پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار

باکلی احساس به نامزدم میگم :
وای چقدر دوست دارم…میگه از ته دل میگی؟
پ ن پ از سر پیچ لوزالمعده میگم!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یارو کچله میره آرایشگاه ، مردم بهش نگاه میکنن میپرسن :(( حتما اومدی آب بخوری؟)) کچله میگه :(( پَ نَ پَ اومدم ساندویچ بخورم ))  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یارو با 130 تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده 70 متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ تکونیم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

میخواستم نمره هامو توسایت گلستان ببینم امااینترنتم قطع بود به دوستم گفتم میتونی بری توسایت؟میگه واسه نمره؟پ ن پ نوبت من بوده گلای سایتو آبیاری کنم اما نمیرسم خواستم توجام بری

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم آلبالو بخرم ... یارو میگه بریزم تو پلاستیک؟پَ نه پَ همینجوری دونه ایی بده بندازم دور گوشم خوشگل شم !!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بردم داداشمو رسوندم کلاس، برگشتم…مامانم میگه: رسوندیش؟میگم: پ ن پ! انداختمش تو چاه اینم پیرهنشه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

مامانم سفره پهن کرده بود ,بهش گفتم میخوای شام بیاری؟گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ میخوام گلای سفره رو اب بدم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه میخوام! طرف با یه قیافه حق به جانب که مثلا خیلی حالیش میشه و من چیزی حالیم نیست ، به یه حالتی غمزه مانند میگه شامپو واسه موهات دیگه؟ پَ نَ پَ شامپو ویتامینه واسه فرش میخوام که گل هاش سریع رشد کنن.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بابام یه دفترچه راهنما داره مطالعه میکنه میگم :(( ا بابا دفترچه گازه ؟؟ )) میگه پَ نَ پَ دفترچه راهنمای تویه ! دارم دنبال چگونگی بازگردانی به تنظیمات کارخانه میگردم میخوام آدمت کنم !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

امروز بعد از سال ها
روزه گرفتم
ب مامانم گفتم امروز روزه گرفتم
گفت نمازتم میخونی
گفتم پ ن پ
نیس با خدا حساب دفتری دارم
امروز روزه میگیرم
نماز میمونه برا چن روز دیگه تا دستو بالم باز شه:)

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفیقم میگه وای یعنی این امتحانو میدیمو میریم که میریم . . .
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ وامیستیم، یه آبو جارو هم میکنیم کف سالن رو، گناه دارن!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یارو با موتور زده بهم، خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه سرت داره خون میاد؟
پَ نه پَ من خود نویسم جوهرم پس دادم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد