پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

ﻣﻦ ﻫﻢ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍ ﺷﺪﻡ!!!
 
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﯿﺰﯼ
 
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺘﯽ ﻭ ﻣﻘﺎﻣﯽ
 
ﻣﺮﺍ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﺭﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ!
 
ﺗﻨﻬﺎ ﺗــــﻮ ﻣﺮﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯽ
 
ﮐﺎﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺳﺖ
 
ﺑﯿﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﭘﯿﺮﻭﺯﻡ ﮐﻦ

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ،
 
برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم
 
که به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم !  

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*

بر تخته ی سیاه زندگی چه خوب احتمالات و فرضیات را به من آموختی !!!
 
گفتی احتمال اینکه عاشقت بمانم کم است ، پس فرض کن رابطه ای در کار نبوده …
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
بغض ها را گاهى باید قورت داد ، عاشقانه ها را از پنجره تف کرد
 
و درها را به روى همه بست …
 
گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*

مد شده ای در شهر … به همه می آیی جز من !!!
 
شاید مقصر منم که قدیمی ام ؟!
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
از میان همه ی زن های دنیا
 
فقط کافیست پای تو در میان باشد …
 
نمی دانی برای تو مَرد بودن چه کیفی دارد …

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*

من از علم شیمی و ترکیب و داروگری و کیمیاگری هیچ نمیدانم…
 
اما به گمانم خطرناکترین ترکیب دنیا را با تمام قلبم کشف کرده ام…
 
بیخبری زمانیکه با دلشوره ترکیب می شود ویران کننده ترین ترکیب دنیاست…
  *

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*

ترا که دوست دارم
 
بهار،سبزتر است
 
خدا مهربان تر است
 
باران نرم می بارد
 
و من ساده تر می رویم
 
ترا که دوست دارم
 
درخت ها
 
رودها
 
واژه ها
 
ستاره ها
 
حتی خودت هم زیبا تر می شوی
!!!

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
در
 
کنار تو
 
رها چون عشق
 
از
 
بندِ هر دو جهانم …..
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
نمی توانم
 
نامت را در دهانم
 
و تو را در درونم
 
پنهان کنم

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
سفر
 
به فضا سفینه نمی خواهد
 
تو
 
بگو دوستت دارم
 
فضا با من ….
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
چوپان دروغگو
 
احساس من است
 
که هر روز
 
از آمدنت خبر می دهدُ
 
تو نمی آیی ….

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
رفتن که دیگر
 
بهانه نمی خواهد
 
چشم هایت را
 
به روی هم
 
بگذارُ برو …
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*

بی تو
 
من به اوج حسرتی نگفتنی رسیده ام
 
ای نوازش تو
 
بهترین امید زیستن
 
در کنار تو
 
من ز اوج لذتی نگفتنی گذشته ام …
 
( فریدون مشیری )
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
دلم جایی میان بی حوصلگی هایت، گم شده

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*

از زیـر سـنـگ هم که شده پـیـدایم کـن
 
مــدت هاست که تنهایی های مـرا
 
دســت های جستجـوگری لـمـس نـکـرده اند

*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*

روز ها
 
هفته ها
 
سالهاست که نیستی‌
 
و من هنوز فکر می‌‌کنم
 
هنوز دیر نیست

نیکی‌ فیروزکوهی
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
لطفـــــاً
:
 
مزاحــم کســـی کــه در حــال فرامــوش کــردن شمـــاست نشــویــد
!
 
خـــــودش به حــد کــافــی درد میکشــــد
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
پیش تر‌ها
 
بیدار می‌شدم
 
با صدای بانگ خروس
 
اما حالا
 
اس -‌ام – اس‌ها بیدارم می‌کنند
.
 
پس تو کی می‌خواهی بیدارم کنی محبوبم؟
 
دنیا دارد به پایان می‌رسد
*

 اس ام اس زیبا و دلنوشته قشنگ و دلنشین عاشقانه

*
در من
 
کوچه هاییست که با تو…
 
سفر هاییست که با تو…
 
روزهایست که باتو…
 
شبهاییست که با تو…
 
عاشقانه هاییست که باتو…
 
نگشته ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد