پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

دیـــــــشب داشتم فیلم ترسناک می دیدم بدجور ترسیده بودم یه صدایی شنیدم اول فکر کردم توهمی شدم به خاطر فیلمه دیدم توهم چیه یکی داره میاد اتاقم دیدم یکی قیافشو کجو کوله کرده پلکاشم برگردونده یدفعه پرید روم حالا بماند که قبل از اینکه بفهمم پدرجان بی خوابی به سرش زده بود اومده بود منو بترسونه چقدر ترسیدم نصـــفه شبی این کارارو می کنه توقع داره نترسم تازه خیلیم تیکه انداخت شما قضـــــاوت کنید فکوفامیله من دارم؟؟؟ دنبال پدر مار واقعیمم نیستم چون عاشق بابا مامانه خودمم دیونشونم^ـــــ^

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

اقا این مامان بابای من نمیذارن من رانندگی کنم
حالا چرا؟
بابام میگه تو فقط بلدی بری 4 پاتم بذاری رو گاز دِ برو ک رفتی! اصن خطرناک رانندگی میکنی باباجان!
حالا مامانم: آره آره! تو مثه بابات رانندگی میکنی!

من حرفی برای گفتن ندارم
فک کنم تو بیمارستان مامان بابامو!! عوض کردن...
  

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دیشب تو خوابگاه 2500 دادیم انگور حالا تلفاتی که واسه جلوگیری از به سرقت رفتنش انجام دادیم:
1- شکستن سر یکی از بچه (خو میخواست دلش انگور نخواد)
2- خراب کردن 3 کلید به ارزش هرکدام 2000 تومن
3- خراب کردن در یخچال به ارزش نمیدونم چقدر:))
4- کشیک دادن نصف شب
آخرشم صب خواستیم بخوریم همش خراب شده بودن!
نه واقعا فک و فامیل و دوست و آشناست داریم؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

خـواهـرزادم تـو مـراسـم خـتـم قـرآن بـرگـشـتـه بـم مـیـگـه:
خـالـه آهـنـگ مـذهـبـی بـذار!!!!:^)
بـچـم مـنـظـورش مـداحـی بـود....!!!:^)

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

زندایی من با افتخار تعریف میکنه ک اولین باری ک پیتزا خوردم با نون بربری خوردم!!!!!!!
واقعا که

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یه بار نشد ما قرعه کشی نگاه کنیم یکی ماشین برنده شه
این داداش من نگه حالا اگه زندان بود من تو قرعه کشی شرکت نمیکردمم زنگ میزدن میگفتن برنده شدی !! شانسو حال میکنین؟!
ولی خداییش راست میگه ها نه؟
شمام از این فک و فامیلا دارین؟؟
^__^

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

قبلنا بینی من از نیمرخ صاف بود با یه قوز کوچلو روش
ولی الان از بس ک خورده تو در و دیوار کلا بینیم شبیه گنبد شده
به مامان بابام میگم میخوام عمل کنم بینیمو...میگن ما پول مفت نداریم واسه تو بریزیم تو آب
هی ی ی ی روزگار...
آیا باید برم دنبال پدر مادر واقعیم بگردم؟آیا دکتری پیدامیشه منو رایگان عمل کنه؟بخدا بینی عروسکی نمیخوام همون قوز بینمم برگردونین راضیم....

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یکی از دوستای مامانم بعد از مدت ها بهش زنگ زده بود ساعت 7صبح
مامان منم خوابالو برگشته میگه ماه سهیل شدی؟
اهالی خانه لهافاشونو گاز میزدن
حالا برگشته میگه شاید امروز یه نوک پا اومدم خونتون...
دیگه در این لحظه لحاف خورده بودیم داشتیم بالش میجوییدیم
ستاره سهیل...
ماه سهیل...
توک پا...
نوک پا...
لغت نامه معین...
خانواده خوشال ما

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

خواهر و بردارم که از من کوچیکترن دارن تو خونه میزنن تو سر و کله ی هم
بابام به مامانم میگه : اینارو ببین عینه تام و جری از صبح تا شب فقط دنبال همن !
مامانم هم با دست منو نشون میده میگه :
اینم هم عینهو اون سگه که تام و جری ازش حساب میبرن !
بابام :D
مامانم :)
خواهر و برادرم :lol:
من :|

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

کلی انرژی صرف کردم به گودزیلای چهارونیم ساله ی خواهرم آموزش دادم که خاله جون وقتی بابا جون (بابای من) از سر کار اومد برو جلو بهش سلام کن بگو خسته نباشید.حالا مکالمه ی گودزیلا و بابام پس از برگشتن بابام از سر کار:
گودزیلا: سلام باباجون
بابام: سلام
گودزیلا: خسته نباشید
بابام: باشه
.
.
.
من o-O
بابام :)
گودزیلا :)))
و کشف علمی من از این ماجرا: گودزیلاهای امروزی حاصل جهش ژنی نیستند بلکه سیر تکاملی اجداد خود را بصورت کاملا طبیعی دنبال می کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد