پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس و جک های خنده دار

مهم این نیست که توی سیبی که می خوری کرم باشه . . .
مهم اینه که کرمش نصفه نباشه :|
*

*

*
کار سلمونی یجورایی مثل فوتوشاپه . . . !
.
.
.
ولی متاسفانه این یکی Undo نداره !
اگه گند زد به موهات دیگه زده :D  

*

*

*
کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن !
عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه !
پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه !
خواهر شوهرم مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره :lol:

*

*

*
شبا همه وسایل خونه انگار که رگ به رگ شده باشن صدا می دن !
من خودم به شخصه عاشقه قلنج شکوندن تلوزیونمونم ! :D
*

*

*
چند روزه بدجور سرما خوردم !
دیشب مامانم میگه دخترم فردا نرو دانشگاه عزیزم استراحت کن !
منم نرفتم . . .
هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتا رو دستمال میکشم :|
بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم :|
الانم داره فرشای پذیرائی رو جمع میکنه که بشورم :|
*

*

*


ﺍﻧﮕﺸﺖ ﯾﮑﯽ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﺁﺧﺮﯼ ﭘﺎﻣﻮ ﮐﻮﺑﯿﺪﻡ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﻪ ﺗﺨﺖ !
ﺍﻧﮕﺸﺖ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ ﺍﻡ ﻣﺘﻌﺠﺐ ﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺶ ﻣﯽ ﮔﻪ ﺣﻘﺘﻪ ﺣﻘﺘﻪ !
*

*

*
چرا وقتی کنترل گم میشه همه فک میکنن زیر منه ؟؟
هی میگن پاشوو . . .
نه اینجوری نه کامل پاشووو . . .
نیس دیگه آقاجون باشه احساس میکنم دیگه :|

*

*

*
ژلوفن :
.
.
.
همون پاستیله !
ﻓﻘﻂ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻩ ﺑﺮﺍ .ﺧﻮﺩﺵ ﮐﺴﯽ ﺷﺪﻩ :D

*

*

*
این تروریست ها رو دیدین که بعد از یک عملیات تروریستی مسئولیتش رو به عهده میگیرن ؛ اینا خیلی آدم های مسئولیت پذیری هستن !
دخترا باید یه همچین شوهرهایی پیدا کنن :lol:
*

*

*
نژادپرستی یعنی موبایل سفید گرون تر از مشکیه همون مدل باشه :lol: :|

*

*

*
خونمون مهمون اومد !
وقتی در رو بازکردم دخترشون قدش حدودیک و نود بود !
وقتی کفشش رو درآورد یک و هفتاد و پنج شد ، اومد توی خونه گل سرش رو برداشت شدیک و پنجاه !
نگرانم کم کم محو بشه ! :|
*

*

*
یه بارم دو نفر یه گوشه خفتم کردن ! یکیشون چاقو گذاشت زیر گلوم گفت : هرچی پول داری بده !
منم پنج تومن بیشتر تو جیبم نبود !
ینی انقد خجالت کشیدم ، میخاستم به یارو بگم شماره کارت بده بعدا کارت به کارت میکنم !
*

*

*
یه بار ما یه دونه هندونه خوردیم در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه !
فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش :|
*

*

*

اس ام اس خنده دار بیمارستانی
یه دوست چینی داشم !
ﺑﺮﺍﻯ ﻋﻴﺎﺩتش تو ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ رفتم و کنار تختش ﺣﺎﺿﺮ ﺷﺪم ، دوست چینیم ﺑﻪ من ﮔﻔﺖ :
ﭼﻴﻨﮓ ﭼﻮﻧﮓ ﭼَﻦ ﭼﻮﻭﻥ ﻭ ﺟوﻥ ﺩﺍﺩ . . !
ﺑﺮﺍﻯ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﭼﻴﻦ ﺳﻔﺮ ﻛﺮﺩم . . . !
در اون جا از یه مرد چینی معنیش رو پرسیدم و اون مرد چینی به من گفت :
ﭘﺎﺗﻮ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺷﻴﻠﻨﮓ ﺍﻛﺴﻴﮋﻥ ﻭﺭﺩﺍﺭ ﻛﺼﺎﻓﻄﻄﻄﻄﻄﻄﻄﻂ :lol:
*

*

*
خمیازه پیامی از بدن هست که اعلام میکنه ۱۰ درصد از باتری باقی مونده !

*

*

*
دختری از مردی پرسید :
چرا تا مرز دیوانگی عاشق کسی میشوم
در حالی که میدانم در نهایت به اون نمیرسم ؟
مرد جواب داد :
به من بگو چرا زندگی میکنیم
در حالی که میدانیم در آخر می میریم !؟
هیچی دیگه
دختره هم زد تو دهنش !
گفت سوال منو با سوال جواب نده ! :|

*

*

*
یادمه یه روز که موتور کولرمون سوخته بود ؛ نهایت آرامشو تو چهره ی پدرم دیدم :|
*

*

*
یعنی اعتماد به نفس بعضیا رو اگه صندوق صدقات داشت ، الان  بانک مرکزی بود :lol:

*

*

*
اون موقع که نه اینترنت بود نه پلی استیشن نه پی سی و نه هیچ چیز دیگه
یه خودکار می دادن دستمون با یه روزنامه میگفتن هرچی حرف مثلا ” ز ” دیدی دورش خط بکش ما هم دوسه ساعت مشغول بودیم :|
شما یادتون نمیاد !

*

*

*
یک شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هست !
و اونم اینه که از هر چی سر در نمیارن می گن ویروسه ! :D

*

*

*

اس ام اس ضد حال به شاخ ها
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ :
ﺩﺭﺳﺘﻪ که ﻭﻗﺘﯽ شاخ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯼ ، ﺷﺎﺧﺖ ﺭﻭ ﻧﺸﮑﻮﻧﺪﯾﻢ !
ﻭﻟﯽ ﻫﻮﻝ ﺑﺮﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ !
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ! نه !
ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ . . . !

*

*

*
چند وقت پیش تو سعادت آباد آئودى آر هشت دیدم !
داشتم به این فکر میکردم که من تو نیدفوراسپید هم پولم نمیرسه اینو بخرم :lol:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد