پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جدیدترین خفن ترین خنده دار ترین اس ام اس

دیروز میوه فروشیمون داشت داد میزد:گیلاس خوب خوش طعم خوش قیمت بدون سرنشین!!!(منظورش از سرنشین کرم بوده:دی)

*

*

*

اﻣﺮوز از ﻳﻪ دﺧﺘﺮه ﺧﻮﺷﻢ اوﻣﺪه ﺑﻮد، رﻓﺘﻢ ﻋﮑﺴﺸﻮ ﺑﺒﻴﻨﻢ دﻳﺪم ۸۹۴ ﻧﻔﺮ ﻻﻳﮑﺶ !ﮐﺮدن …ﻣﻨﻢ دﻳﺪم رﻗﺎﺑﺖ ﺧﻴﻠﻲ ﻓﺸﺮدﺳﺖ زدم ﺑﻠﻮﮐﺶ ﮐﺮدم  

*

*

*
دیشب نمره امتحانمو توسایت دانشگاه دیدم.معلوم شد اونی که سر جلسه امتحان بغل دستم نشسته بود ادم خرخونی بوده<<<خخخخخ : )))) لایک=بابا خرشانس< خیلی پستی!

*

*

*

مراقب چیست؟
موجودی است ستم کار که تمام حواس رادارد/نقش دزدگیرراسر جلسه امتحان ایفامی کند/یک تله موش زنده

*

*

*

شنیدم تو سه ساعت سه کیلو لاغر کردی؟؟!! ای ناقلا دماغتو عمل کردی؟

*

*

*

به پسرداییم میگم برای کنکور خوندی ؟ میگه مگه ساعت هشت نیست؟ میگم آره، چطور؟ میگه خوب ساعت۵ بیدارمیشم میخونم میرم امتحان میدم
من:|
انجمن نخبگان کشور‎:-O‎
خوشم میاد عینه خودمه

*

*

*

طفل گریزپایی که بودم منو دوستم میرفتیم روی تمام زنگ های محله یه کاغذ میچسبوندیم که ” خراب است ” خلاصه همه دسته جمعی به این فکر فرومیرفتن که کی زنگ ما خراب شد که خودمون نفهمیدیم ؟

*

*

*

شماهم وقتی دارین باتلفن حرف میزنین به کارای زیرمشغول میشین یافقط من اینجوریم؟
۱٫باخودکاردفتروسیاه وکبودمیکنین!
۲٫به کشیدن لبخندکصافط مونالیزا مشغول میشین!
۳٫به ترسیم چش چش دوابرو دماغ ودهن یه کصافط سرگرم میشین!

*

*

*

بچه بودم اسباب بازیم میدونید چی بود . بگین خپ . دو تا میخ گنده داشتم بابام بهم داده بود هر وقت حوصلم سر میرفت ف میکردمشون توی پریز برق یک حالی میداد . امتحان نکنید بدبخت بشید ها ………

*

*

*

از حمام اومدم بیرون، مامانم تا منو دیده، دستاشو برده بالا و میگه خدا رو شکر ک دخترنشدی، وگرنه نمیدونستم تورو چجوری شوهر بدم و مجبور بودم تن لشتو تا آخر عمر تحمل کنم!!!
من میدونم سر راهیم:-(((((( (ب حمین برکط)

من مامانواقعیمومیخام

*

*

*

یه روز چینیه می ره بالای کوه میگه:
هین تا ساو لاو تشین.
از کوه صدا میاد:
خدا از رو زمین ورت داره خیلی سخت بود یه بار دیگه تکرار کن!!
خخخخخخ

*

*

*

دکتر بوق
جراح دندانپزشک D.D.S فارق التحصیل از خارج
الان چیزی که فکر منو مشغول کرده اینه که میخوام بدونم خارج دقیقا کجا میشه ؟؟؟؟؟؟؟

*

*

*

من موقع تعارف خوراکی به دوستم:
میخوای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیزی که توفکرمه :
بگو نه لعنتی جون مادرت بگو نه
دوستم هم با اشتیاق فراوان آره عزیزم دست گلت درد نکنه…………..
من در اون لحظه ))))))))))))))
لال بشم الهی……….
کوفت بخوری…………..

*

*

*

خیلی رو گفتارم کار کردم تا یاد بگیرم به لامپ کم مصرف نگم لامپ یه بار مصرف !
ولی هنوز هیچ جوابی نداده . شما هم اینجوری هستین؟؟؟
به نظرتون به من امیدی هست عایا؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد