پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

جوک های منو با *۱۴۴ بخونید
تا تاثیر بیشتری روتون بذاره .. :| :دی

*

*

*

طرف استاتوس گذاشته امشب میخوام تو بالکن بخوابم
.
.
۴ تا پشه کامنت گذاشتن big like

*

*

*

مثل اینکه نیمه ی گمشده من اینقدر گوگولی مگولیه که همش موش میخورتش:)))  

*

*

*

تو بیمارستان نشسته بودیم،یه پسر بچه اومد کنارم گفت:
آقا شما میدونید چجوری گوش رو شستشو میدند؟
گفتم:عمو جان کاری نداره که…گوشتو میبرند،بعد یک ساعت میزارنش تو وایتکس…بعدش با نخ و سوزن دوباره میدوزندش :|
همین که بغض کرد و اشک تو چشاش حدقه زد و آماده ی گریه کردن شد…سریع خودم رو از صحنه ی جنایت دور کردم که خدایی نکرده پدر بچه سر نرسه :|
حالا نه اینکه فکر کنید روانی ام….نــه!!
من فقط مریضم :| بخاطر همین رفته بودم بیمارستان :|

*

*

*

من از بچگی تا الان!!!!!
فک میکردم از ساعت ۱۲ تا ۶ ساعت زود میگذره اما
از ساعت ۶ تا ۱۲ دیر!
چرا؟
به خاطر نیروی جاذبه!!!
الان داری ساعت رو نیگا میکنی؟

*

*

*

از بس که پستای عاشقونه خوندم
همش فکر میکنم
یه نفر منو ول کرده رفته…:خخخخخخخخخخ

*

*

*

پسر : مخاطب خاص ؟ گوشیتو بده میخوام زنگ بزنم GF ام!
مخاطب خاص : مرده شورتو ببرن … دیگه نمیخوام ببینمت عوضی!
مخاطب خاص رفت اما هیچوقت نفهمید که پسر میخواست به Grand Father ش ( پدر بزرگش) زنگ بزنه !

*

*

*

دو بـار بـگـی چـَـــشم ، دفعـه ســـوم میشــــی پــــَـ ش م
؛)

*

*

*

عشق یعنی اینکه بری سربازی یک ساعت کامل تو صف تلفن واسی که ۳ دقیقه با عشقت صحبت کنی بعد که شمارشو گرفتی ببینی خطش اشغاله و تو هم در کمال خونسردی زنگ بزنی به اونیکی دوست دخترت … بعله

*

*

*

بابام اومده میگه:
توکه هر روز قهوه خونه ای ریه هات داغونه
چشماتم که ضعیفه
هر نیم ساعت میری دستشویی یعنی کلیه هاتم خرابه
ماهی ۲۰ روزم که اسهال داری
قلبتم که هر ماه به یکی اهدا میکنی

آخه این ” کارت اهداء عضو” چیه گرفتی ؟؟؟؟

*

*

*

بچه نشست رو گردنم فکر کرد که من کرگدنم….!
بچه نشست رو پشتم فکر کرد که من لاک پشتم..!
دوستان اشتباه نکنید!این جملات خاطره نبودن!قسمتی از لالایی خوندن بابام بود واسه نوه ی گودزیلاش…!!!
ای خدا!!!منو از خنده بکش اگه میخوای بکشی……..!!!

*

*

*

بعضیا هستند که؛ وقتی داری حرف میزنی میپرن وسط حرفت…‏
بعضیا هستند که؛ اظهار نظر بی خود میکنند…‏
بعضیا هستند که؛ تو هر جمعی و تو هر صحبتی “نخود وسط آش‏”‏ میشن…‏
بعضیا هستند که؛ بی جا صحبت میکنند…‏
من به این افراد میگم “گوز نماز بر‏”‏ !!!!

*

*

*

ﮔﺮﭼـﻪ ﺑﻨـﯽ آدم اﻋﻀـﺎی ﯾﮏ ﭘﯿﮑــــﺮﻧﺪ…! :|
.
.
وﻟﯽ ” ﻗــــﺪ ﺑﻠــــــﻨــــــــﺪا ” از ﻫﻤــﻪ ﺳــﺮ ﺗﺮﻧـﺪ…! :) )

*

*

*

معلم: اولین صدایی که بعد از زلزله، سیل و بلاهای طبیعی میشنوید چیه؟
.
.
.
دانش آموز: صدای یـــاس
:) )

*

*

*

طرف مامانش بهش گفته الهی قربون قد و بالات برم
بعد اومده تو پروفایلش زده Model :|
من دیگه حرفی ندارم….یه صلوات بفرستید :| :) ))))))))))

*

*

*

نگاه اولت بر من اثر کرد، نگاه دومت دیوونه‌ام کرد، نگاه سومت عاشق‌ترم کرد، اه،
گندشو در آوردی، نگاه آخرت دیگه هیزبازی بود!!!!!”"”"::::

*

*

*
فال حافظ!نیت کن…………..به جهنم گر غمت پایان ندارد!!به درک گر سرت سامان
ندارد!!بخندم من به این دنیای فانی !!که ضایع تر از این امکان ندارد!!!
حافظ می خواد بگه تو خوشبخت می شی!یکم عصبانیه!!منظوری نداره!!

*

*

*

اینایی که میگن با پوست خود مهربان باشید …
اینا لذت ترکوندن جوش رو نچشیدن !!!

*

*

*

غضنفر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین،گاو اسراییلی خود را به گلوله بست!!!!

*

*

*

الان شش ترمه درس خوندم چهار ترم مشروط شدم.کدام گزینه نزدیک به من است؟
١)مخروج
٢)مجبور
٣)مشمول
۴)همه موارد به ترتیب

*

*

*

یه بار یه نفر میوفته تو چاه بعدهی داد میزده کمک یه نفر از اونجا داشته رد میشده میگه الان میرم ۴٫۵نفرو میارم یارو که تو چاه بوده میگه برو ۲۰ نفرو بیار هیچ غلطی نمیتونی بکنی.خخخخخخخ

*

*

*

دیروز یه دهه هشتادی دیدم لپاشو کشیدم گفتم چه طوری پسر؟
سریع زد رو دستم گفت این فضولی ها به تو نیومده ……..(یه کلمه دیگه هم گفت که اصلا”نمیتونم به کیبورد بیارم).
اژدهایی بود واسه خودش ………. !!!!!

*

*

*

اگه بخوام حساب کنم یک سوم از ایام مدرسه، من تو دفتر بودم!!! همش تعهد و …….

*

*

*

لدفن باصداولحن آقای همساده بخونین
امروز قبل از اینکه دبیر بیا همه پاهاشونو میزدن زمین اصلا اون سروصدا یه وعضی بود بعد یه وعض دیگه اون گردوخاک خخخخخخ
بعد معلم اومد کلاس ما ندیدیمش رفت ناظم آورد بعد در این وقفه گرد وخاک کمی نشست بعد ناظم اومد گفت کی اینکارو کرد همه منو نشون دادن بعد جاتون خالی ناظم منو جوری زد که صدای سگ دادم و ۷تا از دنده هام شکست
من الان رو تخت بیمارستان براتون دارم پست می فرستم

*

*

*

یکی از همسایه هامون با باباش دعواش شده،یه آهنگ داده بیرون در حد تیم ملی ایران(گرفتی مطلبو).
حالا تو جشنواره موسیقی فجر سالار عقیلی اول میشهواقعا” که به موسیقی داره ظلم میشه!!!!! از پدر مادر ها خواهش مندیم برای پیدا شدن استعداد ها پنهان با بچه هاشون جرو بحث کنن.

*

*

*

ﺍﻣﺸﺐ ﺯﻟﺰﻟﻪ ﺧﻌـــــــــﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﮐﺮﺩﻩ
ﻧﮕﺮﺍﻧﺸﻢ ، ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ ؟ 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد