پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس غم

اس ام اس غم

غبار از چهره ی نازت بگیرم یک شب پرده از رازت بگیرم تو در چشمان من یک سیب سرخی خدا قسمت کند گازت بگیرم

.

.

.

.

sms غم

مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم، به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم، چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم 

 

.

.

.

.

مسیج غم

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد، ولی باران نمی داند که من دریایی از دردم، به ظاهر گر چه می خندم، ولی اندر سکوتی تلخ می گریم

.

.

.

.

پیام غم

چندی است که بیمار وفایت شده ام ، در بستر غم چشم به راهت شده ام ، این را تو بدان اگه بمیرم روزی ، مسئول تویی که من فدایت شده ام

.

.

.

.

پیامک غم
هر کس بد ما به خلق گوید، ما دیده به بد نمی خراشیم، ما نیکی او به خلق گوییم، تا هر دو دروغ گفته باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد