پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

عاغا گوشی بابام لمسیه هنگ کرده داده بیرون واسه تعمیر حالا اومده گوشی قدیمی من که لمسی نیست رو به مدت موقت ورداشته حالا رفته بودیم خونه عممینا بابام خواست به یه نفر زنگ بزنه دیدم داره نامهارو رو صفحه گوشی فشار میده.
منم یواش بهش گفتم:گوشی لمسی نیست. دیدم توجه نکرد دوباره یواش گفتم بازم توجه نکرد بعد پسر عموم اومده میگه:عمو میدونستی اینا با دکمه کار میکنن که خونه رفت رو هوا بابام که متوجه سوتیش شده بود اروم و خیلی ریلکس درحالی که ما داشتیم همدیگره گاز میگرفتیم رفت مکالمشو انجام داد.
بعهلهههه یه همچین بابایی دارم من

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

به جون خودممممممممممممم عجب چیزی بود
در زدن از اونجایی که من دربازکنم پریدم دروبازکنم که دیدم یک بچه است گفت ییا دم در عاقا پریدم دم در دیدم یک خانومه با یک بچه است تیپ داغون یک کاغذ داد دستم منو بگووووووووووو خر کیف نامه آوردن برام فک کنم پسرهمسایه مونه زوددددددددد بازش کردم حالا تو کاغذ چی نوشته بود دقت کنید;پول .لباس. غذاپخته. برنج. روغن .مایع ظرفشویی. قند .چای. لباس بچگانه. جوراب. خدا عمرتون بده طول عمر با عزت برای شما . اعضای خانواده آرزومندیم !!!!!!!!!!oOگدا بودددددددددددددد خدایش ایتطوریشو دیده بودین نه دیده بودین والا من که تا الان هنگمOO!!!!!!!!!!!!!!!!oO   

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یبار با خانواده خاله شوهرم داشتیم میرفتیم جایی. تو ماشین خاله شوهرم به گودزیلاش گفت: کلوچه عشق مامان، پاشو رسیدیم :|
منم با یه قیافه ملللل برگشتم به شوهرم گفتم محموووووووووود توام به من بگو کلوچه عشق :>
اونم نه گذاشت نه برداشت جلو همه که تازه دوتاشونم گودزیلا بون برگشت گفت عزیزم تو نون فرانسویه عشقی :)))
من :((((
بقیه :دییییییییییییییی

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

داشتم کشتی کج نگا میکردم .خانواده هم داشتن نگا میکردن .
بابام : این همش فیلمه ینی چطور اینا نمیمیرن با این ضربه ها
مامانم :اییییییی سروش این برنامه ها چیه نگا میکنی .همینه که خشونتت زیاد شده .
بابام :نگا کن اصا معلومه فیلمه هیچ نمیزنتش همش ادا در میاره
مامانم :نزار نگا این بانک و سینا کنه (سی ام پانک و جان سینا رو میگه )
من : باشه اینا کلا فیلم .اصلا همش الکی ..میزاری فیلممونو ببینیم ؟؟؟
بابام :نه بزنش بیست و سی ببینم چی میگه امشب صرفا جهت اطلاعه .ببینم یارانه ها رو کی میدن .بدو فرمساق
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

خاله ی مامانم آلزایمر گرفته ، حالا مامان من صبح اومده بود واسه من تعریف میکرد : پریسا خاله توران آلزایمر گرفته، منم ناراحت شدم گفتم آخی...
چند دقیقه بعد...
مامی: پریسا خاله هم بیچاره آلزایمر گرفته....
باز چند دقیقه بعد...
دوباره مامی خانوم: بیچاره خاله هم آلزایمر گرفته پریسا...
..
خالتو ول کن مادر من باید به داد خودت برسیم قربونت برم!!!!!!!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

چن سال پیش حال مادر بزرگم بهم می خوره بعد تا بیمارستان نرسیده ........... خدا رحمتش کنه بعد یکی تو بیمارستان از عموم می پرسه حال مادرت چطور ه عموم میگه بد نیست فعلاً که مرده !!!!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

اَز وَختــــــی نـــامـــزد کــــردم ...
اَ داداش ٍ 6ســـالم میپــــرسن : میخـــوای در آینـــده چیـــکاره شی؟؟
میـــگه : میخـــوام شـــوهَــــر شم!!!
داداش ٍ دارم مـــن ؟؟؟؟ ;-)

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

خواهررم با شوهرو بچه اش اومده بودن خونه ما.این خواهرزاده بنده که نگوووووووووووووووووو چه شیطونیه.(خب پسرباید شیطون باشه دیگه خخخخخخخخخخ) خواهرم برگشته بهمون میگه معلم امیرحسین یعنی این گوذیلای ما گفته تو خونه یه اسکناس بندازین ببین عکس العمل بچه هاتون چطوریه.ماهم که دوتا اسکناس انداختیم کف زمین.این امیر هم که داشت بازی میکرد یهو پول ورداشت گفت این پول ماله کیهههههههههههههههههه؟ بله دیگه به خواهرم گفتم بابا فهمیدیم بچه ات درسته پول دوست نیست اگه پولی پیدا کرد میگه.اخه من فک و فامیله که دارم ؟؟؟؟هانننننننننننننن؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

امروز سر میز ناهار به خواهرزادم(8سالشه)میگم:دایی امروز بیمه عمرت کردم.(آره عزیزم تو بیمه ام).برگشته میگه دایی اگه بمیرم چی؟گفتم خب میرسه به مامانت.میگه نمیخوام باید برسه به زنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواهر بنده خیلی شیک تو اوریب(بین افق و عمود)محو شد

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

داشتم تمرین دوچرخه سواری میکردم از کنار ماشین بابام رد شدم بابام داد زد اگه به ماشین بخوری میکشمت
داداشام از بچگی میگفتن سر راهیما من جدی نمیگرفتم
نخیرم دنبال مامان بابای واقعیم نیستم چون عاشق خانوادمم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد