پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

اس ام اس خنده دار
میخواستم به دوستم اس بدم،اشتبا فرستادم

یارو بهم اس داده: بی شعور کصافت عوضی الاغ … مزامحم نشو

بعد دوباره اس داده میگه: شوخی کردم، اشتبا گرفتی!!

مردم شیرین عقل شدن  !

*

*

*

باز منو کاشتی رفتی چیست؟

اعتراض نهال به باغبان وظیفه نشناس….  

*

*

*
اس ام اس خنده دار فاصله طبقاتی

فاصله ی طبقاتی را زمانی فهمیدم که درخیابان های بالا شهر بوی گوشت وزعفران میداد
ودر کوچه پس کوچه های پایین شهر بوی پیاز وسبزی…..

*

*

*
اس ام اس امتحانی خنده دار

 سر جلسه امتحان ، مدادم تنها کسی است که از مغزش استفاده میکند !

*

*

*

اس ام اس ضد حال به معلم
با اینکه دوست ندارم سر به تنت باشه اما وقتی میگی :
از صفحه ی چند تا چند حذف …
دوست دارم پاشم وسط کلاس ماچت کنم
مرسی معلم جونم

*

*

*
اس ام اس ضد حال به مد پوشان
هرچ لباس ومدل مو و…که تو قدیم مد بود الان دوباره مد میشه مردم هم به خوبی ازش استقبال میکنن حالا با اینا میشد ی جورکنار اومد….من الان واقعا نگران اون روزیم که اون

مانتو گشادا با اون اپل های رو شونه ش مدبشه…اونموقع دیگ اونو کجای دلمون بزاریم!!!!!!؟؟؟؟

*

*

*

پنج شنبه که رفتم کنکور ارشد بدم،قبل از ورود به جلسه بهمون بیسکویت و آبمیوه و آب معدنی دادن.
من خودم به شخصه دچار تردید شدم که دیگه برم کنکور بدم یا نه.بقیه رو نمیدونم

*

*

*

اس ام اس تقلبی

اینقدر از این آدما بدم میاد……
یه سری آدما هستن که وسط امتحان بهت میگن فلان سوال رو برسون
تو هم با هزار مشقت جواب اون سوال رو بهش میرسونی
بعده اینکه جواب سوال رو مینویسه بهت میگه مطمئنی درسته؟
ای کاش مجازات قتل اعدام نبود!! اون موقع بهش نشون میدادم جواب سواله درسته یا نه!!

*

*

*
اس ام اس خواستگاری
چندوقت پیشا یه خانمی زنگ زد خونمون واسه خواستگاری از من برا پسرش. مامانم بهشون گفت اجازه بدین با باباش مشورت کنم عاقا چند روز گذشت اونم اصلا زنگ نزد حالا بابام
چپ میره راست میره میشینه میگه عجب خواستگار سمجی داشتیا پوستمون کنده شد تا ردشون کردیم………!!!!!!

*

*

*

!
دختر عمه ام برگشته به مامانش میگه مامان چرا بلوتوثت روشنه؟عمه ام با اعتماد به نفس کامل میگه خب اگه روشن نباشه که اس ام اس نمیاد،یهو کل فامیل با هم رفتن رو هوا!


*

*

*

اس ام اس نصیحت پدرانه

توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد :|

*

*

*

اس ام اس تفریح دختر ها
خودمو تو اد لیست دوستم پیدا کردم و تغییر دادم به Irancell و سریع سر جام برگشتم…
دهنشو سرویس کردم این چند روزه… همش اس تیلیغاتی می نویسم میزنم بهش…
بچه ها وقتی فهمیدن داشتن روده هاشونو میبریدن….

*

*

*

اس ام اس قهر
لازم است گاهی تلفن را برداری، شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری،
گوشی را که برداشت، فحش بدهی، مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید …!

*

*

*

اس ام اس ضد حال به کسی که رفته

 چراااا تنــهام گذاشـــتى ؟!؟ . . . از کجــا میدونـــستى بـِـدونه تو انقــدر به من خوش میگزره

*

*

*

اس ام اس خنده دار خیانت
پسر :فک کنم عشقم داره بهم خیانت میکنه

رفیقه پسره :چرا؟؟؟چی شده مگه؟؟؟

پسره: اخه دیروز بهش زنگ زدم ازش پرسیدم کجایی؟؟؟گفت با دوستم سارا بیرونم.

رفیق پسره :خو این چه ربطی به خیانت داره:|||؟؟؟

پسره :اخه من دیروز با سارا رفته بودم سینماD:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد