پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

آقا چند وخ پیش با پسرعمو دخترعمواااا رفتیم خونه ننن جونم

دیدم ناراحته هی میگه بیچاره جوونه مردم.......
ما: ننه چی شده
ننن جون : هیچی ننه امروز از فلانی شنیدم پسره کبری خانوم تصادف کرده ،بیچاره دو هفتس که توووو wc یه (منظورش ICU بود) دیگه خودتون بقیشو تصور کنین
ما:000////
پسره کبری خانوم:--------------
WC:////
پشتیای ننم:>>>>

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

بـه بـابـام گـفـتـم گـوسـفـنـدامـونـو بـفـروشـه بـرم آمـریـکـا خـواسـتـگـاری سـلـنـا گـومـز قـبـول نـکـرد!!!
هـم از ایـنـکـه بـابـام مـخـالـفـت کـرد نـاراحـتـم کـرد هـم ایـنـکه گـوسـفـنـد نـداریـم !!!﹏⊙  

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

مردم حیوون خونگی میگیرن اسمشو تیله... توتو...دنی...جک...ازین چیزایی شیک میذارن...
اونوقت دایی ما طوطی گرفته بود اسمشو گذاشته بود اصغر کچل!!!!
طوطی بدبخت تخریب شخصیتی شد چن ماه بعد افسردگی گرفت کچل شد مرد....:|
فک و فامیله ما داریم؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دیروز رها خواهر دهه هشتادیم یهو و بدون مقدمه (مثل مامانش) وارد اتاقم شد!!!

من: چته گاومیش؟

رها:ببین گوساله!من چن روزیه حس میکنم موهام کوتاه شده!ینی یکی

یواشکی تو خواب اومده موهامو کوتاه کرده!!و من مطمئنم کار تو بوده حالا

مثل بچه ی انسان!موهامو بیار پس بده فهمیـــــــدی؟


ای خدااااااااااااا دیگه تا دهه هفتاد بس بود دیگه این 80-90-100 رو چرا وارد دنیا میکنییییی

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

مــامـانم : امیــــر ؟ میــدونستی آدم نبــاید زنشـــو بیشتـــر از مــادرش دوس داشتـــه باشه ؟؟
مـــن : البتـــــه نَفــــسم ...
مــامــانم : فـــدا مــدات ُ قــــربون پســـری ... ^_^
مــن : خــدا نکـــنه !
بلافــاصله ایمـــان : بــابـــا ؟؟؟ شمــا مــادرجــون ُ دوس داری یـــا مــامــان ُ؟؟
بــابــام : اٍهــــــم خو چــــی بگــم والا؟؟ مــامــانت ُ !!!
مــامــانم : ^_^
مــن :|
ایمــان : پَ امیـــرم باهاس مهتـــاب جون ُ دوس داشتـــه باشه مگــه نه؟؟؟
مـــن : ای جـــان ٍ دلممممم داداشم :-*
بــابــام : خخخخخخخ
مــامــانم : نه ایمــانم فرق میکنـــه این یه بحــث ٍ دیگســت !!
مـــن : چه بحثـــی اونـــوخ؟؟؟؟ ^_^
بــابــام به زور خــودشو نیــگر داشته بود خداوکیـــلی .
مــامـــانم : بی انصــاف داری اینجــوری شفاف سازی میکنـــی که بگی مهتــاب ُ اَ من بیشتـــر دوس داری؟؟؟؟ برو نمیخــوام دیگه ببینمـــت .. :(
مــن : د ٍ آخــه من که حــرفی نزدم مــامان خانومَم ...
مــامــان : مهتــاب ُ دوس داری یا مـــن ُ ؟؟
مــن : اَ بابا بپــــرس D:
جــا خالی دادم وگــرنه سیــب ُ میــزد تو فرق ٍ ســرم !! فرار کردم ..
می بینـــم به بابام میگـــه : که تو مــن ُ اَ مادرجــون بیشتــر دوس داری؟؟؟
بـابـام : آره خــانومَم !
مــامــانم : باهات قهـــرم ... میخــواستی من ُ جلـــو امیـــر ضایع کنی؟؟
بــابــام : نه بخـــدا !!! :(
مــامــانم : قهــــرم !!
بــابــام : آآآآآآآآآآآآآی امیــــر پدرتو در میــارم واستـــا !!
الانم ننَــــم بام قهــــره :( میگــم بابا بخدا جفتتون ُ دوس دارم .. جوابمو نمیـــده :((
فـــک و فامیـــله دارم مـــن؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه باحالا...شب یکشنبه یعنی شنبه شب بس که به مخاطب فوق فوق فوق خاصم اس دادم صبح دیرازخواب پاشدم خلاصه یه جشمی پاشدم لباساروپوشیدم و رفتم مدرسه دیدم صف تشکیل شده بچه هاهمه رفتن کلاس آروم ازاین ور و اون وردرنگاه کردم دیدم هیچ یک ازمعاونا توحیاط نیستن ذوق مرگ شدم آروم داشتم میرفتم کلاسم دیدم یکی ازپشت باصدای ابروحشتناک گفت سلامن علیکم یاالللللللله صبح بخیر منم آب دهنم به زور قورتیدم وبرگشتم نگاش کردم دیم مدیرمونه منم مث تیمارستانیاشروع کردم به خندیدن...هیچی دیگه دیداسکل شدم اول هاج وواج نگام کردوگفت بروسرکلاس...
این مدیره که ماداریم عاااایاااااااا؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

بابام تو خونه بیکاره.از صبح تا شب میشینه همه اخبارا رو نگاه میکنه.
یه شب بابامو داداشم داشتن اخبار میدیدن بعد مجریه میگه : و خبر بعدی؛ قیمت خودرو ها تغییری نمیکند.
یهو داداشم میگه : ای بــــابــــــــــا.50 دفعه از صبح این جمله رو شنیدم.
حالا بابامم میگه:اره بابا.انقد میگنو تکرار میکنن که ادم خبرارو حفظ میشه O_o

خووو پدر من شما نشینی از صبح تا شب همه اخبارارو دروو کنی حفظم نمیشی.والاااا

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

تو خونه ما 24 ساعت سکوته...
دلیلشم فقط یه جملس...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هــــــــــــــیــس.دارم اخبار میبینم!!! :|

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

حالت اول:

مامانم(با حالت عصبانی): اااااا؟ کی در این قوری رو شیکونده؟
حالا حرفای سه تا پسراش
داداشم: همه چی آرومه/من چقد خوشحالم...
اون یکی داداشم: مجیــد(منو میگه) این هنزفری منو کدوم گوری گزاشتی؟
من: در حال صوت زدن و درو دیوارو نگاه کردن ^_^
حالت دوم:

مامانم(با خوشحالی): اااااا؟ کی حیاطو شسته؟
داداشم: من مامان
اون یکی داداشم: قشنگ تمیز کردم مامان؟
من: تــازهههه باغچه رو هم آب دادم ^_^

مامانم :|
ما سه تا اعجوبه :)))
حیاط O_O
خواهرم که حیاطو شسته O_o

یعنی من کشته مرده ی این روابط خوانوادگیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد