!  ادامه مطلب ...

اس ام اس باران

اس ام اس های که در اون بارون هست براتون گذاشتم

اس ام اس باران
تو آن باران تند بیقراری که راهی غیر باریدن نداری / نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها بباری
.
.
.
.
sms باران
در روز بارانی ، چتر نشانه فداکاری است !
پس چتری باش برای آنکه دوستش داری ، در روزهای بارانی اش . . .
.
.
.
.
مسیج باران
هر وقت بارون اومد دستتو بگیر زیر قطره هاش هر چند تا قطره که نتونستی جمع کنی همون قدر دوست دارم . . .  ادامه مطلب ...

اس ام اس باران

می شه بارون شد و صحرا رو عاشق کرد
می شه آفتاب شد و فردا رو عاشق کرد
تو شبایی که دریا رنگ غم داره
می شه ماهی شد و شبا رو عاشق کرد
می شه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد
.
.
.
.
اس ام اس باران
خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .
.
.
.
.

مسیج باران
اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند . . .
.
.
.
.
پیام باران
هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم .
برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم  ادامه مطلب ...

پیام باران

مسیج باران
گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی
.
.
.
.
پیام باران
گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید ، ‌طراوت داد
.
.
.
.
پیامک باران
بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم
بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم  ادامه مطلب ...

پیام بارون

باز باران شروع شد و پیام های بارونی

پیام بارون
یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب های بارانی از یاد میرود
این است حکایت آدم ها ، فراموشی
.
.
.
.
مسیج باران
بگذار نگاهت را لمس کنم / عاشق حریر مخملی نگاهتم
باران نگاهت از ابر تنم میریزد / ماه یادگار نیم رخ توست  ادامه مطلب ...

روزای بارونی و پیامک بارون

روزای بارونی و پیامک بارون

پیامک باران
خدا روز بدون رنج، بدون خنده، بدون اندوه، وآفتاب بدون باران وعده نداده است
.
.
.
.
مسیج باران
تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی / تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی  ادامه مطلب ...

اس ام اس بی وفایی

اس ام اس بی وفایی

کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد
.
.
.
.
پیامک بی وفایی
در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگی است / ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت می شوند
.
.
.
.
پیام بی وفایی
چندی ست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم، چشم به راهت شده ام / این را تو بدان گر بمیرم روی / مسئول تویی که من فدایت شده ام  ادامه مطلب ...

اس ام اس بی وفایی

باز هم sms بی وفایی ای بیفیان عالم بخونید

sms بی وفایی

به بزرگی گفتم زندگی چند بخش است ؟ گفت : دو بخش ، کودکی و پیری ،گفتم : پس جوانی چه شد ؟ گفت : با بی وفایی ساخت با عاشقی سوخت و با جدایی مرد
.
.
.
.
اس ام اس بی وفایی
من از بازی نور در  وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم
من از حرف جدایی ها
مرگ آشنایی ها
من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم  ادامه مطلب ...

مسیج بی وفایی

مسیج بی وفایی
یک اتمسفر با تمام لایه های دوست داشتن ، تقدیم تو ، که اورست معرفتی !
.
.
.
.
اس ام اس بی وفایی
رفاقت معرفت نمیاره … این معرفتِ که رفاقت میاره
.
.
.
.
پیام بی وفایی
ناب اختری درافشان از آسمان برفت
گویی که جان جهان، از جهان برفت
خورشید معرفت، غروب در باختر نمود
شمس ولاء در پس ابر نهان برفت  ادامه مطلب ...

مسیج بی وفایی

پیام بی فایی برای بیوفایان عزیز

پیام بیوفایی

با معرفت
خوشگل
خوش تیپ
خوش اخلاق …
چقدر از خودم تعریف کردم
یه کم تو از خودت بگو !
.
.
.
.
مسیج بی وفایی
معدن التقوی قلوب العارفین / قول پیغمبر بود این نکته بین
بهر تقوی معرفت باشد ضرور / تامگر صورت پذیرد راستین  ادامه مطلب ...

مسیج بی وفایی

جدول جدیدی پیامک  بی وفایی جدید 2014

پیامک  بی وفایی
~ ~
…____Π__
./Φ_______
|_Π_|__ ΓΠ_|

مشترک گرامی:
شما بدلیل معرفت زیاد صاحب یک خانه ویلایی درقلب من شدید
(ایراندل)
.
.
.
.
پیام  بی وفاییان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم
در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم  ادامه مطلب ...

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی

مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود
معرفت که نداشته باشی ، نامردی
.
.
.
.
sms بی معرفتی
به سلامتی دوستای بی معرفت
که اگه نبودن نمی شد قدر دوستای با معرفت رو دونست  ادامه مطلب ...

اس ام اس بی معرفتی

ارشیو جدید sms بی معرفتی  تقدیم به همه بی معرفتا عالم 2013

sms بی معرفتی
خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق
رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛
پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست.
.
.
.
.
اس ام اس بی معرفتی
دوستی این نیست
بی معرفتی سنگدلی نامردی
دوستی این نیست
این نیست که دیرآمدی و زود روی  ادامه مطلب ...

پیام بی معرفتی

معرفت در گرانیست براتون مسیج بی معرفتی گذاشتم


مسیج بی معرفتی
برگ سبز درخت، “معرفت کردگار”
و برگ زرد درخت، “معرفت روزگار” است
.
.
.
.
پیام بی معرفتی
از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم

معرفت رو ولش کن ، من گم شدم !  ادامه مطلب ...

پیام بی معرفتی

سری جدید پیام های بی معرفتی برای شما عزیزان

پیام بی معرفتی
به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی معرفت
.
.
.
.
پیامک بی معرفتی
در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست
ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند  ادامه مطلب ...

پیام بی معرفتی

دوستان بهترین پیامک بی معرفتی براتون اماده کردم


پیامک بی معرفتی

سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره
.
.
.
.
پیام بی معرفتی
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید
زنده
باد
رفیق
با معرفت !  ادامه مطلب ...

اس ام اس باحال

اس ام اس باحال
یارو می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه یارو  می گه دادین که می خواین؟
.
.
.
.
پیامک باحال
اگه عشق نباشه مولکول‌های اکسیژن و هیدرژن نمی‌تونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد!!  ادامه مطلب ...

اس ام اس باحال

چند عدد sms باحال انتخاب کردیم برا شما بازدیدکننده خوب لذت ببرید مرسی


sms باحال

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده ها با چشم تر عشق یعنی سر به دار اویختن عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی مست و بی پروا شدن عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن
.
.
.
.
اس ام اس باحال
زدوستان دو رنگم عجیب دل تنگ است..... فدای همت آن دشمنی که یکرنگ است  ادامه مطلب ...