پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس تبریک روز معلم

عارفان علـم عاشـق می شوند / بهـترین مردم معلـم می شـوند
عشق با دانش متمم می شود / هر که عاشق شد معلم می شود
روز معلم مبارک باد
.
.
.
سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت ، نه اندیشه ها را . . 

 
.
.
.

ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم )
هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .
.
.
.
سپاسگزر همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .
.
.
.
دوستی
هدایت
نظم
علم
عشق
اعتماد
و آرامش را در یک شخص پیدا کردم
و او کسی نیست جز شما
معلمم روزت مبارک
.
.
.
معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است
همه کار معلم کار عشق است . . .
.
.
.
دیروز میگفتم : مشقهایم را خط بزن … مرا مزن روی تخته خط بکش … گوشم را مکش مهر
را در دلم جاری بکن … جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر
اما کنون .. مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر
مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان . . .
.
.
.
معلم با تو من یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم . . .
روزت مبارک . . .
.
.
.
یادمه روز معلم در روی تخته سیاه کلاس نوشته بود:
معلم مانند شمعی است که می سوزد و دود میکنه
.
اس ام اس
.
آموزش حرفه ای است که همه حرفه های دیگر را می آموزد.
و مسئولیت ان بر عهده معلم است
روزت مبارک
.
.
.
از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم
هر روزت مبارک . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد