پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار

گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه … میگه داره زنگ میخوره ؟!؟!
پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیااومده با کلی ذوق به بابام
نشونش می دم.میگه بچته؟؟؟!! میگم پَــــ نَ پَــــ اینو الان
از اینترنت دانلود کردم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!!!
 

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته،
برگشتم خونه.در زدم داداشم در رو بازکرده با تعجب میپرسه
قاسم تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ قاسم رسید من دیلیوریشم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو این بحران اقتصادی 15هزار تومان دادم گل برا همسرم گل و که بهش میدم با تعجب میگه گله ؟ پ ن پ صبر کن ببینم نظر کمک داور چیه شاید آفساید باشه!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم آرایشگاه صاحبش گفت میخوایی مو هاتو کوتاه کنم
منم گفتم پ ن پ فقط اومدم از کولرت استفاده کنم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم پمپ بنزین میخوام بنزین بزنم طرف اومده میگه بنزین میخوای ؟ میگم پ ن پ ترس اول دارم میخواستم خوردش کنم میگه د ن د خیلی پ ن پ بی مزه ای بود برو بنزینتو بزن

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

ناهار رفتم خونه خواهرم .شوهرش جلو من میگه داداشت که باز اینجا پلاسه،ناهار میمونه؟
خواهرم گفت پ ن پ تو با اون خواهرو مادر داغونت بیاین من غذا بپزم.شوهرش ترسید تند گفت بگم غلط کردم.خواهرم گفت پ ن پ یه عذرنامه واسه سازمان ملل بنویس.بعد شوهرشو پرت کرد بیرون.
گفتم دمت گرم آبجی،از من دفاع کردی؟گفت پ ن پ برای دفاع از مجرم مورد نظر وکیلم تا به عقد دائم در بیاورم.داشتم میخندیدم.گفت کوفت گمشو بیرون.
کلا اعصاب نداره

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

 رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

باکلی احساس به نامزدم میگم : وای چقدر دوست دارم...میگه از ته دل میگی؟ پ ن پ از سر پیچ لوزالمعده میگم!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به دوستم میگم میخام برم استادیوم. میگه میخای بری داربی رو تماشا کنی؟ میگم پ ن پ توپ شون افتاده توی باغممون میرم بهشون بدم!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

مهمون اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه : مرغ عشقن اینا ؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست میکنن

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

 رفتم در خونه همسایمون. به دخترش میگم مامانت خونست؟میگه : آره کارش داری !!! میگم پـَـــ نــه پـَـــ . . . اومدم ازش بپرسم ببینم مرغ همسایه غازه؟؟؟؟

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به مامانم میگم یه سیب برام بیار ، میگه واسه اینکه بخوری ؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام چک کنم ببینم قانون نیوتن هنوز سر جاشه یا نه !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد