پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس سرکاری و ضد حال


این اس ام اس رو به ۴ دلیل برات میفرستم:
۱)خیلی دوستت دارم
۲)خیلی باحالی
۳)به یادتم
۴)ارزش زنگ زدن نداری!!!

*

*

*

اگر مایلید با یک انسان عقب افتاده ازدواج کنید، موارد زیر را به خاطر بسپارید:



خاک بر سرت! مگه مایلی؟  

*

*

*

اگه از کنار خر رد شدی عر عر کرد
.
.
.
.
.
بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!

*

*

*

اگه کسی بهت گفت دوستت دارم ؛
آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو :
خوب بسه دیگه پاشو خیلی خندیدیم !

*

*

*

۳تا چیز هست که هیچ وقت هیچ آدمی نمی تونه فراموشش کنه
.
.
.صبحونه……ناهار…….شام!

*

*

*

بِ پســرآ حســودیـم میشـه..آخــه خیلـی رآحتــَن
.
.
.
چــون عقــل ندآرن!!!!

*

*

*

اگه کسی برای چهارمین بار چیزی رو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدی چی داره می گه، یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاهش کن، حلّه، طرف خودش می فهمه تعطیلی

*

*

*

>دقت کردین فقط یه ایرانی میتونه بعد از چند روز کنگر خوردن و لنگر انداختن و استراحت وقتی پاش میرسه خونه خودش بگه آخیش هیچ جا خونه خود آدم نمیشه!!!

*

*

*

دیروز رفتم بقالی…
یه بسته هوا خریدم…

کارخونه ی نامردِ از خدا بی خبر ، چند تا تیکه چیپس هم انداخته بود توش….!!!

*

*

*

متصدی بانک : خانم بریزم به حساب جاری تون ؟!!
زن : وا نه!! خدا مرگم بده! الهی جاریم بمیره! بریز به حساب خودم…!

*

*

*

آقا به خدا ایشون خواهر من هستند …
من پلیس راهنماییم، کمیته نیستم که ، اگه ایشون مادرتون هم باشن، بازم دلیل نمیشه دو نفری باهم پشت فرمون بشینین..!

*

*

*

آقای داماد چه کاره هستن?
. توی شرکت پاکسان کار میکنن
- اونجا کارشون چیه دقیقا
 به سلامت خانواده می اندیشن!

*

*

*

معادله خیلی جالب: سن خودت رو ضرب در ۴ کن.با ۱۴ جمع کن.حالا تقسیم بر ۳ کن. و ازش فاکتوریل بگیر. عدد به دست اومده رو در اندازه قد خودت ضرب کن. بعد از اینکه نتیجه رو به دست آوردی، برای اسگول بعدی بفرست!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد