پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

یه خرگوش داشتم
دختر عموم تصمیم داشت بهش راه رفتن رو دوتا پارو یاد بده!
خواهر کوچیکم تصمیم گرفته بود بهش حرف زدن یاد بده!!!
خلاصه که هرچی تلاش کردن نشد،در کل خرگوش نفهمی بود!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

داداشمو اینقد که دوستش دارم هرموقع لباس میخره اینقد قربون صدقه ش میرم که نگوووووو.توهم میزنه انگار واقعا خوشتیپ(^_^)حالا واسه اولین مهمونی که لباسشو میپوشه چنان ژستی میگیره انگار کدوم شاه هست...یکی نیست بهش بگه خوبه فقط آبجیت تحویلت میگیره!
(تورو خدا تاییدش کنید بخونه قدرمو بدونه خسته شدم از بی احساسیش)   

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

توکلاس یه مبحثی داشتیم درمورداسکلت بدن بعدبالای جمجمه ی اون اسکلته یه چیزه دیگه بودمثل اینکه طرف دوتاکله داشته باشه...
استادپرسیدکی میدونه اون شی ء کوهان شکل چیه؟؟
همکلاسی اسکول منم میگه طرف زن بوده..
استادمیگه چه ربطی داره؟میگم اون شی بالاسرش چیه؟؟
ایشونم درجواب استادمی فرماید اون شخص قبل عکس گرفتن کلیپس روسرش بوده والان اون کله ی دوم کلیپس میباشد!!!!!!
استادمون تاحالااینطوری قانع نشده وبودوازمخ این بچه درعجب بودوتصمیم گرفت بفرستتش تیزهوشان و....
کلیپس:((
ما:)))
استادمون:||
هم کلاسی ماداریم؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

هر وقت ماشینمو میبرم کارواش بارون میاد...دیروز میخواستم مسخره بازی در بیارم؛بلند گفتم:ماشینم خیلی کثیفه...مثل اینکه به یه کارواش حسابی نیاز داره..هیچی دیگه...العان دو روزه داره پشت سر هم بارون میاد...بععععععععععله...انقدررررر تو کــــــــــاعنات اثر دارم....دوستانی که تو شهرای جنوبی هستن....1000000تومان برای بارون...و 2000000تومان برای برف...بریزید به حسابم...اگه ماشینمو شهر شما ببرم کارواش...سیل میاد...اگر هم اکنون تماس بگیرید...یک پکیج رایگان هم به شما میدهیم....^ــــــــ^

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یه شب به دلایلی کارتن خواب شدم و از اتاقم منو بیرون انداختن تا بقیه اونجا مسکن بگزینند...هیچی دیگه...رو کاناپه دراز کشیدم؛بعد داداش کوچیکم که 7 سالشه پایین کاناپه دراز کشیده بود...داشتیم جومونگ میدیم که صدای گریه بـــــــــــرادر بلند شد...پا شدم میگم :چیه مثه سگ واق میزنی؟؟بذا فیلم ببینیم دیگه...الاغ...
داداشم رو ب مامانم: -_- من عادت دارم به شونه ی راست میخوابم ولی حالا که به شونه راست میخوابم؛این شمر لعین وامونده رو میبینم...که مثه عزراعیل بالا سرم دراز کشیده...هیچی دیگه خونه منفجر شد...العان فهمیدم کیم...دستش درد نکنه ...از اول زندگیم از خودم میپرسیدم:من کــــــــــــــیستم؟؟حالا جوابش رو یافتم...اون هم با بیانی شیوا...شماره ی بهزیستی چنده؟؟گفتم شاید لازمم بشه...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

3 بعدازظهر هیچ کس خونه نبود تلویزیون هم روشن صدا تا ته زیاد
رفتم تو سالن دیدم بابام خوابه خروپف میکنه چه جوووووووور
تلویزیون رو خاموش کنم که صدا اذیتش نکنه
خاموشش که کردم پاشد نشست گفت چرا خاموشش کردی خوابم رفت
میگم خواب بودی که: میگه تو چیکار داری برام مثل لالایی میمونه
آخه چی به بابای عزیزم بگم.....

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

درود به همه
کیلیپس دختر همسایمون از زاویهSin45رو به افق . عمودی تو حلقم اگه دروغ بگم
بابام داره منو نصیحت میکنه و میگه :
تو کی میخای آدم شی ؟؟؟؟؟؟ واقعا برات متاسفم!!:00
واقعا نیاز ب یه تلنگر داری !!!! سعی کن با ی تلنگر متحول شی ^_^
هیچی دیگه بهونه داده دست دختر عموی ما (ماها) از اون ساعت که بابام اون حرفا رو بهم زده ماها هی داره ب من مشت میزنه
بهش میگم:چرا میزنی؟؟؟؟؟؟:00
میگه:تو با یه تلنگر آدم نمیشی که! باید حتما مشت و چک و لقد بخوری تا آدم شی بدبخت:000 ^__^
آخه نه شما بگید اینم فک و فامیله که من دارم عایا؟؟؟؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یه بار تو عروسی یکی از گودزیلای ۵ساله فامیل گم شده بود همه داشتن در به در دنبالش میگشتن بعد این گودزیلا هم داشت دنبال یه چی میگشت ازش میپرسن تو که اینجایی دنبال چی میگردی برگشته میگه دنبال همون چیزی که شما میگردین:-)

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

امروز سر کلاس زبان توی دانشگاه موقه ترجمه رسیدم به کلمه ای ک معنیش میشد(آروغ زدن)...متن در مورد دستگاه گوارش بود...برا اینکه حفظ پرستیژ کنم یدونه کلمه رو این معنی کردم:هوایی که از طریق دهان با منشا معده ای خارج میشود ...!!!!چند بارم لامصب بود و من هی اینو گفتم...
بچه ها:عـــهه مگه از دهان هوایی با منشاهای دیگه هم خارج میشه!!!خخخخخخ..
استاد:@_@...عزیزم چرا اینجوری میکنی با خودت..؟؟؟بگو آروغ خودتو و ما رو راحت کن!!!لا اقل بگو باد گلو...حالا مثلا میخوای بگی من باکلاسم!!!؟؟؟مودبم؟؟!
من:(+_+)...قهوه ایم نکرد ولی هفت رنگم کرد!!!
تخریب شدم رفت!!!
استاده تخریب چیه داریم؟؟بچه های پرسشگره داریم؟؟دانشجوی کم روئه داریم؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

نشسته بودم داشتم فال میزدم...مامانم اومده میگه:
ای باباااااااااااااااااا!!!!ول کنین ای حافظو،کشتیش دیگه!!!!والا دیشب اومد به خوابم گفت این بچت دهنمونو سرویس کرد بگو میرسید به هم اگه کرم درونیتون بذاره!!!!!
حافظ در اون لحظه:(@_&)!!!!!!!!!
من تو دلم: با همین ادبیات دهه هشتاد و نودی اینا رو گفت؟؟؟؟(o_O)!!
ماامانه دلداری دهندس دارم؟!!!!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یـه روز مـن و مـامـان پـیـش هـم بـودیـم
یـهـویـی ازش پـرسـیـدم:
مــامــان....
بـدون ایـنـکـه فـکـر کـنـی سـریـع بـه سـوالـم جـواب بـده!!
مـنـو دوسـت داری یـا تـفـلـونـاتـو؟!؟:^)
مـامـان:
ای بـابـا!!! هـولـم نـکـن!!! خـدا ازت نـگـذره کـه دو دلـم مـی کـنـی!!:^)
بـذا یـکـم فـکـر کـنـم...اوووومـمـم....(خـبـیـثـانـه بـم نـگـاه کـرد و خـنـدیـد) خـب مـعـلـــومـه...!! تـفـلـونـامـو!!:^))))
مـن: ^_^
مـامـان: بـابـا بـی جـنـبـه نـاراحـت نـشـو!! تـو رو هـم دوسـت دارم!!
مـن: :^)
مـامـان: الـبـتـه بـعـد از تـفـلـونـامــــااا...خـخـخـخـــخ
مـن:.....^_^
مـامـانـه مـن دارم؟!؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد