پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عاشقانه جدید

 بگو…تمام تو مال من است!! دلم میخواهد حسادت کنم به خودم..

*

*

*

دلم شکست ؟! عیبی ندارد شکستنی ست دیگر لعنتی ، می شکند اصلا فدای سرت … قضا و بلا بود از سرت دور شد  

*

*

*

اینجاآسمان صاف تاقسمتی به رنگ عشق همراه باغبارفراق است.
توده ای سلام به سمت شمادرحرکت است،ضمنااحتمال بارش بوسه دورازانتظارنیست.
!!!!!!!!!

*

*

*

دستم نه،
اما دلم به هنگام نوشتن نام تو میلرزد!

*

*

*

 و لبخند زنان پایش را…روی گلویم فشار میدهد…تنهایی

*

*

*

به هنگامی که میخواهی بخوابی
ازم میپرسی از جانم چه خواهی؟
به خنده گویمت گیرم درآغوش
تورا، این را بدان خواهی نخواهی

*

*

*

 چقدر سخته یکی بهت بگه گل باش بچینمت! بعد یه عمر بهت بگه برو نمیخوام ببینمت

*

*

*

 گفتم بیا…گفت پاهایم یخ زده…به پایش سوختم… پاهایش گرم شدو رفت…

*

*

*

خدایا…
دیگه تاب و توانی برام نمونده
دیگه نمیتونم از پس امتحانات بربیام
نگام کن…
دو دستمو به نشونه تسلیم بردم بالا
دیگه صبرم تموم شده
بازندم…
خیلی وقته همه چیزو باختم
فقط به رو خودم نمی آوردم
خدا…….کمکم کن

*

*

*

من و تو خیلی کارها به دنیا بدهکاریم…
مثل… یک عکس دو نفره
چرخ زدن بی دلیل در خیابان
نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ اما گرم در یک روز سرد زمستانی
ببین من و تو هنوز خیلی کار داریم…
من و تو حتی خاطره آشناییمان را هم به دنیا بدهکاریم

*

*

*

 نه دستانش را”آردی”میکرد… نه صدایش را”نازک”…!! ازکجابه گرگ بودنش شک میکردم؟؟؟هان؟؟!

*

*

*

مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده
با اینکه کنارم نیستی مهربونیت رو حس میکنم

*

*

*

تو که نیستی زندگیـــمو زیر پای کی بریزم؟؟
واسه کی دلم بمیره وقتی تو نیستی عزیـــزم
دست سرد این زمونه دستامو از تو جدا کرد
بازیه دوری و حسرت ، با دلای ما چه ها کرد!!!
عشق تو توی وجودم ،تا همیشه موندگاره
همه ارزوم همینه که ببینمت دوبـــــــــاره

*

*

*

تو که نیستی…
تا ببینی گریه های هـــر شـــب من
بی حضور عاشق تو چه عجیبه گریه کرن…
طاقت دوری نـــدارم
تو بیا بــــمون کنارم
ارزونیه قدم تو هــــمــــه دارو ندارم…
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد