پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس تبریک روز زن

روشهاى خودکشى:?برق?مرگ موش?قرص خواب?طناب دار?پرتاب ازبلندى?رفتن زیرقطار?اما ما.. زن را انتخاب کردیم..آرام مطمئن تضمینی وتدریجى..روز زن برهمه شیرمردانی که با این بلای خانگی میسازند مبارک باد
.
.
.
من زنم و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو!
دردآور است که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی!
قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمهایت می آیند!
تآسف بار است که باید لباسهایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم!(سیمین دانشور)
.
.
.

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .
روز زن مبارک
.
.
.
زن شکوفه ایی است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی
موقع گل کردن عشق ورزیدنی
ودروقت پژمردن پرستیدنی
روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
.
.
.
مرگ دست خداست…..
زنها فقط وسیله اند….
پیشاپیش روز زن مبارک.
.
.
.
عنکبوت های ماده پس از جفتگیری نرهای خود را میخورند، آن ها تنها موجوداتی هستند که فهمیده اند شوهر به هیچ دردی نمیخورند!
پیشاپیش روز زن مبارک
.
.
.
خداوند زن را افرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد.
.
.
.
زن بودن کار مشکلی است:
مجبوری ،
مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان بنظر برسی
و مثل یک خانم مسن فکر کنی
.
.
.
مکرر گشته ام از زندگی سیر /بهای کادوی زن شد نفس گیر
چرا در روز زن طلا و سکه / ولی روز پدر شرت و عرق گیر !
.
.
.
تمام فرشته هابه طواف توآمدند
توکه مظهرعشق وصفاومحبت بی منتهی هستی
روزت مبارک
.
.
.
جهت فرار از هدیه روز زن در این هفته احتمال وقوع دعوا از طرف مردان زیاد است.با خونسردی و مهربانی این حیله را نقش بر آب کنید!(ستاد مبارزه با مکر مردان)
.
.
.
فاطمه باغ گلاب است خدامیداند.. فاطمه گوهرناب است خدا میداند.. فاطمه واژه زیباست ،تعجب نکنید.. ?کرم فاطمه دریاست، تعجب نکنید.. فاطمه دخترطاهاست بگو یازهرا.. فاطمه روح تولاست، بگو یا زهرا ..?ولادت با سعادت مادر سادات بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
.
.
.
شاید زن خوب مثل دایناسور نسلش منقرض شده باشه،ولی مرد خوب مثل سیمرغ ازهمون اول هم افسانه بوده. .از همین الان روزمون مبارک.
.
.
.
توصیف توبرترازعقول وادراک
درمدح توخالق توگفته لولاک
بی فاطمه ام نمی شدهرگزممکن
خلق علی واحمدوخلق افلاک
ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)وروز مادرمبارک باد
.
.
.
زن جنس عجیـــــبی ست
چشم هایش را که می بنـــــدی ؛
دید دلــــش
بیشتر میشود !
دلش را که میشــــکنی ؛
بـــــاران لطافت
از چشم هایش سرازیــــــر،
انگـــــار
درست شده تا روی عشــــق را
کــــــم کند !!!
.
.
.
فدایت اى گل زیباى هستى، نمیدانم کجا بى من نشستى،قشنگیهاى فردایم تو هستى یگانه گنج دنیایم تو هستى … قسمتى ازنامه چوپان دروغگو به همسرش به مناسبت روز زن!
.
.
.
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم . . .
روزت مبارک
.
.
.
پیشاپیش:
روز ما موجودات زیبا، دوست داشتنی، حساس، عاقل، مدیر، مدبر، خلاق و فداکار مبارکمون باشه!فقط خودمون می دونیم چه جواهراتی هستیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد