پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ.
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ…
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*
یه سوال ازتون دارم؟؟؟
به نظر شما میشه روی میز نهار خوری شام یا صبحانه خورد؟؟؟؟  
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

بر طبق یک اصل قدیمی
اگر با یه نفر دعوا کردی
و دیدی فرار کرد
تو هم فرار کن
چون رفته سنگ بیاره!!!
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

یه روز یه دانشجو سوار اتوبوس میشه…
.
.
.
.
خب سر ایستگاه خوابگاهش پیاده شد دیگه! نکنه انتظار داشتی تو اتوبوس ادامه تحصیل بده!؟؟
واااالاااا!!!!
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

عآیا میدانستید آدمین هم مث دکتر مَحرَمه؟؟؟ :۳
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

یه روز یه ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت:یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت:محاله!
گفتم:چرا؟
گفت:من تو کار جنس بنجل نیستم
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*
تو بهترین گلِ زیبا و خوشبو هستی
تو بهترین بهار زندگیه من هستی
تو بهترین پرنده عاشق و شیدا هستی
تو بهترین کسی هستی که اینجوری اسکول شدی
لایک: خودت اسکول شدی فک کردی بقیه مثه خودت اسکول میشن؟
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند؟ پا دارد ولی حرکت نمیکند؟بال دارد ولی پروازنمیکند؟نوک دارد ولی غذا نمیخورد؟‏(یه ذره فکرکن بعد بروپایین‏)‏‏ ‏‏‏
‏۰‏‏
‏‏‏‏۰‏‏ ‏
۰‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏
۰‏ ‏
پرنده ی مرده‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

یه سوال ازتون دارم؟؟؟؟
.
.
مامانم ازتون خیلی تعریف میکنه!
میگه بچه های مردم تو خونه نمیزارن ماماناشون دست به سیاه سفید بزنه
همه کار خونه رو خودشون انجام میدن!
شما به عنوان یه بچه مردم عایا اینجورین؟؟؟
لایک=بله
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

هی به مغزم فشار آوردم هی به مغزم فشار آوردم ولی نتونستم راهی واسه سرکار گذاشتنت پیدا کنم
‏.
‏..
‏.
میخندی؟
‏.

‏.
بخند مگه میمونا دل ندارن
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

پاشو یه لبخندبزن و دوباره بخواب
(انجمن مردم آزاری شیفت شب!)
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

چه حشره ای سبزه سنگ میخوره؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
جواب: حشره سبز سنگ خوار
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

خانما چند لحظه وقتتون رو میخواستم بگیرم
چند لحظه تشریف بیارید پایین کارتون دارم
.
.
.
.
.
خانما میخواستم در مورد چند تا اقای فضول که الان اومدن پایین باهاتون صحبت کنم
بنظرتون چی کارشون کنیم؟
:دیییییییییییییی
فحش=آیینه
*

اس ام اس سرکاری جدید و باحال ۹۲

*

خوب دقت کن : برادر زن راننده ، دایی زن احمد است ، راننده چه نسبتی

با زن احمد دارد !؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد