پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جدیدترین اس ام اس عاشقانه باحال و خفن

 با زنـــــدگی قهر نــــکـــن،دنــــیـــا منــــت هیـــــچکس را نمی کـــــشد

*

*

*

 دوست داشتن تصاحب نیست توافقه!!؛ هنر اینه که پرندت جلدت بشه نه اینکه پرهاشو قیچی کنی…..  

*

*

*

کــدام عاشق تر بودیم؟
من که
بخاطر عشق
دنیایم جهنم شــد …!
یا آدم که …
بهشتش
دنـیا شد …!

*

*

*

اس عاشقانه قشنگ

 دل هیچکس نمیسوزد برای حال غمناکم مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم………

*

*

*

دیروز رفته بودم کتاب فروشی که یکدفعه یه کتاب صورتی رنگ توجهمو جلب کرد.اسمش عشق بود.بازش کردم و دیدم نوشته بخش نخست:صذاقت….

*

*

*

 سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند به یاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم ……

*

*

*

اس عاشقانه قشنگ

دوام نمی آورم سرمای زمستان امسال را…
بــایـد کــــوچ کنم
به قشـــلاق آغـــوشت!!!

*

*

*

من که از اینجا
نمی روم …
تو هم که هیچوقت نمی آیی !
میخواهم بدهم درهای بی دستگیره بسازند
برای این خانه . . .

*

*

*

عاشقانه پیامک جدید

آدمها برای هم سنگ تمام می گذارند اما نه وقتی در میانشان هستی…،نه! آنجا که در میان خاک خوابیدی سنگ تمام را میگذارند و میروند …!

*

*

*

بگذار تا شیطنت عشق
چشمانت را به روی عریانی خویش بگشاید”
هرچند انجا هیچ چیز جز درد و رنج نخواهد بود…..

*

*

*

دیوانه ام می کند …!
فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند !
لطفا … تا زنده ام بــــــــــــــــــمان !

*

*

*

من نمی شمارم
این “دوستت دارم” گفتن های یک طرفه را!
چیزی به من بدهکار نیستی
سکوتت را هم دوست دارم!

*

*

*

 دوست داشتن یعنی مدت زیادی دنبال یه اس ام اس با معنا بگردی واسه کسی که دوستش داری.

*

*

*

کنار آشیانه تو آشیانه میکنم.فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم.کسی سوال میکند ، به خاطر چه زنده ای؟من هم برای زندگی تورا بهانه میکنم .. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد