پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

دیشب یه سوسک بی پدر داشت رو دیوار حرکت میکرد
جیغ زدم دویدم اینور به کپل خان (داداشم) میگم بدو برو بُکشش
رفته کارت ملی من رو آورده گرفته جلوی سوسکه
میگه : الان خودش وحشت میکنه میره
خدایی این هم فک و فامیله ما داریم ؟ !!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دارم رپ میگوشم.
بابام اومدہ میگه:خوانندش کیه؟
میگم:هیچکس!
یکی پس کلم میزنه و میگه:به بابات درس جواب بده احمق!
من :|
بابام :-€   

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دوسـت شـیـریـن عـقـل بـنـده حـس خـوش مـزگـی بـش دسـت داده بـود یـه سـری....
بـه مـن اس داد بـا ایـن مـضـمـون کـه...:
"رویـا بـزنـگ بـه مـوبـایـلـم....گـمـش کـردم نـمـیدونـم کـجـاسـت....!!!!!"
مـنـم در جـوابـش نـوشـتـم:
"بـبـشـخـیـد شـمـیـم جـونـم....مـوبـایـلـمـو خـونـه جـا گـذاشـتـم!!!:^) شـرمـنـده دخـتـری...."
دیـگـه از اون بـه بـعد بـا مـن سـر شـوخـی رو بـاز نـکـرد:^)
"رویـا خـبـیـث"

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

داداشـم رفـتـه بـود دکـتـر روان شـنـاس....
بـرگـشـتـه بـه دکـتـر گـفـتـه:
آقـای دکـتـر...وقـتـی مـیـرم دسـتـشـویـی حـس بـدی بـم دسـت مـیـده...!!:^)
دکـتـره هـم (دسـتـش درد نـکـنـه) در جـوابـش گـفـتـه:
یـه وقـت تـو بـش دسـت نـدیـا:^)!!!! دسـتـاش کـــثـــیـــفـــه!!!!خـخـخـخـخـخ
داداشـم: ^_^
دکـتـره: :^)

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

تو فامیل عروسی داشتیم به بچه خواهرم میگم من خوشگلترم یا فلانی میگه تو
میگم من خوشگلترم یا تو میگه من میگم چرا
میگه توفقط موهات بلنده خشگله وگرنه هم دماغت گندست گونم نداری لباتم کوچیکه چشماتم ارایش میکنی مث موش کور میشه....
تمام استیلمو ضایع کرد جلو همه
بچه خاهره مندارم عایا؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

+ صُب آبجـی کوچـیکه میخـاس مانـتوشو اُتو کـنه بعد دیـد داغ نمیـشه برگش به آبجـی بزرگه گفت : مـونا اُتو داغ نمـیشه بخاطـر آب زیادشـه؟ مـونا رفت دس زد به اُتو گفـت داره داغ میــشه نه بـابـا ...
بعـد 2 دقـیقه آبجی کوچیـکه روبه مـونا گفته کجـاش داغـه؟ این که سـرده ..!
بعد مـونا زده توسـرش که ای وای اُتو خـراب شد ..و هـردو آبـجیا هنــگ کـرده بودن کـه آخرش آبـجی کوچیـکه تـازه فهمیـده بوده برق نـبوده اصن o_O ..+

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

تو خونه ما یه قانونی داریم که هرچی رو هم که من نخورده باشم ولی فحشش رو من میخورم....هرکاری هم نکرده باشم درهرصورت افتخار فحش هاش مال منه....فک و فامیل شما هم اینجورین آیا؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

مـهـم نـیـس آمـریکـا حـمـلـه کـنـه.
مـهـم ایـنـه کـه هـنـد حـمـلـه نـکـنـه!
کـى مـیـخـواد جـلـو آمـیـتـاپـاچـان و سـلـمـان خـان رو بـگـیـره ???
هـنـرپـیـشـه س داریـم آخـه؟؟؟
هـمـرو زدن یـه مـسـاوی هـم نـدادن!!! ^_^

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

همه وقتی بارون می باره یاد عشقشون میفتن و خاطرات دو نفره شون.
من تا بارون میباره سریع مامانم طی (تی ) رو میده دستم میگه تا زمینا خیسه بدو حیاطو تمیز کن.
خو نکن مادر من.
با احساسات یه جوون مجرد چه جور بازی می کنن؟
مامان فرصت طلبه دارم من عایا ؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

قضاوت باخودتون!!!
به داداشم میگم داداشی پاشومنوبرسون کلاس الان دیرم میشه ها،برگشته به من میگه باشه ولی اول اون محوکنندت(پنکک)روبده اون یه دونه جوشموبپوشونم بعدمیریم.....ایییییییییی خداااا
به قران اگه اون عکس های ختنه سران بچگیش نبودمن مطمئن میشدم که خدابجای داداش بم خواهرداده.
داداچه خواهرنماست من دارم؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد