پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پ ن پ های توپ و باحال


 پ ن پ های توپ و باحال 


گفتم غم تو دارم..گفتا غمت سر آید… گفتم نه پ می خوای یه عمری غم تو رو داشته باشم…
.
.
.
طوطی گرفتم فامیلمون اومده میگه اااااااااااااااااااااااا طوطیه؟ پـــ نــه پــــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم!
.
.
.
طنز پ ن پ جدید
آهنگ اندی تو ماشین گذاشتیم یکی میگه اندیه ؟ پــــــَ نه پــــــَ داریوشه، داره خودشه لوس میکنه بخندیم  
.
.
.
دارم تو خونه رو تردمیل میدوم ، بابام اومده میگه داری میدویی لاغر کنی ؟
پَ نَ پَ کلاسم دیر شده عجله دارم !!!
.
.
.
جلو خواهرم سوسکه رو با دمپایی لهش کردم ، دل و رودش پخش شده روی زمین ، خواهرم میگه مرده الان ؟
پَ نَ پَ این ترمیناتوره الان خودش رو جمع میکنه دوباره راه میافته
.
.
.
مادر دانش آموزِ اومده مدرسه ، معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین !
میگه تو خونه پَ نَ پَ تو زمین های خاکی !!! اکثر قهرمانا از زمین های خاکی شروع کردن !!!
.
.
.
جوک و لطیفه خنده دار
.
.
.
میگم چقدر گرمه ، کولرتون سالمه ؟ میگه آره ، روشن کنم ؟
پَ نَ پَ حالشو پرسیدم ، همین که خوبه کافیه !!!
.
.
.
پ ن پ
ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟
پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !
.
.
.
سر جلسه امتحان به جلوییم می گم برسونیا !!! میگه چی ؟ تقلب ؟
پَ نَ پَ تنفس دهان به دهان
.
.
.
شمع های ماشینم سوخته ، رفتم تعمیرگاه میپرسه عوضشون کنم ؟
پَ نَ پَ فوتشون کن تا صد سال زنده باشی
.
.
.
پ ن پ جدید
از ساق پا تا محدوده ۱۸ قدمو گچ گرفتم ، دوستم اومد خونمون عیادت ، میپرسه شکسته ؟
میگم پَ نَ پَ رفیقم اورتوپده ، یه تعارف زد منم تو رودرواسی موندم
.
.
.
میگم مکانیک سیالات ۹ شدم ، میگه : یعنی افتادی ؟؟؟
پَ نَ پَ استاد گفت دست و بالم تنگه ۹رو بگیر حالا ، بقیه شم سر ماه میدم !!!
.
.
.
رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم ، یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی ؟
پَ نَ پَ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد