پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

تا حالا دقت کردین؟!

دقت کردین ؟
بهترین مکان برای خواب خونه ی خوده آدمه
راحت ترین توالت توالت خونه خوده آدمه
راحتترین لباس لباسه خوده آدمه
خوش فرمون ترین ماشین ماشینه خوده آدمه
بهترین جزوه جزوه ی خوده آدمه
تمیزترین دست دسته خوده آدمه
بامزه ترین بچه بچه ی خوده آدمه
ولی
خوشبوترین ادکلن ادکلنه کسیه که تو خیابون از کنارت رد میشه !

تا حالا دقت کردین؟!

یکی از لذت بخش ترین لحظه های زندگی یه آقا پسر وقتیه که خواهر زادش بهش میگه "دایی"

ادامه مطلب ...

په نه په خنده دار

اومدم خونه میبینم هیچکس نیست زنگ زدم داداشم میگم کجایی کی میای ؟میگه خونه دوستمم نگران نباشید یه ساعت دیگه میام میگم اومدنی شام بگیر بیا مامانینا نیستن میگه اهان زنگ زدی بمن که شام بگیرم بیارم؟پ ن پ روز جهانیه براداران نگرانه زنگ زدم ابراز نگرانی کنم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

این په نه په هم موعضلی شده تو خونه ما،کلا همه از دم،هرچی ازش بپرسی میخواد با په نه په جواب بده،پیر و جوون هم نداره!
بابام میخواست بگه په نه په،میگه نه په نه!
داییم که میگه نه په په!!:))
ینی چه کرده این موج په نه په:|  ادامه مطلب ...

اس ام اس های فلسفی و حکیمانه

خوشبختى توپى است که وقتى مى غلتد،به دنبالش مى دویم و وقتى توقف میکن به آن لگد مى زنیم.[شاتو بریان]

اس ام اس های فلسفی و حکیمانه

مثل سیگار نصفه ...
افتادم
در جهانی که پمپ بنزین بود....  ادامه مطلب ...

اس ام اس جالب عاشقانه

همره باد سر پاییزی سرنوشت من و و تو گشته جدا
رهسپاری عشق من اکنون میسپارم تو را به دست خدا

.
.
.

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم  ادامه مطلب ...

فک و فامیله داریم؟!

خونه ی عمم بودم شوهر عمم میخواشت بره فروشگاه گفت چیزی نمی خواین بعد یهو دختر عمم گفت (دقت کنید 10 سالشه )گفت بابا اگه فصل نون تست هست واسم بخر...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

عاقا امروز ب نخبه بودن دوستام پى بردم میگى چجورى اینجورى
هیچى امروز همشون برگشتن گفتن نذرکردیم روزهامونو توماه محرم کامل بگیریم من ازشمامیپرسم کى توماه محرم روزه میگیره آخه اینام دوستن من دارم!!!!    ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

هر چقدر دوست داری منو دور بزن ، خسته که بشی میوفتی جلوی پای خودم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


دختره شکل گلابی تقویت شده میداد بعدتو پروفایلش نوشته بود:
خوشگلم...
ملوسم...
مهربونم.....
تو دل بروام.....
منم پیام خصوصی واسش فرستادم
گفتم: واقعا راس گفتی تو دل برویی...
ج داد گفت: واااای راس میگی...
گفتم اره جون تو الان رفتی تو دلم ی سره میرم توالت فک کنم اسهالم کردی....
نمیدونم چی شد بهم فحش داد بیشعور ....اصن انتقاد پذیر نیستن این مردم.......  ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین جدایی

مدتی می گذرد از تو ندارم خبری

چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری

شب و روز از غم تو پریشان حالم

نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم

اس ام اس غمگین جدایی

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود آتش به هم می رسانیم

نمی دانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟

من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم !  ادامه مطلب ...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که هروقت سر سفره نوشابه باز میکنم بیستا لیوان طرفم نیاد بگن برای ما هم بریز واقعا برام فانتزی شده تاز بعضی موقع ها به خودمم هم نمی رسه!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزیم اینه که اگه ازدواج کردم پسر دار شدم اسمشو بذارم مایع دستشویی فوم اوه....
خداییش خیلی کلاس داره
بعدشم بفرستمش مدرسان شریف درس بخونه !!!  ادامه مطلب ...

فک و فامیله داریم؟!

پسر داییم 7 سالشه ؛اونوقت از دختر همسایه شون که 6 سالشه خوشش اومده!
بعد رفته اسمِ دختره رو توی شناسنامه ش نوشته و رفته به دختره گفته:
تو زنِ منی!
دختره هم گفته من نمیخوام زنِ تو بشم!
اینم رفته شناسمه شو آورده گفته:ببین اسمت توی شناسنامه مه!
دختره هم با گریه رفته پیشِ مامانش گفته:کی منو زنِ آرمین کرده؟؟
خلاصه که دخترا حواستون باشه؛پسرا از همون بچگی
حرفه ای عمل میکنن ...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

تو فامیلمون یه گودزیلای 4 ساله داریم که نمیتونه {ک} رو بگه بجاش {د} می گه اونروز میخواس یه شعر بخونه:ددو ددو.اینور ددو.اونور ددو.
بهش گفتیم ددو نگو کدو بگو میگه ددو میگم دیگه.
یه وظی اینم فک و فامیله داریم
عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  ادامه مطلب ...

جوک خنده دار

یه ضرب المثل هم هست که میگه تا وقتی زور داری از فکرت استفاده نکن!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

سلامتی اونی که بهش خوبی کردیم فکر کرد بچه اسگولیم
ولی نمیدونست ی عمر اسگول بازیم . . . . .


فلجتم رفییییییییییق

ادامه مطلب ...

اس ام اس جالب عاشقانه

خــوب ِ مــن همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدم ها

مرا با خود نبرد به سرزمین هایِ دورِ احساس

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دست هایمان

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

اس ام اس جالب عاشقانه

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام

دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو

دردش متفاوت باشد ویرانم می کند

من از دست رفته ام ، شکسته ام ، می فهمی ؟

به انتهایِ بودنم رسیده ام

اما اشک نمی ریزم

پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند  ادامه مطلب ...

تا حالا دقت کردین؟!

تا حالا دقت کردین: اگه به ادما بگن تو اسمون خدا، یکصدمیلیاردو نهصدو نودو نه تا ستاره وجود داره ، سری قبول میکنیم
اما اگه تو یه پارک روی یه نیمکتی نوشته باشه: رنگی نشوید. فورا انگشتمونو میکشیم به نیمکت تا مطمئن بشیم!!!
واقعا دقت کردین؟

تا حالا دقت کردین؟!

دقت کردین وقتی تو یه جمع ادامس دربیارین همه ازت میگیرن و هیچیش بخودت نمیرسه؟؟؟
منم یه روز تو دانشگاه کفری شدم ادامس توت فرنگی بردم پشت همشم فلفل پاشیدم
هیچی دیگه ازاون روز هیشکی تو جمعشون منو راه نمیده.....
ادامه مطلب ...

یک داستان کوتاه از لئون تولستوی

پیرمرد ثروتمندی در بستر مرگ بود.

تمام زندگی او بر محور پول چرخیده بود و حالا که عمرش به پایان می‌رسید با خود فکر کرد، بد نیست در آن دنیا چند روبل (روبل واحد پول روسیه) در دست داشته باشد.

بنابراین از پسران خود خواست که یک کیسه روبل در تابوتش قرار دهند.

فرزندانش هم این درخواست او را برآورده کردند.

وقتی به آن دنیا رسید، میزی بزرگ دید که انواع نوشیدنی‌ها و خوردنی‌ها مانند کوپه درجه یک قطار روی آن چیده شده بود.

با خوشحالی به کیسۀ پول خود نگاه کرد و به میز نزدیک شد. 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید ضد حال شب امتحان

اس ام اس خنده دار
صفایی ندارد ارسطو شدن،خوشاپرکشیدن،پرستو شدن!
توکه پر نداری پرستو شوی؛ بشین درس بخون تا ارسطو شوی!
فرارسیدن ماه امتحانات تسلیت باد!
*

*

*
راه مبارزه با خواب شب امتحان
استفاده از چوب کبریت بین پلک بالا و پایین
نوشیدن قهوه و چای پر رنگ به مقدار فراوان
بهره گیری از آب یخ
اقدام به خود زنی 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار باحال شب امتحان

اس ام اس خنده دار
اس ام اس برای امتحانات پایان ترم
با تمام بدیهاش این امتحانات پایان ترم یه مزیتی داره !
اونم اینکه آدم با رشته ی تحصیلیش یکم آشنا میشه ! :D
*

*

*

توهمی که هیچوقت عملی نشد :
امروز از اینجا تا اینجا میخونم فردا بقیشو . . .
و دیگر هیچ ! 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و دلشکسته پیامک تنهایی

اگر قصد ماندگــــــاری ندارید یادگـــــاری هم نگذارید

*

*

*

 

دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!!!! 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و دلشکسته ، اس تنهایی

اگر قصد ماندگــــــاری ندارید یادگـــــاری هم نگذارید

*

*

*

 

دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!!!! 
ادامه مطلب ...

پیام های جدید و زیبا برای دلتنگی عاشقانه

خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .

*

*

*

هر لحظه هرجا که میرم حس نگاهت با من
این دل بیطاقتِ من قیده تورو نمی زنه
بذار یبار نگات کنم از جونو دل‌ صدات کنم
هرچقدر دلتنگی‌ دارم هدیه به اون چشات کنم 
ادامه مطلب ...

فک و فامیله داریم؟!


داداش کوچیکم که الان 20سالشه چند سال پیش که دوره طفولیتش بود چای رو میریخت تو نعلبکی میخورد. ی بار گفت دیگه میخوام باکلاس باشم چای رو با لیوان بخورم.
کلی ژست گرفت و افه اومد لیوان چای رو ورداشت، قند رو زد تو چای خیسش کرد گذاشت تو دهنش خورد.
یعنی اون موقع من دیوار خونمون رو گاز میزدم و داداشم تو افق محو شده بود.
فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

11سال پیش با خونواده (بابا، مامان، 2تا داداشم) داشتیم میرفتیم مسافرت. اون موقع داداش کوچیکم 9سالش بود. (الان 20سالشه) تو جاده تابلو قاشق چنگال (رستوران) رو بهش نشون دادم گفتم اگه گفتی یعنی چی؟
کلی ژست گرفت گفت: یعنی تو جاده قاشق چنگال نریزین ماشینها پنچر میشن!!!
یعنی اون موقع من صندلی های ماشینو گاز میزدم داداش بزرگم هم کف ماشینو، خودشم تو افق سرگردون بود چرا ما داریم ماشینو گاز میزنیم.:))))
فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  ادامه مطلب ...

داستان بسیار زیبا و غمگین دسته گل یاس سفید

از دوازده سالگی هر سال روز تولدم یک دسته گل یاس سفید بسیار زیبا برایم فرستاده می شد ، بدون این که نام و نشانی از فرستنده داشته باشد . مدت ها برای پیدا کردن فرستنده تلاش کردم ، حتی به گل فروشی ها هم زنگ زدم ، اما بی فایده بود !  ادامه مطلب ...

داستان کوتاه زیبا برای روز پدر

 
۱) گویند پدر و پسر را نزد حاکم بردند که چوب بزنند اول پدر را بر زمین انداخته و صد چوب زدند آه نکرد و دم نزد بعد از آن پسرش را انداخته و چون یک چوب زدند پدرش آغاز ناله و فریاد کرد حاکم گفت: «تو صد چوب خوردی و دم نزدی به یک چوب که پسرت خورد این ناله و فریاد چیست؟» گفت:« آن چوب‌ها که بر تن می‌آمد تحمل می‌کردم اکنون که بر جگرم می‌آید تحمل ندارم» 
ادامه مطلب ...

استاتوس خنده دار

خدایش میگما تو اعلامیه های فوت پایینش <<سایربستگان>>رومیبینم یاد نخودی توبازی وسطی میفتم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

الان چند وقته مامان بزرگم سپرده واسش عصا بخرم همش یادم میره!

جلو همه بهم میگه:
من می میرمُ تو عصا نمی خری واسم
ازت راضی نیستم،وصیت میکنم رو سنگ قبرم بنویسن
عمرم در آرزوی عصا بگذشت.....من مُردم و نوه ام آدم نگشت 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه


A broken heart is like a borken mirror

It is better to leave it broken than hurt yourself trying to fix it

یه قلب شکسته مثل یه آیینه شکسته س

بهتره بزاری شکسته باقی بمونه تا اینکه برای درست کردنش ، خودتو زخمی کنی ! 

ادامه مطلب ...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از مهمترین فانتزیای زندگیم اینه که یه روز برم کُره جنوبی فقط 48 ساعت بهم وقت بدن تمام چیزایی رو که توی این چند سال میخواستم از اینترنت دانلود کنم ولی بخاطر سرعت پایین نتونستم ؛ رو دانلود کنم و برگردم...

به خدا برمیگردم:)
اصن همینجا قول میدم خوبه؟؟
(کره جنوبی پرسرعت ترین اینترنت جهان را داره)

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیای من اینه که 1روز با چرخ دستی برم جلو دانشگاه شریف مدرک بفروشم بعد رییس دانشگاه به دانشجوها بگه از این دست فروشه هله هوله نخرید !!!
مدرک 10 شاعی ادامه مطلب ...

گلچین سخنان زیبا از امام محمد غزالی


علم بی‌عمل، دیوانگی است و عمل بی‌علم، شدنی نیست. علمی که تو را از معاصی باز ندارد و به اطاعت معبود وادار نکند، فردای قیامت تو را از آتش دوزخ باز نخواهد داشت. اگر امروز به دانشت عمل نکنی و درصدد جبران روزهای گذشته برنیایی، روز قیامت از آنانی خواهی بود که می‌گویند: خداوندا! ما را به دنیا بازگردان تا کار شایسته انجام دهیم، و آن‌گاه به تو می‌گویند: احمق! تو خود از آنجا آمده‌ای. امام محمد غزالی

*

*

*

خوشیها و لذتها بر سه درجه است:
اول آنکه پست تر است مثل شکم و زیر شکم،خلق بیشتر آن بدانند و بدان مشغول باشند و دلیل پستی این است که همه حیوانات با وی در این امر شریک بلکه غالبند، همچون مگس و مور و کرم
دوم لذت غلبه و ریاست است که بعضی حیوانات با وی شریکند، همچون شیر و پلنگ.
سوم لذت علم و حکمت و معرفت حق تعالی که این را هیچ جانوری ندارد. امام محمد غزالی 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید خنده دار جالب

اس ام اس خنده دار
اس ام اس سر کاری جدید ۹۲

آیا هر روز شما تکراریست؟ آیا از افسردگی و بی انگیزگی رنج می برید؟ آیا از زندگی خسته شده و هیچ پیشرفتی ندارید؟ …………..ما هیچ پیشنهادی برای شما نداریم…خدا شاهده ما از شما بدتریم!!!
:d

*

*

*


یه بار دزد اومده بود خونمون عوضی همه چیز رو برده بود بجز کتابهای درس من
هیچی دیگه فردای اونروز با اینکه هیچی تو خونمون نبود ولی مامانم منو فرستاد مدرسه…
اون دزدرو حلال نمیکنم 
ادامه مطلب ...

استاتوس خنده دار


ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭﺳﺘﻪ که ﻭﻗﺘﯽ شاخ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯼ ، ﺷﺎﺧﺖ ﺭﻭ ﻧﺸﮑﻮﻧﺪﯾﻢ ! ﻭﻟﯽ ﻫﻮﻝ ﺑﺮﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ ! ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ! نه ! ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫﺴﺘﯿﻢ :) )))

*

*

*

اگـــه هـــیــچــکــس تـــوی دنـــیـــا از شـــمـــا بـــدش نـــمــیــاد
یــــه جــــای کـــارِتـــــون مـــی لــنــگـــه 
ادامه مطلب ...

جملات زیبا و آموزنده از حضرت علی (ع)

بدترین دوست،‌ کسی است که برای او به رنج و زحمت افتی.حضرت علی(ع)

*
نابود شد ، کسی که ارزش خود را ندانست. حضرت علی(ع)

*

هم نشین بی خرد مباش، که کار زشت خود را زیبا جلوه داده، دوست دارد تو همانند او باشی. حضرت علی(ع)

*

کار اندکی که ادامه یابد، از کار بسیاری که از آن به ستوه آیی امیدوار کننده تر است. حضرت علی(ع) 
ادامه مطلب ...

مطلب جالب اگر گرگ بودی ! اگر گوسفند بودی !

ﺍﺯ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﯼ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﮔﺮﮒ ﺑﻮﺩﯼ ﭼﻪ ﻛﺎﺭ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﯼ

ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﮔﻔﺖ: ﻣﻦ ﮔﺮﮒ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻠﻒ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﺩﺍﺩﻡ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺣﻤﻠﻪ ﻧﻜﻨﻨﺪ
ﺍﺯ ﮔﺮﮔﯽ ﻫﻢ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:ﺍﮔﺮ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﻮﺩﯼ ﭼﻪ ﻛﺎﺭ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﯼ 
ادامه مطلب ...

داستان زیبا و تاثیر گذار برخورد بد با یک سیاه پوست

یک زن تقریباً پنجاه ساله ی سفید پوست به صندلی اش رسید و دید مسافر کنارش یک مرد سیاهپوست است

با لحن عصبانی مهماندار پرواز را صدا کرد

مهماندار از او پرسید “مشکل چیه خانوم؟”

زن سفید پوست گفت: “نمی توانی ببینی؟ به من صندلی ای داده شده که کنار یک مرد سیاهپوست است، من نمی توانم کنارش بنشینم، شما باید صندلی مرا عوض کنید!” 
ادامه مطلب ...

جملات زیبا و آموزنده برتراند راسل

متأسفانه بسیاری از مردم پس از این‌که به دامان شوربختی درافتادند، به سعادت از دست‌رفته خویش پی می‌برند. برتراند راسل

 *

وقتی که از تلف‌کردن آن لذت می‌بری، وقت تلف‌شده نیست. برتراند راسل 
ادامه مطلب ...

جوک ها پـَـ نـَـ پـَـ

میگه دوربین کنترل سرعت؟پـَـ نـَـ پـَـ دوربین عکاسی گذاشتن از ماشینا عکس میگیرن میذارن تو فیسبوک تگ هم میکنن. آروم برو عکسمون خوب بیفته
*

*

*
میگه سوسک؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ شاه زادس جادوگر بی رحم اینجوری طلسمش کرده.
خندید و گفت بکشمش؟
گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ تا من و شاهزاده اسبارو زین می کنم پاشو آذوقه جمع کن بریم به جنگ جادوگر طلسم بشکنیم این شاهزادرو نجات بدیم 
ادامه مطلب ...

فک و فامیله داریم؟!

میشه اون زارتابه هاهاها منظورم پولوبپز ای بابا اون قابلمه رو بده من

.
.
.
.
.
.
.
یک قسمت از دیالوگ ابجیم وقتی میخواست از من قابلمه بخواد
هنوز هم موفق نشدم تعداد سوتی هایی رو که داده رو بشمارم
فک و فامیل ما داریم؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

رفته بودیم خونه پدر بزرگم شهرستان.بنده خدا گوشش ی کم سنگینه.
پرسید پسرم بسلامتی کجا مشغول درسی؟؟؟
گفتم:تهران.
گفت:گفتی همدان؟
گفتم:ن تهراااااان.
بازم نشنید.دوباره پرسید:همدان میخونی؟
گفتم:ن پدر جان.تهراااااااااااان میخونم.....تهرااااااااااااااااااااااااااااااان.
گفت:گفتی همدان؟کجای همدان؟
دیدم خوب نمیشنوه و زشته دارم هی صدامو بالاتر میبرم گفتم اره همدانم.خود همدان میخونم.
گفت:پس چرا میگی تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  ادامه مطلب ...

داستان زیبای مرد نابینای باهوش

مردی نابینا زیر درختی نشسته بود!
پادشاهی نزد او آمد، ادای احترام کرد و گفت:قربان، از چه راهی میتوان به پایتخت رفت؟»
پس از او نخست وزیر همین پادشاه نزد مرد نابینا آمد و بدون ادای احترام گفت:آقا، راهی که به پایتخت می رود کدام است؟‌
سپس مردی عادی نزد نابینا آمد، ضربه ای به سر او زد و پرسید:‌‌ احمق،‌راهی که به پایتخت می رود کدامست؟
هنگامی که همه آنها مرد نابینا را ترک کردند، او شروع به خندیدن کرد.
مرد دیگری که کنار نابینا نشسته بود، از او پرسید:‌برای چه می خندی؟ 
ادامه مطلب ...

استاتوس خنده دار

اینقدر که مامان و بابام سر ریختن نمک تو غذا اختلاف دارن

ایران و غرب سر پرونده هسته ای اختلاف ندارن!

.

.

.

هروقت داشتی بازی رو میباختی یه لبخند کوچیک بزن

تا حریفت به بُردش شک کنه ! 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار


دقت کردین این دخترایی ک رشتشون ادبیاته زودتر از بقیه دخترا شوهر گیرشوووون میاد .....

اصلا ی عضییییییییییییییییییییییییی
دیدم ک میگم از کلاس ما ک تجربی بودیم ی نفر شوهر کرده از ریاضیاممون کسی شوهر نکرده از ادبیاتیامون ک 16 نفر بودن 15 نفر ازدواج کردن اون یکی هم میگه میخوام ادامه تحصیل بدم.........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

کیا یادشونه ک وقتی پرتقال میخوردیم پوستشو رو رو بخاری اینقد فشار می دادیم ک ی جرقه بزنه لامصب از بمب هوا کردن هم بیشتر بهمون حال میداد ...........   ادامه مطلب ...

اس ام اس خیلی غمگین

هر شعر گریز از یک گناه بود

هر فریاد گریز از یک درد

و هر عشق گریز از یک تنهایی عمیق

افسوس که تو هیچ گریزگاهی نداشتی

اس ام اس خیلی غمگین

بر سر مزرعه ی سبز فلک

باغبانی به مترسک می گفت :

دل تو چوبین است

و ندانست که زخم زبان دل چوب هم می شکند  ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک قدم نو رسیده


زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

 که عاشقانه دوستش داریم

 بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک

*
Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

*

هدیه ای از آسمان برای؛

 

روز تولدت رسید.

 

و دیدم هیچ چیز

 

گلم را

 

جز عشق

 

لایق نیست.

 

تولدت مبارک 
ادامه مطلب ...

په نه په خنده دار جدید

رفتم داروخانه. پیرمرده دفترچه بیمه رو داده به مسئول داروخانه. بعد از چند دقیقه مسئول داروخانه داروهاش رو آورده پیرمرده گفت پدرجان می بری؟ پیرمرده گفت پ ن پ همین جا می خورم! بی زحمت یک نوشابه خنک و سالاد هم بیار...

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!  ادامه مطلب ...

تا حالا دقت کردین؟!

سلامتی پدری که رو تخت بیمارستان، وقتی پرستار چسبای دستشو میکنه تا جای


آنژیوکتشو عوض کنه و صدای کنده شدن موهای سفید دستش فضای اتاقو پر کرده،

چشماشو بسته و فقط زمزمه میکنه: یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم

الراحمین...


ای خدا همه مریضا رو شفا بده. آمین

تا حالا دقت کردین؟!

تا حالا دقت کردین تو این فیلمای پلیسی وقتی یکیو گروگان میگیرن و در ازاش پول میخان،همیشه قرارگاهشون پایین زمینیه که ترن از بالاش داره عبور میکنه!؟؟

تا حالا دقت کردین؟!

زمانى که ما مدرسه مى رفتیم، یه نوع املاء بود به اسمِ "دیکته پا تخته ای"!
توی زمان خودش و در نوع خودش عذابى بود الیم! براى کسى که پاى تخته مى رفت یه حسى داشت تو مایه هاى اعدام در ملاءعام..!
و براى همکلاسى هاى تماشاچى چیزى بود مصداق تفریح سالم..!  ادامه مطلب ...

داستان زیبا و آموزنده بیسکوئیت


زن جوانی در سالن فرودگاه منتظر پروازش بود. چون هنوز چند ساعت به پروازش باقی مانده بود، تصمیم گرفت برای گذراندن وقت کتابی خریداری کند. او یک بسته بیسکوئیت نیز خرید و بر روی یک صندلی نشست و در آرامش شروع به خواندن کتاب کرد. 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار

اس ام اس خنده دار
میخواستم به دوستم اس بدم،اشتبا فرستادم

یارو بهم اس داده: بی شعور کصافت عوضی الاغ … مزامحم نشو

بعد دوباره اس داده میگه: شوخی کردم، اشتبا گرفتی!!

مردم شیرین عقل شدن  !

*

*

*

باز منو کاشتی رفتی چیست؟

اعتراض نهال به باغبان وظیفه نشناس…. 
ادامه مطلب ...

داستان زیبای عاشقی

توی حیاط دبیرستان یه نفر یقه پیرهنم رو گرفت، فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد
بچه‌ها دور ما حلقه زده بودند و فریادمی‌‌کشیدن ….
قورتش بده….
چون هیکلم بزرگ بود اون هی‌ مشت میزد و من فقط دفاع می‌کردم… 
ادامه مطلب ...

اس ام اس مخصوص خداحافظی و جدایی

دردناکترین خداحافظی ها آنهایی هستند که هرگز نه گفته شدند و نه توضیح داده شدند . . .

*

*

*

*

از زندگیت بیرون میروم برای همیشه .
مثل همیشه عقربه ها نمیزارن حرف بزنم .
خیلی دیره . میدونستم دیر میشه .
اینو از همون سلام اول فهمیدم ، تا دیر نشده خداحافظ . . .  ادامه مطلب ...

داستان واقعی من هستم، چون ما هستیم

یک پژوهشگرانسان شناس، در آفریقا، به تعدادی از بچه های بومی یک بازی را پیشنهاد کرد
او سبدی از میوه را در نزدیکی یک درخت گذاشت و گفت هر کسی که زودتر به آن برسد آن میوه های خوشمزه را برنده می شود  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید

گفته بودند که گنج در ویرانه هاست

راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست !

*

*

*

*

سرکش بودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی

خوش چرخاندی کمند گیسویت را / در تاریکی اسیر دامم کردی . . .  ادامه مطلب ...

پیامک قصار و فلسفی

تعداد آدم‌های بی‌استعداد خیلی کمه

اما تعداد آدم‌هایی که نمی‌دونن چه استعدادی دارن خیلی زیاده . . .

*

*

*

*

اس ام اس فلسفی

عشق ورزیدن به کسی که شما را تحقیر میکند مثل آب خوردن از لبه تیغ است . . . 
ادامه مطلب ...