پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار و با حال


 اس ام اس خنده دار و با حال 


اگه پولدار بودم دیگه هیچ وقت نمیگفتم اگه پولدار بودم !
::
::
یارو آخر عمری بچه هاشو جمع کرد براشون وصیت کنه گفت فرزندانم با هم متحد باشین چون یک دست صدا نداره ؛ بعد بچه هاش همه بشکن زدن یارو ضایع شد آخر عمری …
::
::
درسته خوش تیپ و خوشگل نیستم ولی در عوض پولدار و خوش هیکل هم نیستم !  
::
::
جوک و لطیفه خنده دار
::
::
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﺳﺘﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﺳﮑﻨﺎﺱ ﭘﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ یا اتوبوس ﻫﺴﺖ ﺩﺭ هیچ عملیات مافوق سری نیست !
::
::
اونایی که میگن ما از اون آدماش نیستیم ، دقیقا از همون آدماشن …
::
::
روس ها به گلابی میگن گلابی البته به زبونه خودشون ولی مطمئنم ترجمه ش همین میشه …
::
::
وقتی که چشمم بهت افتاد قلبم شروع به تپیدن کرد ، رنگ از صورتم پرید ، ایستاده بودم نگاهت میکردم و تو هم با اون چشمای درشتت به من خیره شده بودی ؛ من تمام انرژیمو جمع کردم و داد زدم : سوووووووسک !!!
::
::
یکی از تفریحاتم اینه که با مگس کش مگس نفله میکنم میبرم میندازم در خونه مورچه ها …
اونام کلی خوشحال میشن ؛ خدایا این تفریحات خیریه رو از من نگیر !!!
::
::
یکى از سوالات بنیادین بشر در طول اعصار این بوده که نفر قبلی دمپایى های دستشویی رو چجورى از پاش درآورده که موقع پا کردنش هر کدوم یه وره ؟؟؟
::
::
من هر موقع کسی یا چیزی رو دوست دارم وامیستم اینقدر از دور نگاش میکنم که یکی بیاد بخرتش یا ببرتش بعد خیالم راحت میشه میرم پی زندگیم …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد