پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و قشنگ

تاریک بــاد !

خـانـه ی مــــردی

که نــمی جنـگـــــد

بـــرای زنـی که

دوستـــش دارد!

*

*

*

نمیگذاشتم به آسانی دلم را ببری…
اگر میدانستم
بعد از تو زندگی کردن
چقدر دل میخواهد!!  

*

*

*

انقدر حرفامو خوردم
دلم از دستت پره
میرمو عاشق میشم
شاید بهت بر بخوره

*

*

*

گـــر بــیــایی دهــمــت جـــان
گـــر نــیــایی کــشــدم غـــــم
مـــن که بــایـــســتــی بمــیــرم
چـــه بیــــــایــــــــــی…
چـــه نیـــــایــــــی…!

*

*

*

 چند بار بگویم این دنیا ظرفیت عشقهای فوق العاده را ندارد! عادی باشید! همین..

*

*

*

غصه مرا کشت!!‏
وقتی دیدم..
دست به سینه ایستاده ای!!‏
من تمام راه را..
برای آغوشت دویده بودم!‏

*

*

*

دوستش دارم ولی او دیگران را دوست دارد
هرکجا پامیگذارم در گذر گاه نگاهش
من زمینش میشوم او اسمان را دوست دارد
ساده ام عادت ندارم عشق را بازی بگیرم
او ولی در عاشقی بازی گران را دوست دارد

*

*

*

I Love You For The Last Sunset
تا آخرین غروب دنیا دوستت دارم.

*

*

*

خســــــــته ام…..
از اینــــکه هـــــــــر روز..به گـــــــــرمــی بــه صورتــــت لبخــــــنـد میِـــزنمـــــــ
و تو نمـــــــــیدانی درونــــم چقــــــــــــــــــــدر ســـرد اســــــــــت…..

*

*

*

روزگــار اسـتــاد فـرامـوشـی هـاسـت ،
امـیـدوارم شـاگـردش نبـاشـی … !!!

*

*

*

 گلایه عیبی ندارد ؛ اما کنایه ویران می کند !

*

*

*

هنوز هم میخواند

از زیبایی های موحش تو

جیغ عطری که در باد می شنوم…

(حسین صداقتی)

*

*

*

دودسیگارکفاف نمیدهد
قلیان بارکن رفیق خاطرهایم زیاداست.

*

*

*

 کجای این دنیا ، پشت کدامین پنجره می توان ایستاد و به تو فکر نکرد

*

*

*

فاصله ،حکم دیواری است برای ندیدن ولی ندیدن ،هرگز ،حکم فراموشی نیست.چه زیباست به یاد هم بودن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد