پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

متون زیبا و عاشقانه و رمانتیک

فرض می کنم!

تو…

خیلی دوستــــــم داری.…

همینقدر که من دوستت دارم…

و یکی از همین روزها

دلت برای روز های قشنگمون تنگ میشه

فرض می کنم…هیچوقت بی تفاوت نبودی،

و تمام این ساعتها

که نبودی

به یادم بودی ..!

فرض می کنم..

دنیا هنوز آدمهای احساساتی مثل من رو دوست داره……!

و تو تـــوی..

همین لحظه


دلت برای یه ثانیه از اون روزهایی که با من بودی سخت تنگ میشه…
فقط فرض می کنم…..

همین!!!  

*

*

*

خــــستــ ه امـ….
کـــَمی صـــبرَم تمــام شــده…
انــدکــی از دنـــیا و ســاکنانــَش دل زَده و دلگــیرم….
و یـــک دنیـــآ با خـــُ دم مشــکل پیدا کـــرده ام….
همـــین….
چـــیز مـــهمی نیــــست!

*

*

*

“زن” نیستم اگر زنانه پای عشــــــقم نایستم!

من از قبیله ی “زلــــــــیخا” آمده ام…

آنقدر عشــقت را جار می زنم تا خدا برایم کَف بزند!

فرقی نمی کند فرشــته باشی یا آدم

یوسـف باشی یا سلیمان!

قالیچه ی دل من بدون اسم رمـــز و نام “تو” پـــــــرواز نمی کند

زنـــــــانه پای این عشـــــق می ایستم…

مــــــــــــردانه دوســـــــــــتم داری؟؟؟؟؟!!

*

*

*

می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .*
* عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد *
*بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود … *
*بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . *
*تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. *
*تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود *
*و معنای خداحافـظ، تا فردا بود…!*

*

*

*

یادت هست؟؟؟؟

هر وقت دعوامون میشد من آخر شب پیام می دادم,

من که بدون تو خوابم نمیبره

تو هم میگفتی تو نفس منی,

من نفس نکشم که زنده نمیمونم…

یادت میاد بخاطر دیگران با هم دعوامون می شد و

دل تو دلمون نبود تا آشتی کنیم؟

هی…

چه زود فاصله ها بینمون زیاد شد…

چه زود بدون تو خوابیدن رو یاد گرفتم…

چه آسون بدون من نفس میکشی…

خدانگهدار
(مخاطب خاص)

*

*

*

اونی که واقعا دوست داشته بـاشه ..

شاید اذیتت کنه..

ولی هیچ وقت عذابت نـمیده..

شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..

ولی همه حـواسش پـیشِ تـوئه..

شاید بـاهات قـهر کنه ..

ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنه !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد