پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار

سلام کودکان من...
عاقع مامانم پشه هارو میکشه...اصلا ناجوانمردانه میکشه....از پشت غافلگیرشون میکنه....از اونجایی که من مخالفم وقتی مامان تمرکز میکنه ودوساعت پشه کشو تنظیم میکنه..من با یه حرکت انتحاری از کنار پشه بدبخت فلک زده رد میشم که بپره....
فردا خرمگسشون میاد دنبالم منو باخودش میبره....

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه قانونی هم هست که میگه اگه به نون کره بمالی بعد اگه از تو دستت بیفته قطعا از همون سمتی میفته که کره مالیدی ... !!! 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چند روز پیش یه به خریدم ۸۰۰۰ تومن.

فکر کنم از جنس طلا باشه.

گذاشتم جلوی آینه تا دو تا بشه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

والله ما خودمون بچه بندریم هیچ دختری و با این مشخصاتیکه ای خواننده ها { امید جهان ...} ندیدیم.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

این دوستای گلی که میان و از " بهمن " ماهی ها
تعریف میکنند ... من یه سوالی دارم ازشون
ما یه گودزیلای بهمنی داریم تو خانواده که هیــــــــچکدوم ازین خصوصیات رو نداره !!!!!!!!!! میخوام بدونم این بزرگتر بشه این خصوصیات میره تو جونش یا نه ؟؟؟؟
ینی کلا ما امیدوارم باشیم یا بریم یه دیوار بتونی پیدا کنیم ؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

حیف نون شیلنگ اب می گیره روی تلویزیون میگه نگفتم این جا فوتبال بازی نکنید:)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پــــول مــیــذاری تــو مـــوســســـه ورشــکــســت مــیــشــه...
مــیــذاری بـــانـــکــــ اخـــتــلــــاس مــیــکــنــن.....
مــیــدی بــه مـــامـــانـــت پـــس نــمــیــده بـــهــت
پــیــش خـــودتـــــ نــگـــه مــیــداری خــــرج مــیــشـــه...
خـــو پـــس مــا چـــه غــلــطــی بــکــنــیــم‌؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دو تا حرف هست که وقتی میشنوم خندم می گیره یکی اینکه حرف راست رو از بچه بشنو و دیگری اینکه به ما میگن شما جوان ها خیلی پاکید
مخصوصا این دومیه من که هر وقت می شنومش نمی تونم جلوی خندم رو بگیرم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

شبکه ی نمایش کلا فیلمای مزخرف میزاره دقیقا وقتی که من فرداش امتحان فیزیک دارم خفن ترین فیلم های جهان رو نشون میده زیرش می نویسه تکرار نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد