پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پیام غم

مسیج غم

عاقبت از عشق تو اهل کلیسا می شوم، می کشم دست از مسلمانی مسیحا میشوم ، آنقدر بر کشتی عشقت نشینم همچو نوح، یا به ساحل می رسم یا غرق دریا می شوم

.

.

.

.

اس ام اس غم

کاش هرگزدرمحبت شک نبود، تک سوارمهربانی تک نبود، کاش برلوحی که برجان دل است، واژه تلخ خیانت حک نبود  

.

.

.

.

sms غم

در خواب ناز بودم شبی، دیدم کسی در میزند، در را گشودم روی او، دیدم غم است در میزند، ای دوستان بی وفا، از غم بیاموزید وفا، غم با همه بیگانگی، هر شب به من سر میزند

.

.

.

.

پیامک غم
   آرزو دارم شبی عاشق شوی ، آرزو دارم بفهمی درد را ، تلخی برخوردهای سرد را ، می رسد روزی که بی من سر کنی ، می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

.

.

.

.

پیام غم
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم، با اشک تمام کوچه را تر کردم، وقتی که شکست بغض تنهایی من، وابستگی ام را به تو باور کردم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد