پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

فکر می کردم انگل دارم به دکتر میگم اقای دکتر برای انگل ما یه قرصی بنویس میگه قرصی بدم که بکشتش میگنم: پـ نـ پـ یه چیزی بنویس که خوب بزرگش کنه بعد قلاده ببندم دور گردنش ببریمش گردش
بعد نسخه رو داده میگم :از داروخانه بگیرم؟
میگه : پـ نـ پـ برو باغ وحش یه دونه تربیت شدش رو بدن بهت  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

پدر بزرگ یکی از دوستان فوت شد رفتیم تشییع جنازه. موقع برگشت یکیو دیدیم گفت: دفنش کردن!؟ گفتیم : پـَـ نـَـ پـَـ دیدن گوشتش خوبه کبابی خوردش کردن

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

ازخونه زنگ زدم سفارش غذا دادم ، یارو میگه بفرستم براتون ؟ پ ن پ آپلودش کن ، لینکش و بده دانلودش میکنم!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دبیرمون دوستم رو صدا زده؛
میگه:میخواین درس بپرسید؟
گفتم: پ ن پ میخواد ازت تست خوانندگی بگیره بفرستت هالیوود!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره، بابام میگه:چته زبونت بند اومده؟
میگم پ نه پ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

میخواستم بخوابم به خواهرم گفتم لامپو خواموش کن. گفت نورش اذیت می کنه؟ گفتم: پــَ ... گفت: جرات داری بگو؟ گفتم:پتو میکشم سرم خوب. گفت آفرین بلاخره آدم شدی گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فکر کردی تا ابد الاغ می مونم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه 1 نفر!! میگم پـَـ نه پـَـ 2 نفر حساب کن خورزوخان هم هست!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یارو تو مترو داره چراغ قوه میفروشه، صداش کردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه لقمه میرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتم بیای باهم بخوریم !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، جعبه رو گذاشتم رو ترازو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟!
گفتم : پَ نه پَ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم ، مامانم میگه عوضش کنم برات ؟
میگم پَ نه پَ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار !!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم مغازه میگم آقا یه شیر بدین
میگه شیر پاکتی ؟
میگم پَ نه پَ بی زحمت یه شیر جنگلی بدین خواهرزادم خیلی شیطونه میخوایم بترسونیمش !!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه معین خودتی؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ به سیستم تلفنباک بانک تجارت خوش آمدید برای پرداخت قبوض شماره 1،برای اطلاع از موجودی حساب شماره 2....گفت زهر مار و قطع کرد. دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق منم پای پـَـَـ نــه پـَـَــــ بودم گفت اگه یه بار دیگه بگی پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیگه تو این خونه نمیخوابی....گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا؟ گفت پَـــ ن پَــــ خونه رو عوض میکنم بزغاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد