پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

دل نوشته های عاشقانه جدید و زیبا

این که
تا از راه می رسی
مثل یک کودک
در تــــــــــــو می آویزم
و می خواهم باهات بازی کنم
یعنی دوســــتـــــــت دارم؟
این که
آغوش تــــــــــــــــــــو
امن ترین جای دنیاست
راحت می چرخم
و گُـــل هات را نفس می کشم
یعنی شعرهای من لب های تــــــــــوست؟
عـــــشــــــــق را به قامت آدم می دوزند
باید قد و قواره اش بود
و مگر جز تــــــــــــو
بلندبالایی هست؟
خواستنیِ من!  

*

*

*

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند
میگویند حساسیت فصلی است

من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم

*

*

*
حادثه اتفاق افتاد عاشق شدی به لبخند دیگری….

چشمانم را می بندم این نیز بگذرد ! …

*

*

*

تو

آره تو

مایه آرامش منی

با تمام وجود دوست دارمــــــــــــــــــــــ

*

*

*

دعای باران برای چه؟
کافی است
هوایم آبِستن ِ نامت شود
آن وقــت
تمــام شهــر
مهمان ِ دلتنگی ِ چشمانم می شوند.
چترت را باز کن، خیس میشوی …

*

*

*

در ایــטּ حـوالـےْ زنی بــود …
بــو و و و و و و و د ..
مـــرد شد ، مــ ردےْ قابـل ..
بس ڪــ ه یڪ تنــ ه تمـام نبـودטּ هایت را تاب آورد …
ملال از چــ ه ؟!
تـو با تمـام زטּ هاےْ شہـر بخنـد ..
تــو با تمـام زטּ هاےْ شہـر بخـــواب ..

در مــ טּ زنـــ ےْ پنہــاטּ است ؛
ڪـــ ه دیگـــ ر ،
مثل گذشتــ ه ها نخـواهـد دیـد ،
نخـواهد بـــــود ،
نخـواهد خـواستــــــ ــــ …

 یڪ بار شکستـטּ
 بہـتر از
 هر روز
 ترڪـ برداشتـטּ است ..

*

*

*
دختر است دیگر…
گاهی دلش می خواد
بهانه های الکی بگیرد
به هوای آغوش تو
شانه های تو…
… که بعد، تــو
آرام
خیلی آرام
در گوشش زمزمه کنی:
ببین من عاشقتــــم..

*

*

*

عاشق بهترین ها نباش…

بهترین باش…

تا بهترین ها عاشق تو باشند…

*

*

*
و من چقـــــــدر بدهکارم بہ خودم….

براے اینکہ احســـاســاتــــے بودم….

براے اینکہ یکـــــــ رو بــــودم….

براے اینکہ غــــــــرورم را شکستــــــــــم….

براے اینکہ غیرتــــــ داشتـــــم روتــــــــ….

براے اینکہ انســـــــــــان بودم….

“خـــــــــــــــــــــــــودم”

منــــــو ببخـــــــــــــش…!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد