پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزی هام اینه که ...

یکی از فانتزی هام اینه که یه ویروس کشف کنم که باعث بشه تمام مگس ها و پشه ها تبدیل به زامبی بشن و همدیگه رو بخورن؛ نسلشون منقرض بشه‏

*

*

*

یـــکــی از فــانـــتـــزیـــام ایـــنـــه کـــه ……
گـــوشـــیـــم ۱۲ســـاعــــتــــ گـــم بـــشــه بـــعـــد وقـــتـــی پـــیــداش کــنـــم
بـــبـــیـــنـــم اونـــی کـــه دوســـتــــش دارم ۱۰۰تـــا مـــیـــس انــداخـــتــــه و اس داده کـــه……
عــــزیـــزم نـــگــرانــــتــــم بــــهـــم زنـــگ بـــزن …..  

*

*

*

اولین فانتزی عمرمو بهتون میگم…
اینکه از لوازم یکبارمصرف،فقط یکبار استفاده کنم مثل ژیلت یکبارمصرف،لیوان یکبارمصرف و …

*

*

*

 یکی از فانتزیام اینه که یه BMW بخرم بعد آرمشو بِکَنم آرم پرایدو بچسبونم …

*

*

*

فانتزی من از بچگیم اینه که ۱روزی بتونم برم رو ابرا راه برم …بدوام..بازی کنم و بالا و پایین بپرم…..
بعد بشینم گوشه یه تیکه ابر پاهامم از کنارش اویزون کنم و زمینو تماشا کنم و چیپس سرکه بخورم….
بعدم که خسته شدم دراز بکشم و دستامو بذارم زیر سرم…..اونم همینجور آروم حرکت کنه و بره…….چه کیفی میده خدا….

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه که هروقت برامون مهمون میاد مجبور نشیم هرچی تو حال پذیراییمونه به صورت کوه بغل کنیمو پرت کنیم تو اتاق……..

*

*

*

جدیدا یکی از فانتزیام این شده بیام یه جک ارسال کنم بعد دو روز بعد بیام ببینم تاییده شده خرذوق شم:D:D:D:D:D

*

*

*

یکی از فانتزیهام اینه شب تا سحر درد بکشم و از شدت درد خوابم نبره(حالا فرقی نداره چه دردی)بعد با صدای اذان دردم ساکت بشه و خوابم ببره.وای دقت کردین خوابش جه حالی میده؟؟؟

*

*

*

یکی از فانتزیام این بود که بریم سر جلسه امتحان معلم بگه همتون بیستین
اتفاقـــــــــــــــــــــــــا امتحان ریاضی داشتیم از کل کتاب دبیرمون گفت همه بیست
تا آخر زنگ بیکاری
یه دبیردیگم داشتیم تو یه روز دو بـــــــــــــــــــــــــار به همه ی کلاس بیست داد

*

*

*


یکی از فانتزیهام اینه که وقتی با آنجلیناجولی ازدواج کردم بچمون قیافش بکشه به اون و هوشش بکشه به من(آره دادا نخبه ام)……….

*

*

*

 فانتزی من اینه که خاله سوسکه همسرم باشه و عبود مخاطب خاصم…..

*

*

*

 همه ی فانتزیم اینه که همه پاس بشن …….منم پاس بشم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد