پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس تبریک تولد


وجود زیبایت وارد به دنیا میشود / هدیه سالروزش این آوا میشود

 

عاشقی چون من بی پروا میشود / در شعر تولد غرق رویا میشود

 

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

 

تولدت مبارک

*

اس ام اس تولد ۹۲پیامک تولد ۹۲متن تولد ۹۲
*

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

 

عزیزم تولدت مبارک . . .  

*

اس ام اس تبریک تولد ۹۲ پیامک تبریک تولد  ۹۲ متن تبریک تولد ۹۲
*

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم

 

در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم

 

می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم

 

داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم

 

تولدت مبارک

*

اس ام اس تبریک تولد جدید ۹۲ پیامک تبریک تولد جدید ۹۲ متن تبریک تولد جدید ۹۲

*
دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت

 

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم

 

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

 

چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

 

عزیزم سالروز تولدت مبارک.

*
اس ام اس تبریک تولد رسمی پیامک تبریک تولد رسمی متن تبریک تولد رسمی
*

(تبریک تولد برای پدر)

 

پدر عزیزمان

 

 ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم

 

 اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان میکنی

 

 ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم.

 

 تولدت مبارک. فرزندانت

*

اس ام ای تبریک تولد اردیبهشت ۹۲ پیامک تبریک تولد اردیبهشت ۹۲ متن تبریک تولد اردیبهشت ۹۲

*

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود * هدیه سالروزش این آوا میشود * عاشقی چون من بی پروا میشود * در شعر تولد غرق رویا میشود * اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود * تولدت مبارک
*

اس ام اس تولد ۹۲ پیامک تولد ۹۲ متن تولد ۹۲
*

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار
کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
*
اس ام اس تبریک تولد ۹۲ پیامک تبریک تولد ۹۲متن تبریک تولد ۹۲
*

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک
*

اس ام اس تبریک تولد جدید ۹۲ پیامک تبریک تولد جدید ۹۲ متن تبریک تولد جدید ۹۲

*

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

 امروز روز توست… تولدت مبارک
*

اس ام اس تبریک تولد رسمی پیامک تبریک تولد رسمی متن تبریک تولد رسمی
*

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.

اس ام اس تولد پیامک تولد متن تبریک تولد sms تولدت مبارک.
.
جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک
*
اس ام ای تبریک تولد اردیبهشت ۹۲ پیامک تبریک تولد اردیبهشت ۹۲ متن تبریک تولد اردیبهشت ۹۲
*
روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم

که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم

تولدت مبارک
*
اس ام اس تولد ۹۲ پیامک تولد ۹۲ متن تولد ۹۲
*
کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

*
اس ام اس تبریک تولد ۹۲ پیامک تبریک تولد ۹۲ متن تبریک تولد ۹۲

*
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم

*
اس ام اس تبریک تولد ۹۲ پیامک تبریک تولد ۹۲ متن تبریک تولد ۹۲

*
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ،
اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ،
اگه ستاره بودی روشن ترین بودی
و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی .
روز تولدت مبارک . . . عزیزم
*
اس ام اس تبریک تولد رسمی پیامک تبریک تولد رسمی متن تبریک تولد رسمی
*
چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک
*
اس ام ای تبریک تولد اردیبهشت ۹۲ پیامک تبریک تولد اردیبهشت ۹۲ متن تبریک تولد اردیبهشت ۹۲
*
یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه

*
اس ام اس تولد ۹۲ پیامک تولد ۹۲ متن تولد ۹۲
*

الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
*
اس ام اس تولد ۹۲ پیامک تولد ۹۲ متن تولد ۹۲
*
جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست
 کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم
 چشنی با شکوه و بزرگ
 تولدت مبارک . . .
*
اس ام اس تبریک تولد ۹۲ پیامک تبریک تولد ۹۲ متن تبریک تولد ۹۲
*
امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد