پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

متون عاشقانه

به سلامتی پسری که رفته سربازی مرد شده….وقتی برگشته دیده
اونی که دوستش داشته زن شده..!!

*

*

*

بزرگترین دروغت را یادت هست ؟
گفته بودی من همیشه راست می گویم !  

*

*

*

لغت نامه های دنیا را باید آتش زد…!
جلوی واژه نبودن نوشته اند:
عدم حضور شخص یا چیزی
همین!!!!
چقدر نبودن تو را ساده فرض می کنند.

*

*

*

آموخته ام که وابسته نباید شد..
نه به هیچ کس، نه به هیچ رابطه اى..
واین لعنتى
نشدنى ترین کارى بود که آموخته ام..

*

*

*

کسی که رفت
به حرمت دلی که شکست حق برگشتن ندارد…
تو هم برو
صدای ماندنت آزارم میدهد

*

*

*

 همیشه ازخدا بخواه تو رو تمنای دلی کنه که مثل خودت پراز محبت باشه

*

*

*

عــاشقــش نشــویــد
به انــدازه همــه تــان برایــش عـــاشقی کـــرده ام!

*

*

*

به تو که فکرمیکنم بی اختیاربه حماقت خودم لبخند میزنم…سیاه لشکری بودمو فکرمیکردم بازیگرنقش اولم..

*

*

*

اگر کسی را دوست داری رهایش کن سوی تو برگشت از آن توست و اگر برنگشت از اول برای تو نبوده.
شکسپیر

*

*

*

خدایا…
برای بدست آوردن دلش
با قسمتت میجنگم…
پس خط و نشان دوزخت را برایم نکش،
جهنم تر از نبودنش جایی را سراغ ندارم…

*

*

*

 شاید با فاصله ها توانستی مرا از خود دور کنی ولی نگفتی با یاد و خاطره ات چه کنم…

*

*

*

 هر چقد بهش میگفتم دوستش دارم،اون بیشتر غرورشو به رخم میکشید!!

*

*

*

 از آن روز که رفته ای عاشقانه زندگی کردن کار هر روز من است…

*

*

*

 عشق هایی که از پشت پنجره ماشین شروع میشه ، پشت پنجره خونه تموم میشه … 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد