پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ به عشق دیدنت از ندیم

کد های آهنگ پیشواز:



قسمت اول آهنگ به عشق دیدنت : {۵۵١۵٧۴۵}

قسمت دوم آهنگ به عشق دیدنت: {۵۵١۵٧۴۶}

 

متن آهنگ به عشق دیدنت:

به عشق دیدنت من دیوونه

نشستم روی پله های خونه

امیدوارم تا وقتی بر مگردی

نفس کشیدن و یاد بمونه

تو خونه وقتی دلتنگ تو میشم

سراغ عکسای قدیمی میرم

یکی یکی میبوسم عکسامون و

تورو میبینمت اتیش میگیرم…

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و نگفتی

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و

تازگیا خلوت این خونه رو دیدی

مثل من این شبا رو تنهایی کشیدی

اما تو این خونه پر از امید بوده

چشمام و دوختم به در هرگز نرسیدی

پیش خودت نگفتی من دلم بگیره

پیش خودت نگفتی تنهایی بمیره

از پیش من رفتی گرفتی دست اون و

قلب تو از من واسه همیشه سیره

سیره

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و نگفتی

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و نگفتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد