پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار

میگن اون دنیا جهنم، تو زمستون دستشویی اش فقط آب سرد داره و از آب گرم خبری نیس...حالا هی گناه کنید از ما گفتن بود

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

عاغا ی بار دوستمون دعوا کرد منم ک تریپ فریدن بازی باهم زدیم چند نفرو ناکار کردیم.. مامورای محترم نیروی انتظامی هم بعدش با کمال احترام مارو بردن کلانتری ..اونجا افسر نگهبان ب خونواده هامون زنگ زد و گفت..بچه هاتون کلانترین زودتر خودتونو برسونید..نوبت رسید ب بابای ما ..ب اون ک زنگ زد، بابام در کمال آرامش برگشت گفت: جناب سروان سرم شلوغه کار دارم..قربون دستت امشبو اونجا نگهش دارید فردا اول وقت خدمتتون میرسم..هیچی دیگه از اون روز تا ب الان منو افسر نگهبان و جمعی از کار کنان محترم کلانتری داریم دنبال پدرو مادر واقعیم میگردیم..البته ب سرنخایی هم رسیدیما..  

  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آیا میدانستید!!
بزرگ ترین آرزوی یک دانش آموز ایرانی اینه که دست
راستش بشکنه؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دیگه کار از ابرو برداشتن و دماغ عمل کردن گذشته!!!
پسر دیدم داشت پاستیل می خورد!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ما یک رفیق تربتی داریم ترم تابستونی ورداشته بودیم زنگ زد بیا فلکه پارک با هم بریم این با ی دختره اومده بود فکر کردم خواهرشه دیدم تو ماشین راحت فحش میده رسیدیم دانشگاه بهش گفتم خاک تو سرت جلو خواهرت چرا فحش میدی دیدم قهر کرد رفت اون طرف کلاس نشست بعد کلاس پرسیدم مگه چی گفتم ناراحت شدی میگه اون فراریه چند روزه خونه منه تو میگی خواهرته
نمی دونم چرا رو ناموس خودمون حساسیم ولی رو ناموس بقیه نه
اعتراف میکنم حتی ی بار به چشم بد به دختر مردم نگاه نکردم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من بعد از آ شنایى با فیسبوک به این نتیجه رسیدم که نه تنها ظاهر آ دما با باطنشون فرق داره بلکه ظاهر آ دما با ظاهرشونم فرق داره!!! ؛ ))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دیروز سره سفره ب مامانم میگم امروز 5 شنبس بعد از ظهر بریم امامزاده برگشته میگه الان دیگه واقن دارم ب منگول بودنت و دلیل رد شدنه هر سالت تو کنکور پی میبرم. امروز چارشنبس. هیچی دیگه ی رب من گفتم پنشنبس اون گف چارشنبس اخرش مامانم گف پاشو برو تقویمو نگا کن:| اخرش با تقویمم نتونستیم ثابت کنیم ک دیروز چن شنبه بود:)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا پسر گُل مطمئن باش در شرایط بحرانی تنها کسی که میتونه تو رو به مخاطب خاصِت برسونه"خواهرته"
و تنها کسی که میتونه مانع رسیدن تو به مخاطب خاصت بشه بازم "خواهرته"

شک نکن

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

سعی کن تو زندگیت مثل اینترنت اکسپلورر پررو باشی!
با اینکه میبینه فایرفاکس و کروم و اپرا نصب داری ولی موقع ورود به سایت دانشگاه باز میاد میگه میخوای منو Browser اصلیت کنی؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بــه بــعـضــیـام بــاس گـفـت:

داداشـی مـن کـامـپـیـوتـرت نـیـسـتـم کـه ریــسـتم کـنـی گـذشـتـت از یـادم بـره هـا؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مکالمه ی یک عدد گودزیلا با مادرش در اتوبوس.....گودزیلا:مامان اون چیه؟.....مامان:اون گله.....گودزیلا:نه اون گوجه فرنگیه.....مامان:اره....بعد از چند دقیقه...............................گودزیلا:مامان اون گوجه فرنگی بود؟.......مامان:اره پسرم......گودزیلا:نخیر گل بود......مامان:اره گل بود.........گودزیلا در حال انفجار................مامااااااااااااااااااااااااااااااان اونکه گوجه فرنگی بودددددددددددددددددددد اخه چرا بهم دروغ میگی ؟؟؟؟؟واستا برسیم خونه شب که بابا اومد میگم بهش همچین بزنتت که نتونی بلند شی دلم خنک شه........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد