پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید عاشقانه

گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق ساکن شود…
بدیدم و مشتاق تر شدم…

*

*

*

امید داشتم در بهشت خداوند تورا پیدا کنم
حال اینجا بهشت است، یا تو حوری؟  

*

*

*
 من هستم تو هستی اما قسمت نیست…

*

*

*

هیچی قشنگتر از نگاه کردن به چشای بادومی شوهرم نی…
خدایا این لذت رو ازم نگیر..

*

*

*

آغـــــــوش کســـی را دوســـت بدار ؛
کـــه بـــوی “بـــــی کســـی” بدهد ،
نــه بــــوی
“هــــرکســـی”

*

*

*

باور کنم از پیش من رفتی؟
یا رفتنت تنها یه کابوسه؟

*

*

*

 فراموشش کرده ام! فقط گاهى بى اختیار اسمش را که میشنوم میشکنم…

*

*

*

 دنیا فهمید خیلی حقیر است:وقتی گفتم یک تار موی تو را به دنیا نمیدهم

*

*

*

 یاد تو آن ساحل آرامشی است که کشتی سردرگم اقیانوس مواج ذهنم را پناه است.

*

*

*

به نظر من اشتباه محض با تموم وجود عاشق کسی بشی که اصن دوستت نداره.هرچی اصرار کنی جز حقارت چیزی اخرش نیس

*

*

*

به سلامتی خودم
که سلطان غم هستم

*

*

*

دل نوشته یک دل شکسته
من برای زندگی مون از خودم گذشتم عشقم
من برای با تو بودن لحظه ها مردم عمرم
تو پی بهونه بودی واسه از من گذشتن
من پی با تو بدون از بهونه هات گذشتم
من و این دلشکسته خسته ایم از بی وفایی
من و این من تنها سیریم از نفس کشیدن
میدوم تقصیر تو نیست
اره این تقدیر من بود
اره یک دل شکسته سهم من از زندگی بود

*

*

*

دل نوشته یک دل شکسته
صبرکن….
تا پایانم قدمی بیش نیست
تا پایان قصه پر غصه ام نفسی بیش نیست
تا اغاز سر فصل زندگی ات فقط ….. قدمی ،نفسی صبر کن

*

*

*

چیزی که بیشتر از همه اذیتم میکنه
اینه که:
میـــــــــــــدونم لیاقتمو نداری،میدونم لایق محبتم نیستی
ولی…
بازم دوست دارم!!!

*

*

*

 ازصداى سخن عشق ——صداى شکستن قلبم همیشه در این گنبد دوار مى ماند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد