پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اعتراف های خنده دار

اعتراف های خنده دار

اعتراف میکنم خیلی از جن میترسم .تازه نامزد کرده بودم یه شب با اقوام شو شو داشتیم فیلم سایه رو میدیدیم همه ساکت بودن یهو طرف مستخدمشو شکل جن میبینه منم با یه وضعی شروع کردم جیغ زدن آغا خدا واسه هیشکی نخواد مردم از خجالت تا مدتی سوژه فامیل بودم.

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

دلتون بسوزه ما تو دانشگاهمون یه سری امکانات داریم که حتی دانشگاه تهران وامیر کبیرو...هم از اون بی بهره اند
باورتون نمیشه دانشگاه ما تاپ و سر سره داره...
حال میکنی میخوان کودک درونمونو زنده نگه دارن  

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

اینو من خودم تجربه کردم
یه جا خوندم نوشته بود :"ارزوهاتو یه جا یادداشت کن و یکی یکی از خدا بخاه خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره چیزی که الان داری یه روز ارزوش کردی"
خیلی در مورد جایی که دانشگاه میرم ناراحت بودم که یه دفه چشمم به ورق خاسته هام افتاد دیدم این جا شبیه به همونیه که قبلا می خواستم البته با یه کم تفاوت و این جا بود که یه کم اروم گرفتم و از قر زدن سر خدا دست برداشتم

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

اعتراف میکنم 14-15 سالم که بود با یه پسره دوست شدم بعد میخواستم شماره موبایلم نیوفته دستش که بخواد بعدا مزاحمم بشه براش خالی بستم که گوشیمو ازم گرفتن بعد شماره خونمون رو بهش دادم !!!
هیچی دیگه بعد از اینکه 2-3 بار زنگ زد گفت با مهسا کار داشتم واقعا گوشیمو ازم گرفتن !
به خدا من خنگ نیستم فقط بعضی وقتا مغزم ارور میده !
تازه خدا رحم کرد به خاطر دروغ رایج « این پسره داداش دوستمه ، از دفترچه تلفن خواهرش شمارمو برداشته » کار به جاهای باریک تر کشیده نشد و با همون توقیف یک هفته ای موبایل همه چی حل شد !

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

یکی از بدترین چیزا زمانی ک مدرسه میرفتم/میرفتید/میرید/میرنـــــــــــد:)
این بود ک ی روز به خاطر آلودگی یا برف تعطیل شده باشه (از شب قبل گفته باشن)بعد من صبح ک از خواب پاشدم بفهمم!!!زمانیکه صورتمو شستمو خواب از سرم پریده:$ یعنی ضدحال ترین گزینه تو دوران مدرسه بود نــــــــــــــــــــــــه؟

اون روز از خدام بود برم مدرسه.ایییییییییییییییییییییش
پیش اومده ک میگما

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

اعتراف میکنم اولین باری که رفتم سلف دانشگاه به جای کارت غذا ، کارت بانکیمو جلوی دستگاه گرفته بودم و به شدت مصر بودم که دستگاه خرابه!!!!
دیگه از قیافه خودم و مسئول سلف حرفی نمیزنم(:

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

اعتراف میکنم تا چن وقت پیش مامانم هر خواستگاری که اسمش می اومد کلی تعریف تمجید و اصرار میکرد به اصطلاح رو مخم کار میکرد من میگفتم نه
جدیدا اوضاع اقتصادی همچین تاثیری روش گذاشته
تا اسمه یه پسر میاد ، خواستگار باشه نباشه همچین با پشت دست میکوبه تو دهنم که حالا حالا ها هوس عشق و عاشقی نکنم، آخه چرا اینکارو میکنی مادر من مگه تقصیر منه همه چی گرون شده؟
با این وضع بد اقتصادی و بیکاری رسما قراره ترشی چند ساله شم:-|

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

اعتراف می کنم از وقتی معلم دینی مون گفت اگه 1 حشره یا هر موجوده دیگرو نجات بدین اون دنیا از آتیش جهنم نجاتتون میدن هیچ حشره ای رو نکشتم وقتی ام می خوام مورچه بکشم نگاه میکنم چیزی با خودش اینور اونور می بره یا نه اگه نداشت میکشمش..بعله تا این حد تحت تاثیر قرار می گیرم بعععله P:

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

تا حالا نشده یه بار تیریب بغض و تنهایى بیام
این اب دماغ لعنتى زودتر از اشکم نیاد
خو لامصب بذار یکم حسم بیاد بعد ابراز وجود کن.

اس ام اس خنده دار

اعتراف کنید!!!

اعتراف میکنم

روز اول ک رفتیم سر کلاس وقتی استاد گف برید آنتراک همه بچه ها چند لحظه هنگ کردند وقتی استاد رفت بیرون ما هم رفتیم خوابگاه بعد از نیم ساعت استاد ی نفرو فرستاده بود ک چرا نمیاین.... ؟؟!!!!!؟؟

وقتی استاد فهمید قیافش دیدنی بود.............. میگفت هر ترم آنتراک را کامل واسه دانشجوهام توضیح میدم
خو نمیدونستیم چرا دیگه آبرومونو تودانشگاه میبری؟!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد