پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


اول شب بود یه خانمی با 206 میخواست بپیچه سمت چپ اینقد فرمون داد سمت راست که گرفت به جدول15 سانتی بعد لاستیک خیلی بلند گف فسسس بعد خانمه اومد بیرون گفت :لاستیک ترکید؟منم گفتم پ ن پ ماشین سنگین زیر پات بود ترمز زدی هوا خالی کرد!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دوستم ماشینش و خودش اتیش گرفته بود زنگ زدم اتش نشانی گفتم:دوستم تو اتیش سوخت.
گفت:سوخت؟
گفتم:پ ن پ برد رفت مرحله بعدی!  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم یه نرم افزارو پاک کنم هشدار داده میگه:مطمعنید میخواهید این برنامه رو حذف کنین.
میگم:پ ن پ میخاستم ببینم عکس العملت چیه!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دارم والیبال بازی میکنم دوستم میگه داری والیبال بازی میکنی؟میگم پ ن پ هندونه فروشه اونور تور وایساده هندونه هارو میندازه من تلنگر میزنم ببینم کدوم بهتره...

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفته بودیم تفریح چندتاسگ کنارجاده دیدیم وایستادیم ی خانمه اومده میگه وااااای سگن؟گفتم پ ن پ گربه ن استتارکردن هاپو نخوردشون.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

اومدم ناهار بخورم مامان میگه دستات و با آب شستی؟؟
گفتم په نه په با چسب شستم ناهار بهم بچسبه بیشتر حال میده =))))

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با بابام دعوام شده بابام میگه انقد نگو په نه په میگمش بابا ناراحت شدی؟؟
میگه په نه په خوشحال شدم ای بابا خودتم گفتی که =)))))

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه! پــ نه پـــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده !به افسر میگه یعنی اشتباه از من بوده ؟
افسر: پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ بوده !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد