پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس های جدید نیش دار ۹۲

زمونه بدی شده !
حتی با افزودنی های غیرمجاز هم اعتباری به ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت . . . !

*

*

*

تو که میتونستى این همــه بد باشى !
غلط کردی اوایل اون همه خوب بودى . . .  

*

*

*

خواستم بگویم به جهنم که رفتی دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد . . .
به همین روزهای من که رفتی . . .

*

*

*

یه آدمایی هم هستن اسمشون دوسته . . .
خودشون دشمن :|

*

*

*

مُراقب باش به چه کسی اِعتماد میکنی !
“ شیطان ” هَم یه زَمانـی “ فرشته ” بود . . .

*

*

*

پشیمانند کفش هایم که این همه راه را ، راه آمدند با نیامدن هایت . . .

*

*

*

ساعت که زنگ می زند ؛ مدام به این فکر می کنم که تو از ساعت هم کمتری !؟

*

*

*

حس خوبیه . . .
به خودت میای میبینی به کسی که رهات کرده و بدجور بهت ظلم کرده دیگه نه نیازی داری نه احساسی ولی اون داره از بی تو بودن میمیره !

*

*

*

خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت . . .
خودم را گول میزدم که در حد منی !

*

*

*

وقتی یادم میافته چقدر دوست داشتم از خودم بدم میاد . . .

*

*

*

دوستم !
پیراهنم را بزن بالا !
کمرم را دیدی ؟
نترس چیزی نیست . . . !
اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد !
“ تو مواظب باش ”

*

*

*

آهای گاو !
این انسانها چیزی از ما شدن نمیفهمند !
حالا تو هر روز هی بگو : ما . . . ما . . . ما. . .

*

*

*

تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی . . .

*

*

*

چه کرده ای با من !؟
کـه ایـن روزها ، تو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم . . .

*

*

*

من خیلی “ با احساسم ”
ولی یادت نره ؛ تنفرم یه حسه . . . !

*

*

*

ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﻭﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻡ به او ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ یک ﻗﺮﺹ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺸﯿﺪﻥ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺁﺧﺮ ﺷﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ !

*

*

*

گفتم بیا . . .
گفت پاهایم یخ زده !
و من به پایش سوختم !
گرم شد . . .
رفت به سوی دیگری !

*

*

*

زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش !

*

*

*

یعنی انتظار داشتن از بعضیا حکایت شرط بستن رو ” خر ” توی مسابقه اسب دوانیه . . .

*

*

*

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ !

*

*

*

میدونی چیه رفیق ؟
اگه از زندگی کسی میری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کن با خودت ببر !

*

*

*

ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ !

*

*

*

فهمیده ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق قیمت دارد !
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

*

*

*

دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !
ارزش “خاص بودن” را نداشت . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد