پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عاشقانه

بی تابم!
دلم تاب می خواهد
و یک هل محکم!
که دلم هری بریزد پایین
هرچه را در خودش تلنبار کرده…

*

*

*

از شانه ام پرید…
بر شانه ای دیگر نشست…
نگرفتمش چون….
چون بالش می شکست!!!  

*

*

*

هیچگاخ نفهمیدم چه رازیست بین دل و دستم !!!!!
از دستم برفت ، به هر چه دل بستم….

*

*

*

به یاد تنهایی ام افتادم که هیچ کس سکوتش را نشکست

«جز خیال تو»

*

*

*

عشق یعنی به کسی اختیار بدی که نابودت کنه
ولی اعتماد میکنی که اینکارو نمیکنه…

*

*

*

تنها صدای پایت کافی ست
تا دوباره در هوای آمدنت جان بگیرم!
تو همیشه دعوتی!
راس ساعت دلتنگی

*

*

*

برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت

*

*

*

: من ، تو ; ما
یادت هست ؟
تمام شد …
حالا : تو ، او ; شما
من هم به سلامت . . .

*

*

*

وقتی مرا در “آغوش” میگرفت چشمانش را می بست…
نمیدانم از احساس زیادش بود یا خود را در “آغوش” دیگری تصور میکرد؟!؟!

*

*

*

زمانی شعرمیگفتم برای غربت باران، ولی حالا خودم تنهاترم…
تنهاتر از باران

*

*

*

قهوه ی تلخم را بهم زدی،شیرین شد…
پس اگر به زندگی ام بیایی بهشت در انتظار ماست

*

*

*

خیلی سخته که عشقت و با کسه دیگه ای ببینی

بعد اس ام اس بدی کجایی؟

بگه تو قلبتم…

*

*

*

هرچی سرم شلـــــــــــــــــوغ شد
رو قلبِ من اثر نذاشت
بدون ِ تو دنیـــــــــــــــای من انگار تماشاگر نداشت….

*

*

*

انتهای داستانم شنیدنیست…
من خواستار او بودم و او خواستار او….

*

*

*

تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم!!!

*

*

*

در زندگیت به کسی اعتــــماد کن
که به او ایمــــان داری نه احســاس..

*

*

*

بی تو حتی بهانه ای برای فال گرفتن ندارم…
میبینی با رفتنت حتی کوچکترین دلخوشی ها را هم از دنیای کوچک من گرفته ای

*

*

*

فرهاد ها را در بیستون کشتیم و در کتاب تاریخ از او به نیکی یاد میکنیم تا ثابت کنیم حتی در عشق هم مرده پرستیم…
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد